15

104 15 1
                                    


ჰოსოკი

უკვე დღეებია რაც ოთახიდან არ გავდივარ, არც ვჭამ.კარზე მიკაკუნებენ.

- ჰოსოკ გთხოვ გამოდი რა ამ წყეული ოთახიდან.-ყვირის ჯინი. შენი დახმარება მჭირდება.

ვიცი რომ ჩემი გარეთ გატყუება უნდა, მაგრამ მაინც ვპასუხობ მას.

- რა ხდება ჯინ? სახლი ხომ არ იწვის?

- არა მაგრამ მე ყურები მეწვის, დამეხმარე თორემ ჩვენი ქორეოგრაფიის მასწავლებელი მიმასიკვდილებს.- ამბობს ჯინი და ოდნავ მეღიმება რადგან ვიცი ამ წამს როგორი სახეც ექნება.

- ქუქი სადაა ან ჯიმინი. თეჰიონიც საკმაოდ კარგია ცეკვაში.- ვამბობ და მის პასუხს ველიიი.

- სადაა? კაი კითხვაა.- ამაბობს ჯინი. სად იქნებიან ქუქი მის ლიზას ვერ შორდება იუნგი კი ჯიმინის თავს არავის უთმობს. თეჰიონი იმ არაფრის მაქნის ბექიონს ხვდება და რაც შეეხება მონის ისც ჩემს დღეშია.- ამბობს საწყალი ხმით.

- კარგი, კარგი გამოვალ.-ვამბობ და ვდგები.

- ღმერთო ჩემო დაგიყოლიე და ამ წყეული ოთახიდან გამოგიყვანე.-ყვირის ჯინი. წინ მივდივარ ის კი უკან მომყვება მისაღებში ბიჭები არიან მათ ვუყურებ და ჯინს ოდნავ გაბრაზებული ვუცქერ.

- მომატყუე?

- არა.- ამბობს და ისიც მათ უყურებს.

- აბა?

- ჩვენ რაც ჯინმა თქვა იმ გეგმის შესრულებას ვაპირებთ.- თქვა იუნგიმ.

- არ გშია?- მეკითხება ჯინი.

- არა...

- როგორ არა.-ამბობს თეთე.

- კარგი ხო ოდნავ, რა გვაქვს?

- არაფერი ამ დღეებში შენ ჩემს გამზადებულ კერძებს იწუნებ და ახლა პიცას მაინც შევუკვეთავ შენთვის იქნებ ის მაინც მოგეწონოს.- ამბობს ჯინი და ტელეფონს იღებს.

- პიცას?

- ჰოო რა იყო? არ გინდა?

- სულ არაფერი არ გაგიკეთებია.- ვამბობ მოწყენილი სახით.

ის დაბრუნდა.  / Completed / ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora