Chris dan yang lain berkumpul di sebuah bilik yang menjadi tempat bagi mereka semua berkumpul.
"Wei otak aku tak berfungsi lah!" ian mengusutkan kepalanya . Laptopnya ditolak ke tepi .
Steven datang membawa pistol . Pistol tersebut dihalakan ke arah kepala ian . Picu pistol ditarik . Semua yang berada di situ memandabg ke arah Steven dengan wajah bersahaja .
"Wei kau nak bunuh aku ke ape!" jerit Ian
"Eh tak lah , aku nak tembak kepala kau ni , nak baikkan otak kau tu , kau juga kata kan otak kau tak berfungsi"
Ian mencebik . Steven kemudian menarik kembali pistolnya lalu ditembak secara rawak .
"Woi kau nak bagi abang aku mati ke ape! " jerit Ian apabila tembakan tadi sikit tersasar pada abangnya . Kelihatan Chris hanya membuat muka bersahaja sambil meneruskan kerjanya .
" Hehehe tak sengaja ." kata Steven sambil tersengih
"Macam mana ni! Arggg aku tak dapat detect location walter!" jerit Ian . Pening , pening , pening !
"Uncle! Daddy! " Zender datang sambil membawa dulang berisi cookies .
"Wahhh!" ian meluru ke arah Zender.
Zender meletakkan dulang tersebut di atas meja daddynya . Tidak lama kemudian datang Zandra membawa air mineral .
"Uncle buat ape? " soal zender kepada Ian
"Uncle nak cari Location uncle walter" balas Ian
Zender mengangguk faham . Zandra meluru ke arah chris naik ke riba Chris .
"Zandra apesal kacau daddy ni? " soal Chris dengan lembut .
"Hmm , daddy ni busy je " rajuk Zandra. Amboi!
Chris ketawa kecil . Dia memeluk erat anaknya . Kepala anaknya diusap manja.
"Sorry" ucapnya lalu mengucup kepala zandra.
Tidak lama kemudian , Aileen dan Noah pula datang. Aileen menuju ke arah Steven dan Noah pula meluru ke arah Ian .
"Hmm anak daddy dah mandi ek? " Steven memeluk anaknya dengan penuh kasih sayang .
"Hmm dah , wangi kan? Mumny mandikan" balas Aileen petah
"Hmm patutlah busyuk je" kata Steven sambil ketawa
"Eis daddy! Bagi tahu mummy! " Aileen berpeluk tubuh . Mulutnya dimuncungkan . Steven ketawa kecil .
"Daddy gurau je lah , anak daddy ni sentiasa wangi " Steven memeluk erat anaknya itu .
Noah meluru ke arah Ian . Hujung baju ian ditarik .
"Nak ape? " soal Ian kepada anaknya
"Nak main tu" Noah menunjukkan ke arah laptop milik Ian
"Eh ni daddy punya , mana boleh main! " kata ian sambil mengusap kepala anaknya
"Noah nak main jugak! " rengek Ian
"Main benda ni" Ian menyerahkan pistolnya kepada Noah
"Woah daddy , daddy polis ke? "
Ian ketawa mendengar soalan anaknya .
"Tak lah , Daddy terlebih handsome nak jadi polis pun tak layak " balas ian selamba
"Eh , Jadi polis tak boleh handsome ke? " soal noah polos
Sekali lagi ian ketawa . Ape bende yang ian ajar noah ni?
"yup! "
"Alahhh" noah mengeluh
YOU ARE READING
My Protector , MAFIA
RandomWALTER LIM! Seorang mafia yang berperangai selamba. Dia kenal apa itu cinta namun tidak pernah merasakannya . Dia hanya berharap dengan jodoh dan beranggapan bahawa jodoh tu akan datang dengan sendirinya apabila tiba masanya . Hmm, macam jatuh dari...