Bölüm şarkısı- billi eilish- nda
İYİ OKUMALAR ♠️
4 Ay Sonra...
Gece Anlatıyor
Sabah yine ağrılar ve sızılarla kalkmıştım. Son zamanlarda belim başta olmak üzere her yerim ağrıyordu. Aşağıdan gelen çatal bıçak sesleriyle Ayça'nın kalktığını anladım. Kendimi zorlayarak ayağa kalktım. Bugün doktor kontrolü vardı. Paytak adımlarla aşağı inmeye çalışıyordum.
"Penguen, uyandın mı"
"Bana şöyle seslenmesene salak"
"Yooğ" diye gülerek geliyordu Ayça.Ayça'nın da yardımlarıyla hızla merdiveni indim. Doktorun da dediği gibi hamileliğim zor geçiyordu. Her yerim ağrıyordu bazen kendi işimi kendim yapamıyordum. Bu zamanlarda Ayça'nın çok ama çok yardımı dokunuyordu.
Kahvaltı sofrasına oturdum. O sırada salondan benim telefonumun çalma sesi geldi. Kalkmak için hareketlendim ama içeriden bağıran Ayça'yla geri oturdum.
"Ben getiriyoruum"
Bi kaç saniye sonra kapıdan gözüktü. Elindeki telefonu aldım, dedem arıyordu."Efendim"
"Kızım naptınız, nasılsınız"
"İyiyiz dede nasıl olalım"
"Ağrıların çok var mı doktor zor geçicek demişti"
"Evet biraz biraz başlıyor daha neredeyse bir ay var ama şimdiden çıkmak istiyor gibi, çok sabırsız bu torunun dede, kız şuna"
Dedim, gülerek ve karnımı okşarken. Ben güldüğümde veya karnımı okşayıp sevgi gösterdiğimde sanki anlıyormuş gibi hemen hareketleniyordu.
"Aslan torunum benim, sağlıklıca gelsin bakalım"Bi kaç dakika daha dedemle konuşup telefonu kapattım. Ayça da karşımda yemek yiyordu.
"Noldu, ne dedi"
"Hiç öyle konuştuk, naptın nasılsın felan"
"Aa bugün miniğimin doktor kontrolü var değil mi"
"Evet teyzesi kontrolümüz var bugün. Sen gelecekmisin"
Yüzü asıldı.
"Yok maalesef bugün sınavım var, biliyorsun"
"Doğru şimdi hatırladım tamam o zaman, ben doktor ne dedi sana birer birer söyleri"
"Tabikiside noktası virgülüne kadar"Hazırlanmak için odama geçtim. Ayça çoktan sınava yetişmek için gitmişti bile. Giyinme odasına geçip ne giyebileceğime baktım. Eski giydiğim pantolonları ve elbiseleri gördüğümde yüzüm asıldı. Eskiden bunların içine girebiliyordum ama şuan yarım bile sığmaz heralde. Ayçanın aldığı hamile elbiselerinden birini alıp geçirdim. Ben çok alışverişe çıkmıyordum genelde internet üzerinden bakıyordum. Kırmızı elbise giydiğimde salaş salaş gibi olması çok hoşa gitmişti.
Evden sonunda çıkabildiğimde araba anahtarıyla kapıyı açtım ama kendime çok güvenemiyordum. Hamilelikten kaynaklı bazı hareketlerim kısıtlıydı bu nedenle kapıdaki görevlilerden yardım istedim ben hastaneye kadar bırakacak ve geri eve getirecekti.
Camdan dışarıyı izlemeye dalmışken yanımdaki görevlinin konuşmasıyla sıçrayarak döndüm.
"Geldik efendim"
"Anladım ben yarım saate gelirim sanırım"
Arabadan inip binaya girdim. Randevum olduğu için direk içeriye girdim. Doktor bilgisayardan kafasını kaldırıp giren kişiye baktı.
"Hoşgeldiniz gece hanım"
"Hoşbuldum"
"Kontrol için gelmiştim"
"Buyrun o zaman sizi şöyle alayım"
Yatıp karnımı açtım. Karşıdaki ekrana bakarak bi yandan da benimle konuşuyordu."Nasıl hissettiniz bu bi kaç hafta kendinizi"
"Ağrılarım vardı, özellikle belim çok ağrıyor"
"Anlıyorum"
"Bebek şuan iyi gözüküyor, bi sıkıntı gözükmüyor ama şuan en tehlikeli dönemler diyebiliriz sizin için. Çok ani darbeler yapmamaya özen gösterin, ağır şeyler sakın ağır kaldırmayın"
"Öyle yapıyorum yani dikkat ediyorum zaten"
"Çok iyi o zaman"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'ci Ateş
Novela Juvenil********** "Benden kaçamazsın teslim ol" Diye bağırdım, boş depoda sesim yankılanıyordu. Önümdeki adam kaç aydır peşinde olduğumuz yeraltının en tehlikeli mafyasıydı. "Kaçmak isteyen kim güzelim" Duyduğum sesle kaskatı kesildim ve elimdeki silah e...