•20•

2.6K 241 20
                                    

Başıyla onaylayarak yavaş adımlarla yanımıza dönüyordu. Ayağını bastığı anda olduğu yerin çökmesiyle Taehyung dengesini kaybederek aşapı düşmüştü. Herkes biranda bağırmaya ve çığlık atmaya başlamıştı.

-Çabuk halatı verin.

Öğretmen halatı alarak aşağı bakmıştı. Bu kadar akıntıda burayı bile görmeden o halatı tutması imkansızdı.

Sağıma baktığımda hocalar gitmemesi için Yoongi'yi kollarından tutmuş izin vermiyorlardı.

'Ona yardım etmeliyim. Beni bırakın. Hocam, o yüzme bilmiyor'

Yavaşça kameramı çantama koyarak kimseye belli etmeden çantamı çıkararak yere bıraktım.

Bir kaç adım öne gittiğimde herkes Yoongiye odaklandığı için beni farketmemişlerdi.

Bunu fırsat bilerek hemen koşarak derin bir nefes alıp aşağı atlamıştım. Kendimi buz gibi suyun içinde bulduğumda ilk nefes alamadığım için hemen yüzeye çıkarak nefes alıp tekrar  dalmıştım.

Taehyung'u gördüğümde hemen akıntıyla beraber yüzerek ona yetişmeye çalıştım. Yüzemediği için akıntıyla beraber yüzeye çıkarak sonra tekrar batıyordu. Daha hızlı kulaç atarak yanına vardığımda kolundan tutarak hemen yanıma çekmeye çalışmıştım ama akıntı ikimizide  sürüklüyordu ve benim nefes almam gerekiyordu.

Zaman kaybetmedem sağıma bakarak Taehyung'a işaret etmiştim. Kendinde olduğu için mutluydum. Bana yardımcı  olduğunda yüzerek ikimizi kenardakı kayalıklara doğru götürebilmiştim.

İkimizde sıkı sıkı tuttunduğumuzda hemen sudan çıkıp kayanın üzerine tırmanarak Taehyung'un elinden tuttum ve yanıma çektim.

Kayanın üzerine çıktığında uzanarak nefeslenmeye başlamıştı. Az önceki olduğumuz yerden oldukça uzaklaşmıştık. Akıntı bizi baya sürüklemişti

O yüzden derin bir nefes alarak bağırmıştım.

Yoongi.

Taehyung'un aşağı düştüğünü gördüğümde hiçbir şey  düşünmeden aşağı atlamak için hamle yapmıştım ama öğretmenler beni tutarak onun yanına gitmeme izin vermiyorlardı. O yüzme bilmiyordu ve bu akıntıdan sağ kurtulması yada o halatı tutabilmesi imkansızdı.

Bağırarak beni bırakmalarını istesemde hiçbiri izin vermiyordu. Biranda Maritanın koşarak suya atladığını gördüğümde Taehyungdan sonra ikinci bir şoku daha yaşamıştım. Fakat Marita bilerek atlamıştı.

'Yeter artık beni bırakın'

-Yoongi o akıntıda seni bırakmamız delilik olur.

Hepsi Maritanın peşinden aşağı bakıyordu ama o da Taehyung gibi gözükmüyordu. Hocalardna biri kolumu bırakarak halat almak için gittiğinde diğerinin kolundan sertçe iterek ileriye doğru koşmuştum.

Akıntı olduğuna göre Taehyung ve Maritayı ileriye taşımıştı ve gidip daha önden atlamalıydım. Hızlı adımlarla koştuğumda hocalardan biri beni takip ederek peşimden geliyordu.

Tam atlayacağım sırada Maritanın sesini duymamla olduğum yerde kalmıştım.

"Heyyy biz burdayız"

-Sesi duydun değil mi Yoongi? Bu Maritanın sesi.

Eğilerek aşağı baktığımda ikisinin de kayalıkların üzerinde olduğunu görmemle derin bir nefes alarak olduğum yere çökmüştüm. İkisininde akıntıda sürüklenip gittiğini sanmıştım ama görünen o ki Marita Taehyung'u kurtarmıştı.

Different Worlds /Farklı dünyalar |MYG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin