•28•

2.5K 253 45
                                    

"2 yıl lise voleybol takımında oynadım Yoongi. Liberoydum... o yüzden yenilmek istemiyorsun benim de oynamama izin ver"

Sadece başıyla onaylayarak bir kaç adım geri gitmişti.

"Ben tüm topları engelleyeceğim. Siz sadece atak yapın. Anlaştık mı?"

İkiside başıyla onaylayarak yerlerini almıştı.

Topu karşı tarafa yollayarak hemen arkaya geçmiştim.

Aynı söylediğim gibi tüm topları yere düşmeden yakalayıp diğerlerine atıyordum. İşte bu yüzden gömleğimi giymiştim. Çünkü topları yakalamak için bazen yerde yuvarlana biliyordum.

Birer birer sayıları aldığımızda karşı taraf çoktan düşmeye başlamıştı. Bu yüzden kimseyi tanımadan yorum yapmamalısın.

Ve... karşı taraf büyük konuşmanın bedelini ödemiş yenilmişti.

+Sanırım kızı biz takımımıza almalıydık.

Üzerim hafif kirlendiği için gömleğimi çıkararak belime bağlamıştım.

Th-Vay canına harikaydı çocuklar. Kazandık...

Yoongi hemen gelip elini uzattığında eline vurarak yanına geçmiştim.

Th-Hyung çak hadi...

Yoongi bir türlü eline vurmadığı için en son Taehyung bir tarafına vuracak diye endişeliydim.

+Siz kazandınız. Söylediğimiz gibi geri döndüğümüzde size akşam yemeği ısmarlayacğız. Ama Marita bizim mekanların yemeğini sever mi bilmem?

"Sorun değil. Ben oyuna sonradan katıldım o yüzden bana ısmarlamanıza gerek yok. Teşekkürler güzel oyundu. Sonra görüşürüz"

Topu Yoongiye atarak az önce oturduğum masanın yanına dönmüştüm. En azından biraz eğlenceli  vakit geçirmiştim. Masanın üzerindeki çiçekleri alarak çadırıma dönmüştüm. Sanırım bu gece son gündü ve yarın geri dönecektik. Marita gerçek hayatına geri dönmene çok az kaldı.

~

Yemekler yenildikten ve kamp ateşinin etrafında sohbet edildikten sonra herkes kendi çadırlarına gitmişti. Açıkçası dün o şekilde uyuduktan sonra Yoonginin tekrar geleceğini düşünmüyordum. O yüzden çadırıma girerek önce çantalarımı düzenlemiştim. Sonuçta yarın yola çıkacaktık.

Herşeyi hallettikten sonra uyku tulumumun içine girerek uzanmıştım. Sanırım onunla uyumaya çok alışmıştım o yüzden şuan garip bir duygu vardı içimde.

Lambayı kapatarak uyumaya çalıştım. Biraz uyuklayıp tekrar uyanmıştım. Bir türlü uyuyamıyordum ve çadırımın yanında sesler duyuyordum.

Biraz korkmuştum. Çünkü iki gündür bu tür sesler duymuyordum. Sesler biranda durmuşve değişmişti. Sanki birine vuruyorlardı. Korksamda yavaşça çadırın girişine doğru ilerleyerek fermuarı açtım.

Dışarı çıktığımda yavaşça ayağa kalkarak etrafa baktım. Eee ama kimse yoktu. Acaba korktuğum için bana mı öyle geliyordu? En iyisi uyumak Marita.

Tekrar çadıra girdiğimden arkamdan birinin daha girdiğini anlamamla hemen geriye dönmüştüm.

"Yoongi?.."

'Şşşş sessiz ol'

Fermuarı kapatarak çadırın içine geçmişti. Elinde kendi uyku tulumu vardı.

"Ben sesler duydum sen bir şeyler gördün mü?"

'Hayır yok bir şey sana öyle gelmiştir'

Yoongi...
Hemen kendi uyku tulumumu sererek yanına uzanmıştım. O herifin hu gün dediklerinden sonra Marita için geleceğini biliyordum. Taemin...

Marita keşke engel olmasaydıda o gün seni gebertseydim.
Bir de arkadaşıyla beraber gelmişti. Tabi Taemini benzettiğimi görünce arkadaşı korkudan hemen onu alıp gitmişti.

Ahh Marita burda beklemesem o alçak herif kim bilir ne yapacaktı?

Arkamı döndüğümde yüzü bana dönük bir şekilde uyuyordu. Sonra bu sabahki halimiz aklıma geldi... Garip tarafı ben uyurken kimseye sarılmayı sevmezdim.

Taehyung bile uyurken bir kaç kez bana sırnaşmayı denemiş her seferinde itekleyip yataktan düşürmüştüm.

Marita sana neden yardım ettiğimi, şuan neden burda olduğumu, ya da kaç saattir çadırının yanında öylece durup neden beklediğimi inan bilmiyorum.

Bunları neden yapıyorum ve yapmak istiyorum gerçekten bilmiyorum. Sadece içimden geldiği gibi yapıyorum yada kalbimin sesini dinliyorum ama kalbim neden bunu istiyor işte bak orasınıda bilmiyorum... ama güvende olduğun için oldukça mutluyum.

Ve tüm bunların Üniversiteye gittiğimizde son bulacağını biliyorum. O yüzden sanırım sorun yok

 O yüzden sanırım sorun yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gelecek bölüm

Adamlardan biri gelip kolumdan tutarak arabaya sürüklemeye başlamıştı.

'Durun'

Yoonginin sesini duyduğumda kolumu tutan adam benimle birlikte arkaya  dönmüştü.

Different Worlds /Farklı dünyalar |MYG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin