!!!Ogłoszenie!!!

978 21 7
                                    


Hej, przychodzę do was z pewnym zapytaniem/ogłoszeniem.

Po pierwsze, chciałabym serdecznie podziękować wam za 54 tysiące wyświetleń. Jest to ogromna liczba i nigdy nie sądziłam, że mogłabym takiej dobić. Z dnia na dzień przybywa was więcej, co raz więcej osób dodaje moje fanfiction do Listy Lektur. To jest niesamowite, szczególnie, ze względu na moje poprzednie nieobecności. Na chwilę obecną, zapewniam was, że mam nowy pomysł na książkę i siedzę nad nią dniami i nocami pisząc coraz to kolejne rozdziały. Mam już kilka w zapasie ;)

Teraz moje ogłoszenie.

Chciałabym zachęcić was do komentowania, oceniania książki. Wasze opinie dużo mi dają. Poza tym, mam pewiem pomysł. Napiszcie także w komentarzu czy bylibyście chętni na jakieś Q&A do mnie lub do bohaterów, moje wyobrażenia postaci, pytania co sądze o danych postaciach... piszcie co sądzicie ;)

A teraz pytanie.

Już zdradziłam, że mam kilka rozdziałów w zapasie. I chciałabym zaproponować wam pewną formę. 

Wolelibyście, abym dodawała rozdziały regularnie np. co tydzień, dwa tygodnie, czy wolelibyście poczekać chwilę, żebym mogła wypuścić całą, gotową książkę? Dla mnie każda forma będzie dobra, napiszcie tylko w komentarzu jak wy wolelibyście przeżywać tą książkę. 

Dziękuję za uwagę i waszą aktywność! 

Lovely Sponsoring // Calum HoodOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz