Ff Somvlak by NCT Dream

812 9 0
                                    

Short story somvlak NCT Dream

Cekidot

____HappyRead_____

♢Author bucin Renjun pov♢

"Eh Min balikin tu kolor gue. Elah maen nyerobot bae lo" Jeno udah narik-narik kolor pink gambar lope yang lagi dipake Jaemin. Emang sih tu anak pas mandi tadi nemu tu kolor diatas wastafel masih kelipet. Pas pula die kelupaan bawa kolor nye sendiri. Apalagi die modelnye risihan kalo gak pake kolor.

"Elah Jen, pinjem bentaran ngapa. Lo kan tau gue kagak bisa kalo gak pake kolor" Jaemin ikut narik-narik kolor yang dipakenya. Dia takut aje lama-lama tu kolor kendor trus gak bisa dipake lagi, auto salfok.

"Enak aje lo. Tu kolor kesayangan gue. Balikin gak?" Si Jeno masih kekeh ae pen nyomot tu kolor.

Sementara disisi lain si Renjun masih setia aje mantengin hapenya sambil scroll liatin komen-komen diakun weibonya. Sesekali die senyum, ya allah manisnye author langsung ngiler.

Haechan yang gak jauh duduk disofa sambil nyemilin kacang langsung ngelirik Renjun yang udah kek orgil ketawa sendiri. Si Echan rada geli cuy.

"Heh gilak lu ye" oceh Haechan. Cuma si empu aka Renjun masih aje senyum gak berenti. Haha bisa dibayangin pusingnya seorang Lee Haechan di dorm NCT Dream, dibelakang die 2 orang sarap gak berenti ngerebutin kolor lah makhluk demit didepan die senyum-senyum gak jelas.

Haechan nyoba bomat. Tapi ya tu tadi aura keponya tiba-tiba nongol gitcu. Langsung dah tu pantat ngegeser mepet sampe sekarang udah rapet ke badan Renjun yang masih fokus sama hapenya.

"Ngapain sih lo?" Haechan ikut ngeliatin hape Renjun. Mulut nye langsung oh waktu ngeliat yang ditengok Renjun. Pantes tu anak senyum-senyum.

"Eumm pantesan lu kek orgil, lagi liatin komenan fans lo" Renjun masih nyengir. Tangan nya masih sibuk scroll hapenya baca-baca komenan fans-fans tu cowok paling tua di nct dream. Sesekali dia ketawa, senyum terus manyun. Ya bener-bener pantes kalo dijadiin penghuni RSJ.

"Eh tunggu-tunggu Jun" Haechan balik ikut nurunin scroll waktu matanya gak sengaja baca kalimat serem dikomenan status yang dibuat tu cowok..

"Liat noh. Komenannye serem amat Jun" ucap Haechan, Renjun bulatin matanya, ngeliat tu akun yang cuma ada foto profilnya gambar muka die sendiri.

Jaemin Jeno yang dari tadi sibuk gelut gegara kolor ikut berenti waktu Haechan bilang serem.

"Eh ngapa lo Chan? Apanye yang serem?" Jeno udah ikutan kepo. Tu tangan tetep gak berenti narik kolor pink nye.

"Renjun dapet komentar anceman mo dibunuh" lanjut Haechan cepat.
"HAH!" Teriak Jeno Jaemin samaan.

Tak!!

"Auuu..." Jaemin megangin perut sixpacknye yang pedes waktu tu kolor dilepas aja sama Jeno.

Pletak!

Refleks ae tu tangan udah getok pala Jeno yang sekarang udah ngeringis.

"Anjir, sakit woy?" Jeno ngegas.

"Sakitan mana sama perut gue setan. Asu pedes, untung bukan saham gue yang kena" ucap Jaemin ngelus-ngelus perutnye yang masih nyeri waktu Jeno kek sengaja ngelepas tu kolor. Malah tu kolor masih baru lagi. Tau sendiri kek mana ketatnya.

"Eh tapi itu lo serius dapet anceman itu Jun?" Jeno sekarang udah ikut nimbrung liatin tu hape Renjun yang emang bener ada kata 'Siap-siap lo bakal mati' serem gak tu.

"Udah Jun lapor polisi sono. Sasaeng fans ini mah" wuidih Jeno udah semangat 45 cuy. Gak mikirin temennye yang atu lagi masih gak berenti megangin perutnya yang masih pedes.

My Room OneShootTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang