🏀 25 🏀

998 49 5
                                    

Yoongi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Yoongi

Nie było okej. Myślałem, że razem z Jiminem zareagowaliśmy w odpowiednim momencie. Jednak kiedy zauważyłem wystające żebra u Jungkooka wiedziałem, że zareagowaliśmy w ostatniej chwili.

Miałem ochotę zdzielić Jungkooka za jego głupotę, ale to nie była całkowicie jego wina. Mogłem coś zrobić, ale nie zrobiłem. I to przez to Jungkook wyglądał niczym zjawa.

— Dobrze, że Taehyung nie jest psem i nie leci na kości, bo bym nie miał szans. Zamiast Taemina byłby Taekook. — Jimin starał się przywrócić miłą atmosferę i chyba mu się to udało, bo Kook przestał się zasłaniać na rzecz uderzenia Jimina.

— To teraz do wody! 

Weszliśmy na salę z basenem, a ja od razu udałem się do jacuzzi. Potrzebowałem się porządnie zagrzać. 

Jednak zamiast wejść do ciepłej wody znalazłem się w tej bardzo mokrej i zimnej wodzie. Wynurzyłem się na powierzchnię i zobaczyłem Jimina, który niemal skakał z radości. 

 Potem naprawdę skoczył i to wprost na mnie. Myślałem, że go zabije, a teraz miałem naprawdę dobrą okazję. Złapałem go za głowę i przytrzymałem pod powierzchnią wody. Sam musiałem się wynurzyć, ponieważ kończyło mi się powietrze.

— Nie pozwolę ci go utopić! — krzyk Jungkooka i ponownie znalazłem się pod wodą. Przez to puściłem Jimina, który się wynurzył. 

Zaryzykowałem i otworzyłem oczy, aby zobaczyć uśmiechnietego Jeona, który również na mnie patrzył. 

Postanowiłem zmazać mu uśmiech z twarzy i złapałem go w tali, aby nie mógł się wynurzyć. Zaczął się rzucać, ale nic mu to nie dało. 

Potrzymałbym go dłużej pod wodą, ale samemu brakowało mi tlenu. Obaj wynurzyliśmy się i zaraz po tym doszedł do mnie śmiech Jungkooka. 

— Ej nie chlap! — wykrzyczał Jeon, a zaraz potem oddał mi tym samym — Poważnie mówię! Chodź przyczaimy się na Jimina. 

Park w tym czasie rozmawiał przy krawędzi basenu z ratownikiem.

— Czy tylko mi się zdaje czy Jiminem ostatnio intersują się starsi faceci? — Jungkook złapał mnie za ramię i zza niego wpatrywał się w rozmawiającą dwójkę. 

— Co gorsza, on interesuje się nimi. 

Nie bardzo rozumiałem skąd to zachownaie się wzięło. Zawsze jak ktoś podchodził do niego i zagadywał go to odsyłał go z kwitkiem. Teraz z nimi flirtował.

I nie było to moje ubzduranie. Wiedziałem jak zachowuje się Jimin, kiedy jest kimś zainterssowany. Wtedy uśmiecha się w ten uwodzicielski sposób i ciągle poprawia włosy. I tak właśnie robił teraz z tym ratownikiem.

Tae błagam cię, wracaj do Korei i napraw to co się między wami popsuło…

— Jeżeli on się nie pogodzi z Tae- Jeongguk?

Basketball Player |YoonKook| ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz