شـوێـن پـەنـجـەکـان

2K 352 214
                                    


خـۆشـەویـسـتـیـت لـێـرەیـە
لـەنـاو ئـەو بـریـنـانـەی سـەر مـەچـەکـم..

خـۆشـەویـسـتـیـت لـێـرەیـە
لـەو شـوێـن ڕوشـانـانـەی نـیـنـۆکـەکـانــت لـەسـەر پـشـتـم...

خـۆشـەویـسـتـیـت لـێـرەیـەلـەو شـوێـن ڕوشـانـانـەی نـیـنـۆکـەکـانــت لـەسـەر پـشـتـم

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.







جێنی پەنجەکانی لەناو یەکنا و ئەو بێدەنگییە سەیرەی شکاند کە لە بەیانییەوە تێیدا بوون.

ئەرکەکەی سویسرا بە باشی تەواو کرا بەڵام نەک بە پێرفێکتی.

ھەندێک پشکنین و شت کرا بۆ ڕێکخراوەکەی جی دی، لەگەڵ ئەوەی حکومەتیش ئاگاداری زۆربەی چالاکییەکانیان بوو.

تێھیۆنگ خەریک ئەبوو توڕە ببێت چونکە دەمێکی زۆرە دایانیشاندون و ھیچ ناڵێن!

نازانن بۆچی دیسان ئەوانیان کۆ کردۆتەوە بۆ کۆبونەوە.

ڕۆزێ دانیشتنبوو و مۆڕەی لە جیمین ئەکرد، جیمینیش ھەوڵی ئەدا لەسەر کورسییەکەی خۆی خەوی لێ بکەوێ.

جاکسنیش لەبەر خۆیەوە دەستی کرد بە بۆڵاندن.

جاکسن: ئەوانە لە چ دۆزەخێکن!؟

ڕۆزێ: وابزانم ئەوە ناھەقییە کە ئێمەیان ھێناوەتە بەرامبەر ئەم دوانەوە.

جیمین: وابزانم تۆش ناھەقییت کرد کە نەتتوانی ئامێری ئاگادارکردنەوەکانی بانکەکە بشکێنی!

ڕۆزێ: وابزانم گەر تۆ ھێندە ئازا بایت خۆت ئەھاتی لە جیاتم بیانشکێنی!

جێنی: ھەردوکتان دەمتان داخەن بەسە بێزار بوم لێتان!

جیمین و ڕۆزێ ھەردووکیان زمانێکیان لەیەکتر دەرکرد و وسکوت بوون.

تاکو جی دی ھاتە ژوورەوە.

بە خێرایی لەسەر کورسییەکە دانیشت و دەستی بە قسە کرد.

جی دی: لەوانەیە ئەوان ھەموو شتێک نەزانن بەڵام پێشبینی و گومانمان لێ ئەکەن، چونکە ئێمە تاکە کەسین لە کۆریا کە ئەتوانین ئەم نەفرەتییە بکەین، وە ئەگەر ئەوان زۆر ڕۆشتن لەگەڵ پشکنینەکان، ئەوا ئەتوانن ئێوەش بدۆزنەوە.

تاوانبارێک || KTH & KJN ✔️Where stories live. Discover now