'Beni daha biz tamışmadan önceden seviyordun değil mi? Bunu biliyorum. Ama şöyle bir şey var sende benim sevdiğimi anlamadın'Anlamadım mı? Anlamayan ben miydim? Yani o beni uzun zamandır seviyordu ve ben mi anlamamıştım?
"Ne zamandır? Ne zamandır beni seviyorsun?"
'Şöyle bir düşün. Senden hazetmeyen biri olsaydım neden senin çadırında seninle uyumayı isteyeyim değil mi?'
"Bir dakika yani? Daha kampa gittiğimiz o dönem. Çadırda çok kişi olduğu için değil benim için mi geliyordun?"
Anlaşılan ikimizde beni asla sevemez düşüncesiyle yerimizde saymaya devam etmiştik.
'Sanırım annen hayatında ilk defa iyi bir şey yaptı. İstemeden bile olsa bir araya gelmemize ve yakınlaşmamıza sebep oldu'
"Evet sanırım haklısın"
Yoonginin odasının kapısı çalındığında hemen benden uzaklaşarak kapının karşısına geçmişti.
Th-Hyung benim. Aç kapıyı.
Evet çok güzel. Taehyung şuan beni burda görürse acaba neler olacaktı?
'Tamam sakin ol açıyorum'
Bana dönerek kapıyı hemen açmıştı. Taehyung aceleci adımlarla içeri girerek kapıya yaslanmıştı. Göz göze geldiğimizde iki eliyle ağzını kapatarak şaşkın bir şekilde Yoongiye dönmüştü.
Th-Sizz ikiniz gerçekten...
Kekelemeye başladığında Yoongi kolundan tutup içeri çekerek kapıyı kapatmıştı.
'Sessiz ol. Annem uyuyor'
Th-Hyung, böyle bir şeyi nasıl benden saklarsın? Yani siz ikiniz beraber mi yaşıyorsunuz?
'Evet'
"Hayır öyle bir şey yok"
İkimizde aynı anda konuşmamıza rağmen ben inkar ederken Yoongi onaylamıştı. Taehyung kaşını kaldırarak bir bana bir Yoongiye baktığında kendimi sorgu odasında hissetmiştim.
Th-Bir dakika ikinizde çok gergin duruyorsunuz. Yoksa ben yanlış bir zamanda mı geldim?
"Hayır Taehyung yok öyle bir şey"
'Taehyung şaşırmayı bırakta geç otur. Konuşalım'
Taehyung hala kocaman gözlerle ikimizede bakarak geçip sandalyelerden birine oturmuştu.
Masanın üzerindeki suyu alıp başına dikerek içemeye başlamıştı.
'Biz sevgiliyiz'
Biranda bardağı bırakarak ağzındaki tüm suyu Yoonginin üzerine püskürttüğünde Yoongi sinirle küfür ederek ayağa kalkmıştı.
'Ne yapıyorsun Taehyung?'
Th-Öyle birşeyi biranda söylersen vereceğim tepki bu olur. Ayrıca az kalsın boğuluyordum. Üzerin için üzgünüm. Bir şey olmaz hemen kurur.
Bu ikisi her zaman mı böyleydi? Bazen nasıl anlaşdıklarına şaşırıyordum.
Yoongi sinirlensede üzerini çekiştirerek tekrar yerine oturmuştu.
Th-Yani Marita sevgili olduğunuz için mi burda? Yani beraber mi yaşıyorsunuz artık?
"Hayır öyle bir şey yok"
'Bunları sonra konuşuruz Taehyung. Önemli olan kısmı söyledim zaten değil mi? Peki ya sen neden gelmiştin?'
Taehyung ensesini kaşıyarak aniden ayağa kalkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Worlds /Farklı dünyalar |MYG|
FanficDudaklarımı kanlı dudaklarına bastırdığımda gözlerindeki ifadeyi hiç bir zaman unutmayacağımı biliyordum. Büyük ihtimal o da bu öpücüğü asla unutamayacaktı. Gözlerimi kapattım ve o bakışları sonsuza kadar zihnime kazıdım İki farklı karakterin kendi...