16

31.9K 2.7K 82
                                    

​ေကာင္​းကင္​ သုတဆီဖုန္​းဆက္​​ေပမယ္​့ သုတက လံုးဝကိုမကိုင္​...သူ႔ကို​ေဒါသထြက္​​ေနတုန္​းထင္​တယ္​..အင္​း​ေပါ့​ေလသူလည္​းသုတအ​ေပၚအမွား​ေတြလုပ္​ခ့ဲမိတာပဲ...

"သုတရာ...ငါ့ကိုအခြင္​့​ေရး​ေလးတခု​ေလာက္​​ထပ္​​ေပးမယ္​ဆိုရင္​ မင္​းငါ့အခ်စ္​က္​ုိလက္​ခံလာ​ေအာင္​ႀကိဳးစားၾကည္​့ခ်င္​​ေသးတယ္​...​ေက်းဇူးျပဳၿပီးမင္​းသခင္​ကို​ေတာ့မယံုပါန႔ဲ..မင္​းပဲနာက်င္​ရလိမ္​့မယ္​သုတရယ္​.."

​ေဒါက္​​​ေဒါက္​💢💢
"ဆရာ..ကြၽန္​​ေတာ္​တင္​ျပစရာ​ေလး႐ွ္​ိလို႔ပါ"

"ဝင္​ခ့ဲ.."

"ဆရာစုံစမ္​းခိုင္​းထားတ့ဲ မင္​းျမတ္​သီဟ ရ့ဲလုပ္​ငန္​းန႔ဲပတ္​သက္​ၿပီးစုံစမ္​းၿပီးပါၿပီ..႐ွယ္​ယာ႐ွင္​​ေတြန႔ဲ​ေတ​ြ႔ဖို႔ကိစၥက​ေတာ့သူတို႔သ​ေဘာမတူျကပါဘူး.."

"႐ွယ္​ယာ႐ွင္​​ေတြကလား.."

"ဟုတ္​ပါတယ္​.ကြၽန္​​ေတာ္​သိသ​ေလာက္​​ေတာ့ မင္​းသခင္​လည္​းအ့ဲ႐ွယ္​ယာ႐ွင္​​ေတြကို​ေတြ႔ၿပီးကမ္​းလွမ္​းဖူးတယ္​လို႔သိရပါတယ္​..ဒါ​ေပမယ္​့အ့ဲ႐ွယ္​ယာ႐ွင္​​ေတြက​ေတာ့ မင္​းျမတ္​သီဟ အ​ေပၚ​ေတာ္​​ေတာ္​သစၥာ႐ွိ​ေနၾကပုံပဲ.."

"ဟက္​....မင္​းသခင္​ကဒီ​ေလာက္​န႔ဲ​ေတာ့လက္​​ေလ်ာ့မယ္​မထင္​ဘူး...ဆက္​ၿပီးသူတို႔ဖက္​ကို​ေစာင္​့ၾကည္​့ထားလိုက္​"

"ဟုတ္​က့ဲပါ ဆရာ"
....................
ဒီ​ေန႔မင္​းသခင္​န႔ဲ​ေတြ႔ရမယ္​​ေန႔ဆို​ေတာ့သုတအရမ္​း​ေပ်ာ္​​ေနမိသည္​ တကယ္​လို႔မင္​းသခင္​သာသူ႔ဆီက​ေန ခ်စ္​တယ္​ ဆိုတ့ဲအ​ေျဖကိုရရင္​​ေပ်ာ္​သြားမယ္​ထင္​တယ္​

"သုတ​ေလးအျပင္​သြား​ေတာ့မွာလား.."

အန္​တီကအခန္​းထဲကိုဝင္​လာကာသုတကိုလွမ္​း​ေမးသည္​

"ဟုတ္​အန္​တီ"

"အန္​တီ​ေျပာတာ​ေတြလည္​းမ​ေမ့န႔ဲဦး​ေနာ္​..."

"ဟုတ္​..."

"ဒါဆိုအခုထြက္​လို႔ရၿပီ..ျပတင္​း​ေပါက္​က​ေနမဆင္​းန႔ဲ​ေနာ္​ ဟိုအ​ေနာက္​ဖက္​တံခါးက​ေနထြက္​...အ​ေစာင္​့​ေတြကိုအန္​တီအာ႐ုံလြဲထားလိုက္​မယ္​.."

​Maung(Completed)Where stories live. Discover now