CELÝ PŘÍBĚH VĚNOVÁN TeresaStories DÍKY MOC ZA VŠECHNO!
„...Tss, Rylen. Líbí se ti to. Musíš říkat to stejné co já." Řekla přísně vysoká žena směrem k malé holčičce.
„Mami, ale mě se ty šaty nelíbí. Je to můj názor a-" Šeptala jí zpět, ale byla krutě přerušena.
„Slyšela jsi mě? Líbí se ti! A myslíš si, že někdy někoho bude tvůj názor někoho zajímat?" Na konci věty se chladně zasmála. Malá holčička zopakovala přesně to, co jí matka řekla.***
„Matko, už mi není osm, aby si mi mohla diktovat, co mám říkat a jak se chovat." Křičela ta samá dívka, co před sedmi lety na jedné straně dveří jejího pokoje. Na druhé straně stála její matka. Nezměnila se, aspoň ne chováním.
„Mýlíš se má milá. Doufám, že nechceš, abych zase byla zklamaná, že ne? Snaž se a dělej, co máš!"***
„Ehm, ahoj. Mohla bych se tě na něco zeptat?" Zeptala se patnáctiletá dívka kolemjdoucí, nejspíš její budoucí spolužačky.
„Rylen. My s takovými lidmi nemluvíme." Pronesla její nová kamarádka. „Pojď."
„Ale, jen jsem se chtěla na něco zeptat."
„Rylen, chápu, že je těžké si zvykat na takový život, ale je to tak. Dodržuj pravidla a bude vše fajn. Hlavně předtím než řekneš svůj názor nebo budeš chtít s někým mluvit, zeptej se nás." Rylen přikývla. Jenže nesouhlasila, ani trochu.***
„Já jen-" Rylen se snažila říct svůj názor na projekt jedné nové dívky, která přistoupila k nim do ročníku na střední. Uběhly už dva roky od toho co Rylen nastoupila na tuto školu a stala se populární. Lehký tlak z boku ji donutil přestat mluvit. Podívala se na osobu, která způsobila tlak. Jedna z jejích kamarádek. Výrazně zakroutila hlavou a naznačila jí, ať nic neříká.
„Rylen, cos chtěla říct? Neboj se projevit svůj názor." Řekl kudrnáč sedící po levici Rylen. Nikoho nepřekvapilo víc, než samotnou Rylen, že k ní mluví.Nebylo to tak, že by s nimi nesměl nikdo mluvit. Rylen žila jistým stereotypem, který nebyl nikým narušován a on si to dovolil.
Dovolil si porušit stereotyp a zajímal se o její názor, víc než kdokoli jiný.
___________________________
Editováno 29.12.2016
ČTEŠ
Opinion | Harry Styles CZ
FanfictionCELÝ PŘÍBĚH VĚNOVÁN @TeresaStories Dívka žijící stereotypem. Kluk, který tak rychle jak přišel do jejího života, tak zase odešel. Ale něco zásadního změnil. ❝Řekni nahlas tvůj názor, neschovávej se za někoho stínem.❞ - Harry Styles, Opinion ____...