Th-Hey Yoongi bu az önceki adam değil mi? Ve kucağındaki kız... geçen sana çarpan kız...
Taehyung'un söylediği şeyle önüme baktığımda gördüğüm şeyle gerçekten endişelenmiştim. Az önceki adam kollarında baygın bir şekilde yatan Maritayı koşuşturarak yolun kenarına park ettiği arbaya doğru götürüyordu
Th-Yardım etsek iyi olacak.
Hemen adamın yanına koşarak arabayı açmasına yardım etmiştik.
-Teşekkürler çocuklar
Maritayı arka koltuğa yerleştirerek kendi hemen şoför koltuğuna geçmiş ve bir şey söylemeden yanımızdan ayrılmıştı.
Th-Sence ona ne oldu? Yüzü bembeyazdı...
'Bilmiyorum....
Taehyung'un yanından ayrılarak eve doğru hızlı adımlarla yürümüştüm. Acaba ona kötü bir şey mi olmuştu? Çok mu kaba davranmıştım? Bu yüzden kendini kötü hissedip bir şey yapmış olmaz değil mi? Hayır bu çok aptalca. Asla öyle bir şey yapmış olamaz.
Kesinlikle başka bir şey olmuştu. Belkide o kadar kaba davranmasam turnuva alanından ayrılmayacaktı ve başına birşey gelmeyecekti... ahhh sikeyim... suçum yokken bile kendimi suçlu hissediyordum.
Th-Hey Yoongi nereye gidiyorsun. Bir şey mi oldu?
Taehyungsa peşimden gelmeye devam ediyordu. Acaba ona anlatmalı mıydım?
Yandaki parka doğru ilerleyerek çimlerin üzerine oturmuştum. Tadım kaçmıştı.Th-Yoongi bu elindeki de ne?
Elimdeki kağıt parçasını tek hamlede çekip almıştı.Th-...Umarım özrümü kabul edersin. Gerçekten kötü bir niyetim yoktu...
Bu ne? Bunu kim yazdı.'O kız... yani Marita'
Th-Nasıl yani sana not mu yazdı?
'Aslında not değil. Benim için üzerine meyve suyu döktüğü tişörte çok benzeyen bir tişört almıştı. Bu not onun üzerindeydi'
Th-Ee bu çok iyi birşey. Sorun ne o zaman?
'Ben bu sabah o tişörtü ona geri verdim. Yani kabul edemeyeceğimi söyledim.
Th-Yoongi arkadaşımsın ama bu biraz.. kaba değil mi sence de? Sonuçta özür olarak alınan birşey. Durduk yere sana bir şey almamış yada ne bileyim başka bir nedeni yok.
Çok güzel ya. Ben Taehyung'a anlatayım belki yardımcı olur diye düşüneyim. Tam tersi daha çok moralimi bozuyor.
Th-Hey üzülme. Bence öyle olmasına neden başka bir şeydi. Bilirsin onlarında kendilerine göre sorunları olur. Hem yarın öğrenebilirsin.
'Onların yanına öyle kolay yaklaşabiliyor muyuz? Biliyorsun Taehyung istenmeyen kişileriz'
Th-Haklısın... hadi gidelim. Bu güne özel senin için yemek yapacağım.
'Peki gidelim. Zaten senden kurtulmam imkansız'
Th-Yahh benden kurtulmak mı
Söylenerek peşimden gelmeye devam etmişti. Onu sinir etmeyi seviyordum. Söylenen Taehyung oldukça komikti...
Marita
-Hanımefendi sesimi duyabiliyor musunuz?
Minhonun sesiyle gözlerimi yavaşça açmıştım. Kendimi çok yorgun hissediyordum.
"Neden burdasın Minho?"
-Edendim birileri sizi lavaboya kitlemişti sanırım. Ve ben geldiğimde baygındınız. O yüzden anneniz yanınızda kalmamı istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Worlds /Farklı dünyalar |MYG|
FanfictionDudaklarımı kanlı dudaklarına bastırdığımda gözlerindeki ifadeyi hiç bir zaman unutmayacağımı biliyordum. Büyük ihtimal o da bu öpücüğü asla unutamayacaktı. Gözlerimi kapattım ve o bakışları sonsuza kadar zihnime kazıdım İki farklı karakterin kendi...