15. BÖLÜM

33.7K 541 68
                                    


Her gün bölüm atıyorum ve sizde her gün oylamıyor, yorum yapmıyorsunuz.

Ne kadar da mükemmel (!)

Beğenmediğinizi de belirtebilirsiniz. Ki beğenmiyorsanız gözlerinizi yorup okumayın.

Okuyanlara şimdiden iyi okumalar.

(Yazar isyanlardaymış kdksksksk)










"STRİPTİZ"

Bir sarhoş eğer ne yaptığını bilmiyorsa her şeyi yapardı.

Elimi alnıma götürüp hafifçe ovdum. Eğer içerideyse ne yapacağımı hiç bilmiyordum. Ve hatırladığım kadarı ile STRİPTİZ odasından önce malum odalar vardı.

Ah buraya partnersiz girmek demek...

Yurdagül'ü bir herifin altında bulmaktan korkuyordum. Dilan beni öldürürdü. Evet, kesinlikle bunu yapardı.

İçimdeki korku gitgide artarken uzanıp kapının kolunu aşağı doğru çektim.

Kapı hafifçe açılmasıyla burnuma sigara kokusunun dolması bir olmuştu. Ve hafif bir soğuk da tenimi yalayıp yutmuştu.

Beni bu bara getirdiğin için seni sikeceğim Cenk!

Dilan'ın geleceğini bilmesine rağmen böyle bir bar seçmesi...

Ah bunu sonra düşünsem iyi olacaktı. Şu an daha önemli mevzularım vardı.

Kapıyı tamamen açıp girdiğimde loş bir aydınlatma ile aydınlanmış upuzun bir koridor ile karşılaştım.

Geniş bir koridordu ve koridorun her iki tarafındanda karşılıklı odalar vardı.

SEKS ODALARI

Koridorun ortasında yiyişen bir iki çift vardı. Bütük bir ihtimalle odaların hepsi doluydu ve boşalmasını bekliyorlardı. Belki de fantezi olsun diye kapı önü tercih ediyorlardı. Sigara içen bir kaç erkek gördüğümde kendi aralarında konuştuklarını farkettim. Üç kişiydi ve sarhoş olmalılardı. Çünkü bu mesafeden bile ayakta zor durdukları anlaşılıyordu.

Bedenim soğuk nedeni ile hafifçe titremişti. Bu odalar özellikle soğuk oluyordu. Müşterilerin özel isteği üzerine. Malum, millet nasıl yanıyorsa...

Ayıp ayıp...

İç sesimin beni ayıplamasına kahkaha atarak karşılık vermek istedim. Ama bulunduğum ortam buna müsade etmiyordu. Eğer yalnız olsak kesinlikle kahkaha atardım.

Sanki bilmediğimizi şeylerdi.

İç sesimin bile dengesi bozulmuştu.

Töbestafurulah...

Şimdi işin en zor kısmına gelmiştim. Yurdagül'ü aramaya...

Bu odaların herhangi birinde olma ihtimali bile başımın çatlamasına neden oluyordu.

Yaklaşık on tane oda vardı. Ve hepsine tek tek bakmak...

Canlı porno vaktiii!

İç sesimin az önce dediklerine tamamen ters olan cümlesi gözlerimi devirmeme neden oldu.

Ah odalardan hiç birine bakmak istemiyordum.

Korka korka sağ taraftaki kapıya yaklaştığımda bir çığlık duydum.

Sanırım seks yapan bir kadının çığlığıydı.

SEKRETER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin