GOT7 szemszög
JB
Mindig feltölt, amikor látom a rajongókon, hogy örömet okoztunk nekik. Nyilván mi is kapunk tőlük rengeteg dolgot, mégis az boldogabbá tesz, amit adunk nekik. Habár baromira elfáradtam, csurog rólam a víz és nem vágyok másra csak egy meleg zuhanyra és egy puha ágyra. Nyilván túl vagyunk hajtva, ami látszik a többieken is. Leginkább Youngjae-n és Yugyeom-on látom. Youngjae mindig is lustább volt, mint a többiek, mégis minden szó nélkül áll ki mindig a színpadra és teszi, amit kell, amiért szeretnek minket. Yugyeom mostanában koncert után elvonul. Most is eltűnt, ahogy leléptünk a színpadról. Nem tudom mi zajlik benne, habár biztosítottam arról, hogy nekem mindent elmondhat. Volt is néhány bensőségesebb pillanatunk. De valahogy most azt látom, egyedül akar lenni. Így nem kérdezve hagytam, hogy lelépjen a koncertek után.
Ahogy sétáltam az öltöző felé elgondolkodtam. A színpadról láttam egy lányt. Nem volt koreai, ami igazán meglepett, hiszen Koreában nem nagyon vannak nemzetközi rajongóink. Kitűnt a tömegből a szőke hajával, ráadásul nagyon elöl állt. Ezek szerint VIP jegyet vett. Ez is boldogsággal töltött el. Van, aki képes ennyi mindenre értünk.
Beérve az öltözőbe bukott ki belőlem a kérdés:
- Ti is láttátok azt a lányt?
- Normál esetben fogalmam se lenne kiről beszélsz, de most tudom. – mosolyodott el Bambam. – Fergetegesen táncolt nem?
- Emellé még gyönyörű is volt. – nevette el magát Jackson.
- Nem is figyelt ránk, csak a zenét élvezte. – tette hozzá kissé fáradtan Youngjae.
- Nekem is megragadta a tekintetem az a lány. Jó volt látni, hogy ennyire élvezi a mi zenénket. – válaszolt kérdésemre Mark.
- Jinyoung? - néztünk mindannyian rá.
- Szép volt. – mondta teljesen nyugodtan Jinyoung. – Jó lenne megismerni. Kíváncsi vagyok mit él át, amikor a mi zenénket hallgatja.
Jinyoung mindig olyan szívhez szólóan tud beszélni. Úgy éreztem most is megragadta a téma komoly oldalát és teljesen őszintén válaszolt. Persze tud ő is hóbortos lenni, de legtöbbször mégis inkább már férfi, mint gyerek. Magamra gondoltam és úgy éreztem hozzá képest én még gyerek vagyok. Örültem, hogy ismerhetem, mert ilyenkor belőlem is kihozta a felnőtt oldalamat.
- Yugyeom elment. Rá nem kell várnunk. – mondtam a többieknek, miközben elkezdtem öltözni.
Mark
Ezek szerint mindenki felfigyelt rá. Tetszett benne, hogy olyan felszabadult volt. Míg a többi rajongó minket videózott és fényképezett, ő teljesen kiütött közülük. Becsukta a szemét, miközben táncolt. Azt hiszem meg is mosolyogtam. Pedig nem szoktam ilyet tenni. Jó lenne megismerni, ahogy Jinyoung mondta, de nem lenne jó vége. Ezt már mindannyian tapasztaltuk. Mégis legalább elképzelni jó.
Jó lenne tudni Yugyeom mit gondol, de a maga útját járja. Azt hiszem kezd felnőni és bármennyire segítenénk neki ebben, nem tehetjük. Ezen neki kell keresztül mennie. Lehet most érzi a súlyát a mi szakmánknak. Majd túl lesz rajta.
Jackson
Most mért kellett ezt JB-nek felhoznia. Mióta megláttam azt a csajt, ő jár e fejemben. Olyan szexi volt, ahogy táncolt. Persze nem a rossz értelemben. Olyan ízlésesen szexi. Miért is gondolok ilyet. Remélem még látjuk őt más koncerten is. Nyilván arra esély sincs, hogy megismerjük, hiszen mit szólna a többi rajongó, ha csak egyet tűntetnénk ki közülük a figyelmünkkel. Annak nagyon nem lenne jó vége. Azért el tudom képzelni hogyan válna a banda részévé ő is. Remélem igazán szereti a zenénket, arról meg álmodni se merek melyikünket szeretheti jobban a többieknél. Bízok benne, hogy én vagyok a kedvence. Erre a gondolatra meg is mozdult bennem valami. Na jó nem szabad rá gondolnom. Van még ezer csaj is rajta kívül.
Yugyeom-mal nem tudom mi van mostanában. Minden koncert után azonnal lelép. Persze mindenki segíteni próbál neki, de még ezt sem hagyja. Kis buta. Pedig itt állunk mögötte mindannyian. Lehet felnőtt lesz nemsokára és ez megzavarja. Nem irigylem, mert amin most keresztül fog menni az nem lesz egyszerű. De ez van. Ha baja van úgyis elmondja. Tudja, hogy számíthat ránk.
Jinyoung
Yugyeom elmondta, hogy egyre nehezebb neki ez az élet. Amit eddig rettenetesen élvezett, most elvesztette az érdeklődését iránta. Táncolni nagyon szeret. Érzem, hogy túlhajtja magát. Nyilván a feszültség miatt, ami benne van. Többször is láttam már sírni, amit a rajongóknak sosem mutat. Nagyon érzékeny és félek, hogy nem fogja bírni ezt a strapát tovább. Tudja, hogy számíthat rám, sokszor beszélünk telefonon meg Kakaotalkon is. Igyekszem neki a legtöbbet segíteni, mint jóbarátja. Szeretném, ha hamar átlendülne ezen.
JB, JB neked mert miért kellett felemlegetned azt a lányt? Nagyon szimpatikus volt, ahogy teljesen átszellemülve, becsukott szemmel táncolt. Mintha tényleg csak a zene érdekelte volna. Nagyon bejött. Talán egy ilyen lányra lenne szükségem. Aki imádja a munkásságunkat. Aki a dalaink mögé lát. Remélem igazán jó rajongó és mindent tud betéve rólunk. Na jó öltözni kéne.
Youngjae
Nagyon elfáradtam. Egyre jobban meg kell erőltetnem magam, hogy bírjam a többiekkel a tempót. Azért még így is jó formában vagyok, de a többiekre mind felnézek. Jól bírják a nehézségeket. Én meg lustának érzem magam hozzájuk képest. Persze Yugyeom eléggé letört mostanában, de ahogy eddig is, biztosan átlendül ezen. Nagyon ügyesen lavírozik annak ellenére, hogy most érik férfivá.
Az a lány. Úristen de csodaszép volt. Olyan boldognak és felhőtlennek tűnt. Remélem ez nekünk köszönhető, vagy nekünk is. Én hülye meg itt magamban mosolygok. Még jó, hogy nem fagytam le. Közben át is öltöztem.
- Sziasztok srácok. – köszöntem el mindenkitől egy kézrázással. – Jó éjt!
Bambam
Micsoda szépség. Nagyon megtetszett az a lány. Remélem én vagyok a biasa. Ki más lenne? Csak én lehetek. Egyszer láttam is, hogy rám mosolygott. Vajon hány éves lehet? Talán egyetemista. Olyan huszonévesnek néztem. Hát egy ilyen lánnyal elmenekülnék a világ végére is. Szép volt a mosolya, még a szemét is meg tudtam figyelni. Ha jól láttam zöld volt vagy szürke. Ahhh de miért gondolok egyfolytában rá. Hiszen úgysem ismerhetem meg. Valamit ki kéne találni, hogy közelebb kerüljek hozzá. Persze semmit nem tudok róla, maximum remélhetem, hogy máskor is eljön és láthatom. De mivel nemzetközi volt, valószínűbb, hogy ez volt az egyetlen alkalom, hogy láthattuk. Ahh meghalok.
Yugyeom-ot meg kéne keresnem. Azt mondta igyunk meg együtt valamit. Tuti, hogy a stadion egyik oldalában bujkál és siránkozik. Ki kell rángatnom őt ebből a dologból. Megyek is megkeresem.
- Sziasztok. – búcsúztam el a többiektől és elindultam megkeresni őt.
Yugyeom
Láttam egy lányt a színpadról. Annyira magával ragadott a mozgásával. A haja gyönyörűen esett vállára és vele együtt mozgott. Már szinte éreztem ahogy hozzáérek az arcához és csókra invitálom. Borzasztó tudni, hogy egy ilyen lány sosem lehet az enyém. Még egy jó darabig el kell felejtenem az ilyenfajta vágyaimat. Pedig egyre inkább vágyok arra, hogy valaki megértsen és mellettem álljon. Persze a fiúk segítenek, de én szerelmet akarok. Az a lány is olyan volt, akibe hamar bele tudnék esni. Nem tudhatom ő mit gondol rólam. Hiszen nem is ismer. Egyik rajongó sem ismer. Jó lenne, ha valaki megismerné a poklomat és támaszom lenne a nehéz időkben. Annyira vágyok rá, hogy majd beledöglök. Nem szabad még erre gondolnom. A karrierem kell, hogy fontos legyen.
Ezen gondolkodtam, amikor megláttam őt. Rohant kifelé a stadionból. A haja most is olyan tökéletes volt, mint ahogy nem olyan rég láttam. Csinos is volt, nem túl kihívó, de mégis szexis. Miért kell nekem ezt most átélni? Oda kell mennem hozzá és elkérni a számát. Már épp indultam volna mikor megláttam, hogy egy fekete kocsiból kiszállt hozzá valaki. Olyan ismerősnek tűnt. Neee, ez nem lehet. Xu Ming Hao. Hozzá igyekezett? Ezt nem hiszem el. Nem is ismerem ezt a lányt, mégis most nagyon szarul érzem magam. Magam sem értem miért, de elkezdtek hullani a könnyeim.
KAMU SEDANG MEMBACA
Blue Side-Yugyeom
Fiksi PenggemarA történet, egy olyan oldalt mutat be, ahol bármi megtörténhet. Azokkal találkozunk, akikkel szeretnénk és olyan dolgok történnek meg, amiket csak álmainkban gondolunk. Egy magyar lány kiutazik Koreába tanulni. A Blue Side az ő kék oldalát mutatja...