Bölüm iki parttan oluşuyor. Bölümün tamamı cinsel içerik kapsamaktadır. Rahatsız olanların dikkatine!
Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemezseniz çok sevinirim.
İyi okumalar...
Elbiseyi tüm bedenimden sıyırmam çok uzun sürmemişti. Katlanmış ve kırışmış bir şekilde ayaklarımın dibine düşmüştü. Sadece kırmızı iç çamaşırlarımla kalmıştım.
Hareketlerimde herhangi bir utanmazlık yoktu. Elbisenin içinden ayaklarımı çıkartıp elbiseyi kenara ittiğimde ancak Erhan'a bakmıştım.
Hafif şaşkınlıkla yattığı yerden beni izliyordu. Eli hala erkekliğinin üstündeydi. Kendini okşuyordu.
Gözleri az öncekine göre daha çok kısılmıştı. Ne düşündüğünü tam olarak seçemiyordum. Ancak yüzündeki gururu görebiliyordum. Beni elde ettiğini sandığından kaynaklanan egosu ona müthiş bır zevk veriyor olmalıydı. Ah tabi zevk veren şey sağ eli de olabilirdi.
Elimle saçımı öne aldığımda kısık gözler ile beni izleyen Erhan'a doğru yaklaştım. Kırmızı sütyenim bedeninden bir tık daha küçüktü. Bu durum zaten büyük olan göğüslerimi daha da büyük gösteriyordu. Altımdaki kırmızı dantelli iç çamaşırıda işin cabasıydı.
Yatağın sağ tarafındaki aynaya gözüm çarptığında memnuniyetle kendimi süzdüm.
Hazırlıklı olmanın faydalarıydı.
Erhan herhangi bir girişimde bulunmadığı için ona yaklaşmak bana düşmüştü. Büyük bir ihtimalle sağlıklı düşünemiyordu. Sarhoştu. Fazlasıyla.
Bunu şu anki halinden anlayabilirdik.
Eğer ayık olsaydı şu halde bana bakmak değil bir kilometre yakınımda durmazdı. Burak onu si...
Her neyse bu konu ikisinin arasında bir mevzuydu. Beni ilgilendirmezdi öyle değil mi?
İçimdeki sırıtma isteğine engel olamazken Erhan'a doğru yaklaştım. Tam önüne vardığımda yatakta üstüne eğildim.
"Hmmm..." hafifçe mırıldandığında iyice yüzüne yaklaşmıştım. Kollarımı iki tarafından yatağa koyduğumda sabit durabilmem için ihtiyacım olan desteği almıştım. Sarı saç tutamlarım yüzüne döküldüğünde hırlarcasına inledi.
Sarhoşluğu yüzünden ne yapacağını şaşırmış durumdaydı. Acaba bu kadar içmesine izin vererek hata mı yapmıştım?
Bunu umursayacak durumda değildim. Oyalanmak istemiyordum.
Elimle saçlarımı arkaya attığımda biraz daha eğilip dudaklarımı dudaklarına sürttüm. Gözleri anında kapanırken daha fazlasını istercesine dudaklarını hareket ettiriyordu.
Onun bu isteğime karşı gelmedim. Sağ elimle yataktan destek almaya devam ederken sol elim ile çenesini tuttum. Hafifçe aşağı çektiğimde dudakları aralanmıştı. Sertçe yaklaşıp alt dudağına dudaklarımın arasına aldım. Dudaklarımın arasında iyice sıkıştırdığım dudağına sertçe dişlerimi geçirdiğimde hırladı. Ama harekete geçmedi.
Hmm... İlginçti...
Fazla mı isteksizdi? Fazla mı sarhoştu?
Karar veremiyordum. Ama sabrını zorlamaktan da geri durmayacaktım.
Dudağını dişlemeyi aniden bırakıp geri çekildiğimde kapattığı gözlerini açmıştı. Beklentiyle bana bakmaya başladığında sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKRETER +18
Teen FictionBEN O SÜRTÜĞÜM!! Zihninde yer edinmiş sürtük kız imajının ete kemiğe bürünmüş hâliyim. Baş rollerin düşmanı, seninse içine oturan o karın ağrısının başrolüyüm. Yan karakter olan benim, beni izleyen sensin. Ayartıcı ve kışkırtıcıyım. Hiç hoşuna git...