Pagi ini Tuan Faizal dan Iman Khalida akan bergerak pulang ke Malaysia.Selepas tamatnya sesi berbulan madu selama 2 minggu.
Mereka sedang bersiap-siap untuk ke lapangan terbang."Sayang dah siap ke ?".Soal Tuan Faizal kepada Iman yang sedang ralit menyolek mukanya.
"Tengah siap lah ni".Jawab Iman sambil menyapukan blusher dipipinya yang gebu itu.
"Sayang tak payah lah beria sangat nak makeup..sayang tak makeup pun memang dah lawa".Beritahu Tuan Faizal kepada isterinya.
"Abang sindir Iman eh ?".Soal Iman dengan wajah serius.
"Haa kalau buat muka macam tu tak makeup memang tak lawa...kalau makeup pun memang tetap tak lawa".Kutuk Tuan Faizal dan mengelakkan Iman.
Laju sahaja tangan Iman mencapai benda keras dan baling ke arah suaminya,tapi sasarannya tidak kena.Makin kuat Tuan Faizal ketawa.
"Iman nak merajuk dengan abang".Adu Iman yang terus menyimpan alat soleknya dan memuncung sedepa.
"Nanti abang pujuk ehh..sekarang ni malas nak pujuk sayang..sayang merajuk lah puas-puas dulu".Beritahu Tuan Faizal menganjing Iman.
Mereka meneruskan sesi mengemas barang-barang keperluan.
~~~~~~~~~~~~~~
"Erin harini nak balik jugak ke ?".Soal mamanya kepada Erin.
"Yes mom..I kena balik..nanti orang tua tu bising..sakit tau telinga ni".
Jelas Erin dengan biadap."Hmm yelah..ingat ape mama pesan..tak boleh guna cara kasar kita guna cara halus".Ujar mamanya lagi.
"Yes mom..thank you for your attention okay".Ucap Erin dan memeluk mamanya.
~~~~~~~~~~~~~~
Iman dan Tuan Faizal menaiki jet peribadi milik Tuan Faizal.Iman teruja menaiki jet tersebut.Dia hanya tersenyum sepanjang jet itu ingin berlepas.
"Abang Iman happy lah".Jelas Iman dengan riak wajahnya yang terlalu happy.
"Yeke sayang happy..bukan tadi merajuk dengan abang ?".Soal Tuan Faizal mengejek.
"Abang ni..tak serius lah..Iman cakap bebetul ni".Ujar Iman lagi.
"Yelah...abang pun happy tengok wifey abang ni happy".Jelas Tuan Faizal lagi.
"Abang nak kiss".Ujar Iman seraya memuncungkan bibirnya.
"Hmm..sayang ni biar betul..dalam jet pun nak juga..tak puas ke 2 minggu ni kita asyik main je ?".Soal Tuan Faizal selamba.
"Dengan abang siapa yang puas..game abang power sangat..hihihi..".
Ujar Iman nakal.Tuan Faizal menepuk dahinya.Penat dia melayan kerenah Iman yang tidak sudah itu."Sayang ni nakal ehh...suka buat abang tak tahan".Ujar Tuan Faizal.Laju sahaja Iman ditolaknya ke belakang dan dicium dengan rakus.Iman makin tergoda dengan perbuatan suaminya itu.Mereka mengakhiri ciuman dan asmara itu sebaik sampai di Lapangan Terbang Senai,Johor.
YOU ARE READING
Wali Keramatku [COMPLETE]
RomanceIman - Seorang anak yatim piatu yang hanya mempunyai kakak,dia diasuh oleh sebuah keluarga di kampung,dijaga dengan rapi dan disekolahkan.Iman seorang pelajar pintar dan dapat tawaran ke universiti.Dia bertemu dengan cinta pertamanya di situ.Adakah...