Alhamdulillah, akhirnya siap juga Mrs Rayyan for the new version. Fuh... berkicap juga nak fikir, edit, tolak tambah balik haha. Berkat dari sabar sepanjang masa akhirnya berjaya juga habiskan ye. So, saya nak tahu juga cinta-cinta semua bagi feedback Mrs Rayyan new version ni macam mana? Ada scene saya tambah, ada juga saya kurangkan. Untuk cast pula maaf ye kalau agak memeningkan tiba-tiba datang yang tu, datang yang ni haha.
Cast antagonist pula saya hanya ubah yang dulunya agak ramai I guess... then saya ubah hanya dua orang saja. Dah tahukan siapa orangnya?
So far macam mana? Cuba review sikit haha saya buat cerita ni suka-suka je buat hilang bosan. Kalau rasa tak sweet tu tengok Rayyan dan Erianna, tak apalah minta maaf ye saya ni bukan sweet orangnya. Hashtag tak suka main kata-kata cinta hahaha. Kesian future husband nanti.
So, saya nak tengok review baru tentang new version ni dekat bawah okay.
⚜️
1. Watak siapa paling korang suka?
⚜️
2. Ship paling korang minat?
⚜️
3. Sweet ke tak cara Rayyan layan Erianna?
⚜️
4. Korang rasa siapa lagi jahat? Adam atau Uncle Farron?
⚜️
5. Apa perasaan korang bila dapat tahu Adam dan Uncle Farron akhirnya mati? Mesti sukalah kan? Hahaha.
⚜️
6. Special chapter, korang rasa okay tak?
⚜️
7. Ada yang mula minat watak Fran?
⚜️
8. Okay atau tak cerita Mrs. Rayyan untuk version baru ni?
⚜️
Okay so, itu jelah saya nak tahu dari you guys. Jawab tau! Wajib sebab saya nak tahu muahaha. Hm to be honest... saya pun rasa sedih bila cerita Mrs. Rayyan ni dah habis. Tak apa you guys jangan bersedih sebab kita akan bertemu lagi di cerita seterusnya.
Boleh teka right siapa male lead kita lepas ni?
Enjoy, my cinta! Semoga kita bertemu lagi di lain cerita. Addio~~
YOU ARE READING
Mrs. Rayyan
ActionBOOK 1 [NEW VERSION] MRS. RAYYAN Current status is complete. He is back with new version. He is the main character ; Rayyan Hans Ezkiel.