43

84 10 1
                                    

ჰოსოკი

როგორც კი ექიმი უფლებას გვაძლევს ემილი სახლისაკენ მოგვყავს, ენდიც ჩვენთან ერთადაა.

- ისინი?

- ორივე მკვდარია, მაპატიე ემილი მე რომ არა...

- ჰეი ასე ნუ საუბრობ, მათი თავდასხმა იმას ნიშნავს რომ სწორ კვალზე ვართ, შენი კაპიტნისათვის კი პატარა საჩუქარს გავამზადებ.

- რას გულისხმობ?

- იცი ვიფიქრე რომ ჯობდა ჩუმად მოქმედება მაგრამ თუ ასე ვიზამთ ის შეცდომებს არ დაუშვებს, პირდაპირ იერიშზე გადავალ.

- მაგრამ როგორ? რას გულისხმობ?

- ენდი რაღაც უნდა გითხრა, იმედია არ მიწყენ.

- რა ხდება ემილი ამიხსნი ბოლოს და ბოლოს.

- მე ენი ვეინის და ვარ.

- რაა? ეს როგორ? ენი და შენ...

- დიახ მე ენი ვეინის ტყუპისცალი ვარ, ვიცი დიდად არ ვგავართ მაგრამ ეს ასეა. ჩემმა დამ შენი საცოლე მკვდარი იპოვა სწორედ ამის გამო მოკლეს, მან დაინახა მკვლელები.

- რაა? ემილი გესმის მაინც რას მეუბნები? მან...ნუთუ.- ჩურჩულებს ლი და დივანზე ვარდება.

- მაპატიე რომ სიმართლე არ გითხარი, მაპატიე ლი.

- ანუ ჩემმა ემილიმ ის ნაგავი იპოვა და სწორედ ამის გამო მოკლეს.

- ვთვლი რომ კი... რაც შეეხება შენს კაპიტანს ეჭვი სწორედ ჩემი დის წერილის შემდეგ გამიჩნდა.- ამბობს ემილი და წერილს აწვდის, კითხულობს თუ არა მიყურებს.

- ვწუხვარ.

- ხდება ხოლმე.

- მაგრამ ასე არა ჰოსოკ ასე არა... მე...

- ჰეი ყველაფერი კარგადაა ცუდად იყავი მესმის.

- მართლა ვწუხვარ.

- ყველაფერი რიგზეა ახლა კი შენს უფროსს მივხედოთ.

- შენ იყავი ვინც მწერდა?- იკითხა ლიმ და ემილის გახედა რომელმაც თავი დაუქნია თანხმობის ნიშნად.

ის დაბრუნდა.  / Completed / ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora