ÖZEL BÖLÜM

9K 144 39
                                    


İrem'i sizlerle buluşturmaya başlayalı tam bir yıl oldu bugün. Bunun şerefine İrem'i yad etmek istedim. Umarım severek okursunuz. Oy verip yorum yapmayı unutmazsanız beni mutlu edersiniz. İyi okumalar.






Take Me The Church
Hozier
















"Kızım sen harbiden felaket bir şeysin!"

Önümde yalakalığın bin bir türlüsünü yapan Jace'e alttan 'kes sesini' bakış atıp tekrardan telefonumla uğraşmaya başladım. Sabahtan beri başımın etini yemekten başka bir halta yaradığı yoktu.

"Söylesene tam olarak ne yapacaksın bu video ile, orada olup bunları seyretmeyi çok isterim."

Jace tekrardan konuştuğunda elimdeki telefonu sakin olmaya çalışarak masanın üzerine bıraktım ve Jace'e dönüp gülümsedim, sevimli bir şekilde. Ah evet kesinlikle sevimli bir şekilde.

"Maalesef Jace, bunu istesen de göremezsin."

Üzgünmüş gibi yaparak kısa bir cümle kurduğumda Jace anlam veremeyerek kaşlarını çattı ve aptallığından ödün vermeyerek "Neden?" diye sordu. Gülümsememi içimdeki sinir kat sayısına rağmen koruyup Jace'nin üzerine doğru eğildim ve "Çünkü o sikik çeneni biraz daha kapatmazsan Hakkın rahmetine kavuşmuş olacaksın!" dedim.

Gayet sakin çıkan sesim Jace'yi ürkütmüş olacak ki gülümsemeye çalışarak yutkundu. Ben de eski pozisyonuma dönerek telefonumu elime aldım. Videoyu birkaç farklı yere kopyalamalı ve telefonumdan silmeliydim. Şahsen videonun getirisi ne kadar fazla olacaksa verdiği tiksinti de o kadar fazlaydı. Cenk ve Bade'nin hâl ve tavırları şahsen fazlası ile mide bulandırıcıydı. Bade'nin midesizliği de işin çabasıydı.

"İrem, biraz telefonu ve o fazlası ile azdırıcı videoyu bir kenara bırakıp bana odaklanır mısın? Sana o videoyu ben buldum. Bence ufak bir teşekkürü hak ediyorum." Kulağıma dolan cümleler ile gözlerimi devirip Jace'e döndüm ve "Ne istiyorsun Jace?" diye sordum.

Götünü istiyordur knk şahsen ben olsam isterdim

Haddinden fazla ahlaklı olan iç sesimi işittiğimde bir de ona göz devirip Jace'ye odaklandım. Jace sorum üzerine pis pis sırıtmaya başlamıştı. Ağzı fazlası ile ayarsız olan sevgili arkadaşımın ne zaman ne diyeceğini kestirmek kesinlikle mümkün olmuyordu.

"Bir şey istemek de ne demek İrem? Çok ayıp aa! Her şey karşılık için mi? Ama madem çok ısrar ettin, senden bir şey istemem için ayaklarıma kapanıp eğer bir şey istemez isem ruhunu tanrının asla azat etmeyeceğini söylediğin için yani kesinlikle senin iyiliğin için iyi bir arkadaş olara-"

Jace'nin saçmalamalarının sonunu görene kadar ömrümün bitebileceğini düşündüğüm için "Sadede gel!" dedim sertçe. Jace hafifçe ökürüp "Öhöm, yani sana attığım videoyu sana atmadan önce birkaç kez izledim ve gerçekten hayatımda izlediğim en mükemmel porno filmi olduğuna karar verdim ve diyorum ki şu videodaki dehşetin numara-"

Jace'in konuşmasının nereye gideceğini fark ettiğimde yüzümü buruşturarak devam etmesini engelledim. "Unut bunu, o kızın nişanlısı var ve bilmeni isterim ki nişanlısının karanlık fantezilerle dolu bir geçmişi var."

Jace bir an kaşlarını çatıp "Ne demek istiyorsun?" dedi. Bu çocuk bir şeyi  bir kere de anlasa...

"Demek istiyorum ki, seni bir öğrensin döndere döndere siker."

Hemde kürek sapıyla

İç sesimi haklı buldum. Ama bir eksik vardı. Kürek sapıyla değil, kürek saplarıyla olacaktı o.

SEKRETER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin