لیسا: چەند قۆزە وانییە؟لیسا بە دڵخۆشییەوە پرسی، کاتێک کە لە نێوان جێنی و ڕۆزێ دانیشتبوو وێنەی تێھیۆنگی نیشان ئەدان.
ھھە وەک ئەوەی کە ئەوان ھەرگیز نەیانبینیبێ..
جێنی بە نائومێدییەوە سەیری ڕۆزێی کرد و ئەویش بە ھەمان شێوە سەیری ئەکردەوە.
ڕۆزێ: لیسا..تۆ نابێ یەکسەر ئاوا متمانە بەم کوڕە بکەی..
لیسا بە تێنەگەیشتنەوە سەیری کرد.
لیسا: بۆ؟ تۆ ئەیناسی؟
ڕۆزێ: نەخێر بەڵام تۆ ووتت کە ئەمە ھاوسەرگیریەکی ڕێکخراوە بەھۆی کۆمپانیاکەی باوکت و ئەم شتانەوە..وە ئەم جۆرە ھاوسەرگیریانە دەرئەنجامی باشیان نابێت!
لیسا ھەستایەوە ھێشتا بە تێنەگەیشتنەوە لێی ئەڕوانی.
لیسا: بۆچی ئەمەم پێ ئەڵێی کە وا لەسەر ئاھەنگی مارە بڕینین لەم دوو ڕۆژە! تکایە تەنھا دڵخۆشبە بۆم لە جیاتی ئەم قسە بێ مانایانە.
جێنی تەنھا بە بێدەنگی دانیشتبوو.
ئەمە چەند ڕۆژێکە تێپەڕبووە لەو کاتەوەی کە زانی کچەکە لیسایە و پیاوەکەی کە ئامانجیانە باوکی لیسایە، تەنھا بێدەنگە و یەک ووشەی نەئەوت و وەک بزربوێک وابوو.
ئەو نەیەتوانی وەک ئەکتەرێک ڕۆڵی دڵخۆشی بۆ بگێڕێ!
ئەمە دەسگیرانی ئەو بوو! ھەموو ژیانی ئەو بوو.
بەڵام ناشتوانێ ھیچ بکات.
ناتوانێ ئەم کارە نەفرەتییە لە سەرەتاوە بوەستێنێ
ئەمە ئەرکێکە و ئەبێ بە تەواوی جێ بە جێ بکرێ.لەگەڵ ئەوەی کە تێھیۆنگ دڵنیای کردەوە کە ھیچ زەرەر و زیانێک بە لیسا ناگەیەنن لەم ئەرکە.
وە جێنی دڵنیایە کە تێھیۆنگ زیان بە لیسا ناگەیەنێ چونکە بەڵێنی پێداوە.
بەڵام جێنی لەوە ئەترسا کە خۆشەویستیی ئازار بە لیسا بگەیەنێ.
ئەترسا لەوەی قوڵ ببێتەوە و بکەوێتە خۆشەویستی تێھیۆنگ.
ئەو نەیئەویست لیسا ئازار ببینێ و بێھیوا بێت.چونکە تێھیۆنگ دەسگیرانی ئەوە.
پیاوی ئەوە.
خۆشەویستی ئەوە.
ئەو پیاوەیە کە گوێی لێ نییە بە ھەزارەھا دڵ بشکێنێ لەپێناو جێنی!
ئەو پیاوەیە کە گوێی لێ نییە ھەزارەھا لاشە پارچە بکات لەپێناو جێنی...تێھیۆنگ لە جێنی زیاتر مەحاڵە کەسێکیتری خۆشبوێ..
ئێستا لیسا ڕۆشت و جێنی و ڕۆزێ بەتەنیا مانەوە.
ھەلێکی باشە تاکو جێنی قسەی دڵی ھەڵڕێژێ.
YOU ARE READING
تاوانبارێک || KTH & KJN ✔️
Fanfictionئـەو تـەنـھـا کـچـێـکی بـاش بـوو..تـاوەکـو ئـەو تـێـکـیـشـکـانـد.