Aklıma bölüm ismi gelmedi.
Bölüm şarkısı- whoopty⭐️Yıldız'a basmayı unutmayın⭐️
Yazım hatam olursa affola💞💕💛💜İYİ OKUMALAAR💛💜
Mert karakteri
Gece Anlatıyor
Gözlerimi kaçırıp kolumdaki saatime baktım.
Dersin başlamasına daha 15 dakka vardı. Neden bu kadar erken geldim ki. Masama oturdum ama o çocuğun yani Ateşin bakışlarını üzerimde hissediyordum. Cebimden telefonumu çıkartıp sosyal medyama girdim. Bi kaç dakka takıldıktan sonra telefonu kapattığımda yanımdaki Ateşin'de telefonuna baktığını gördüm.Ayağa kalkmış kantine gidecekken aklıma ateş geldi şansımı deneyebilirdim bence, zaten hayatımda her zaman atılgan olmuşumdur.
"Kantine gidiyorum benimle gelmek istermisin"
Dedim gözlerinin içine bakarken ilk başta biraz beklesede sonra ayağa kalktı.
"Tabiki neden olmasın"
Dedi ve ben önden o bi adım arkamdan ilerlemeye başladık.
"Eee beğendin mi okulu"
"Yani beğendim normal bir okul işte."
"Doğru"Tam yan yana ilerlerken konuşuyorduk.
"Ee hangi okuldan geldin buraya, neden geldin yani eğer cevaplamak istemezsen cevaplama ben öyle bi anda sordum ama"
Ufak bir kıkırtı döküldü dudaklarından.
"Sorun değil ben İstanbul'dan geldim orda Anadolu lisesinde okuyordum ailevi nedenlerden dolaylıda Ankara'ya gelmek zorunda kaldık"
"Hmm iyiki gelmişsin o zaman"
Dedim yüzüne bakıp sırıtarak oda bana sırıttı ve başını salladı.
"Aaa bu arada Gece ben tanıştığımıza memnun oldum"
"Ateş, bende memnun oldum"Kantinden iki tane kahve alıp beni masada bekliyen Ateşin yanına geldim. İkimiz kahvelerimizi içerken sessizdik. Bu sessizlik benim telefonumun çalması ile bölündü.
Ayça arıyordu. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Efendim"
"Kanka biz Mertle okula geldikte sınıfta yoksun nerdesin"
"Ben kantindeydim de siz nerdesiniz"
"Biz bahçedeyiz hadi gel bizim çardakta bakliyoruz"
"Tamam geliyorum"
Telefonu kapatıp ayağa kalktım.
"Benim arkadaşlarım çağrıyor ben gidiyim en iyisi sen sınıfa çıkacakmısın"
Gözlerime derin derin bakıyordu sanki dalmış gibiydi. Ellerimi gözünün önünde salladım.
"Haa şey biraz daha oturur çıkarım sen git"
"Tamamdır o zaman sonra görüşürüz"
Kafa salladı ve bende bizimkilerin yanına bahçeye çıktım. Ateş iyi çocuğa benziyordu yani sıradan bir çocuk işte Ayça her zamanki gibi abartmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'ci Ateş
Teen Fiction********** "Benden kaçamazsın teslim ol" Diye bağırdım, boş depoda sesim yankılanıyordu. Önümdeki adam kaç aydır peşinde olduğumuz yeraltının en tehlikeli mafyasıydı. "Kaçmak isteyen kim güzelim" Duyduğum sesle kaskatı kesildim ve elimdeki silah e...