19

99 15 4
                                    


ჰოსოკი

დილით ქუქიმ გამაღვიძა საწოლიდან ვდგები და ერთად მივდივართ სარბენლად ვარჯიშობ და შემდეგ ჩვენს ქორეოგრაფიას ვხვეწავთ. მონი ახალ სიმღერებზე მუშაობს მასთან ერთად იუნგიცაა და ძალიან მაგარი სიმღერებიც იქნება. ეს ორი ადამიანი მართლაც რომ გენიოსები არიან. ქორეოგრაფია საკმაოდ რთულია მაგრამ წვალებად ღირს რადგან საუკეთესო შედეგი უნდა მივიღოთ. ბევრს ვარჯიშობთ. ჯინი მუდამ ჩვენთან ერთადაა და ვარჯიშობს დღე-ღამის განმავლობაში. თეჰიონი რაც ბექიონს დაშორდა მუდამ ემილისთანაა. ნუ დიდ დროს მასთან ატარებს. ასევე ქუქის და ლიზას მშვიდობა აქვს და თითქოს შეეგუა ამ ფაქტს ჯინიც მაგრამ როდესაც უხასიათოდ არის ანდა ვარჯიშის დროს ილეთები არ გამოდის ხან ბექიონს კბენს და ხან ლიზას. მისაღებში ვზივართ და ჯინს კექსის გამოცხობას ვეხვერწებოდით. მიუხედავად დაღლისა მართლაც დაიწყო გამოცხობა. კარზე აკაკუნებდნენ.

- გააღე რა გთხოვ.- ყვირის სამზარეულოდან.

დივანიდან ვდგები და კარს ვაღებ ოთახში თეჰიონი შემორბის, ცელოფნებით ხელში და უკან ემიც მოჰყვება.

- ჰეიი.

- პრივეტ.- ვამბობ და მისაღებში ერთად შევდივართ.

- ოჰჰ ჩვენთან ვინ მოსულა. როგორ ხარ ემილი?- წამოიყვირა ჯინმა.

- კარგად თავად როგორ ხარ?- ამბობს ემილი და უღიმის.

- როგორც ხედავ.-ამბობს ჯინი და კიდევ ახალ პარტიას დებს ღუმელში.

- მოიცადე შენ ამ წამს იმ გემრიელ კექსებს აკეთებ?- წამოიყვირა ემილიმ და სამზარეულოსაკენ გაიქცა.

- აჰაა ცდიი?

-კიიი.

- კარგი აი ეს აიღე.- ამბობს ჯინი და ემილიც ყველა მის მითითებას ასრულებს. ყველაფერი კარგად მიდიოდა სანამ ემილის სახე ოდნავ არ შეეცვალა.

- რა მოხდა?- წამოიყვირა ჯინმა.

- მგონი თითები მიმეწყვა.- წაიწუწუნა ემილიმ.

ის დაბრუნდა.  / Completed / ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora