14

103 14 2
                                    

ემილია

მთელი ღამით ვერ დავიძინე დღეს ხომ გრანდიოზული დღე იყო, მე ჯერ კიდევ ჰოსოკის ზემოქმედების ქვეშ ვიყვავი არადა და დღეისათვის ძალიან დიდი გეგმები მქონდა ასე, რომ საბოლოოდ დროებით მაინც მოვახერხე რეალურ სამყაროში დაბრუნება და ოცნებების თავიდან ამოგდება.

მაგიდასთან დავჯექი და 6 ერთი და იგივე შინაარსის კონვერტი დავწერე.

კიდეც ერთხელ გადავალვე თვალი.

- 15 აგვისტო...

- ალბათ გახსოვს...

- სიმართლეს ვერსად დაემალებიიი...

- შენი საიდუმლო ვიცი...

- მე აქ ვარ დავბრუნდიიი...

- წარმატებებს გისურვებთ...

წერილები კონვერტში მოვათავსე და ყველაზე სხვა და სხვა პიროვნბის სახელები დავწერე. არ მინდოდა, რომ ეს წერილი ჰოსოკსაც მიეღო მაგრამ სხვა გზა არ მქონდა ისიც ამ ამბის ნაწილი იყო და არა მარტო ნაწილი, ეს ისტორია, ხომ მისი იყოო.

წერილები გავამზადე და გაზეთებს გადავავლე თვალი ფურცლები აჭრელებული იყო ამა თუ იმ კორეული ჯგუფების ფოტოებით, მათ შორის ბითიესიც იყო და კვლავ მოვკარი ჰოსოკის ღიმილს თვალი, და ისევ დამიარა სხეულში სასიამოვნო ჟრუანტელმა.

ღამით კიდევ ერთხელ გადავავლე ყველა იმ საჭირო ნივთს რაც დამჭირდებოდა, ჩემი გეგმის სისრულეში მოყვანისთვის. წავედი დარბაზისაკენ სადაც უამრავი ამრიელი და ფანდომი იქნებოდა, მეც რათქმა უნდა მათ შორის გავერიე და ვეცადე წინა რიგებში დამეკავებინა ადგილი. წამები წუთები საუკუნესავით გაიწელა და ჩვენ ყველანი ველოდებოდით, თუ როდის დაიწყებოდა ჩვენთვის ასე სანატრელი შოუ, ყველანი პატარებივით ცქმუტავდნენ და სასაცილო ის იყო რომ მეც მათ შორის ვიყავი, მე ხომ მათ სიმღერებს არ ვუსმენდი საერთოდ აქ ხომ სულ სხვა მიზნით მოვედი, თვალი უნდა მედევნებინა რომ ყვალა მათგანი წერილს მიიღებდა. ეს აუცილებელი იყო. აქვე ახლო მახლო ოფიცერი ენდი ლი და მისი უფროსი ვნახე, ენდი საკმაოდ სასიამოვნო პიროვნება იყო მიუხეავად მისი გრუბი სახისა ის თბილი იყოო. რაც შეეხება მის უფროს ზუსტად არ ვიცი მაგრამ ის სულაც არ გავს იმ პიროვნებას რომელსაც ამდენს აქებენ, მის სუფთა კარიერას დოსიეს, ჯერ ვერანაირი ბზარი ვერ ვუპოვე, მგრამ მაინც არ ვენდოდბოდი, მისი ხასე მიუხედავად იმისა რომ უფრო თბილი და ნდობის მომცემი იყო, მაინც არ მომწონდა. მას ისევ ენდის მოღუშულ სახეს ვამჯობინებდი. ორივენი რაღაცაზე გაცხარებით საუბრობდნენ.

ის დაბრუნდა.  / Completed / ✔️Where stories live. Discover now