Bab 34

4.2K 338 12
                                    

Quenny mundar mandir di beranda bilik. Fikirannya bercelaru tika itu. Sukar untuk dia membuat keputusan yang sewajarnya.

'Nak bagi tahu ke tak? ' dia bermonolog dalam hati

"Quenny, kau apesal? " soal Walter yang baru masuk. Sebentar tadi dia mencari isterinya sekeliling banglo itu namun tidak dijumpainya.

"Err aku ade benda nak beritahu " ujar nya.

"okay, come"

Quenny berjalan perlahan-lahan mendekati Walter.

"talk. "

"Orang yang nak bunuh aku tu R.. R.. R.T ?"

Walter memandang ke arah Quenny.

"Aku syak orang tu,  kau kenal ke? " soal Walter

Quenny mendiamkan diri. Perlu ke dia menceritakan segalanya? Dia menghembus nafas perlahan.

"R.T tu RyanTwins" akhirnya terluah juga segalanya

Walter memandang Quenny dengan muka terkejut. Dia tidak menyangkakan Quenny tahu tentang hal itu.

"Tell me everything. " ujar Walter

"RyanTwins tu anak kepada pembunuh ibubapa aku. Kembar seiras. Rayyan Ryan dan Rayner Ryan "

"Kenape baru sekarang kau nak beritahu? " soal Walter dengan nada mendatar

"Aku tak sedia nak beritahu. " Quenny menundukkan wajahnya. Bersedia untuk dimarahi.

Walter menghembus nafas perlahan mencari ketenangan. Dia cuba untuk bersabar dengan isterinya.

"Kenape tunduk? "

Quenny hanya mengeleng.

"Dah angkat kepala tu, aku tak marah. "

Perlahan-lahan Quenny mengangkat kepalanya lalu memandang ke arah Walter. Jarinya bermain dengan hujung bajunya.

"come. "

Quenny tidak beranjak. Jujur dia takut melihat walter tika itu. Entah mengapa semakin hari lelaki itu semakin menakutkan.

"Come. Aku tak marah lah" Walter menarik Quenny dalam pelukannya.

"Lain kali please jangan rahsiakan benda penting macam ni lagi ,boleh tak? "

Quenny mengangguk.

"RyanTwins tu ke yang seksa kau? " soal Walter . Dia masih lagi memeluk Quenny. Dia takut kesabarannya sampai kemuncak.

Quenny mengangguk lagi.

"Diorang buat ape kat kau?"

"Seksa aku,  pukul aku " balas Quenny perlahan

"Parut ni disebabkan diorang ke? " Walter menyentuh parut yang berada di belakang Quenny. Sudah lama dia menyedari Parut tersebut.

Quenny tersentak. Dia cuba menolak tubuh Walter namun walter mengetatkan pelukannya.

"aku tanya."

Quenny mengeluh perlahan lalu mengangguk. Walter menghembus nafas perlahan. Dia mengeratkan pelukannya cuba mencari ketenangan.

"Aku tak suka. "

Walter menghembus nafas lagi. Dia cuba mengawal kesabarannya.

"Aku tak suka bila hak aku disentuh. " luah Walter

"Tapi... "

"Ye aku tahu , semua tu jadi sebelum aku jumpa kau . Tapi aku still tak suka. " ujar Walter lagi

My Protector , MAFIAWhere stories live. Discover now