DÜĞÜN

691 31 1
                                    

Bölüm Şarkısı- Molly Kate Kestner-Prom Queen

⭐️Vote vermeyi unutmayın💞

⭐️💜İYİ OKUMALAAAAR💜⭐️

(1 Yıl Sonra)
Gece Anlatıyor
Bugün Ateşin ailesi ile tanışmaya gidecektim. Daha doğrusu bana anlattığına göre ailesi kalabalık değilmiş. Babası, halası ve küçük kuzeni olacakmış. Bugünü düşünmeyi bırakıp yataktan kalktım. Ve banyoya girip günlük rutinlerimi yaptım. Dışarı çıktığımda geri yatağıma yatıp elime telefonu aldım ve biraz sosyal medyada gezindim. Ateşin hesabından ve benim hesabımdan paylaştığımız fotoğraflara bakıyordum ve kendi kendime mutlu oluyordum. Böyle bi değişiğim işte.

Ben polislik okurken Ateş ise halkla ilişkiler okuyordu. Bu bir yılda ilişkimiz çok gelişmişti artık aklımdaki sorular tamamen silinmişti. Bu arada Ayça da psikoloji Mert de halkla ilişkiler okuyordu. Hatta Mert ile Ateş aynı üniversitedelerdi. Şuan Ateş ile en kısa sürede evlenmeyi düşünüyorduk ben bir yıl okulumu durduracaktım Ateş de aynı şekilde. Aslında ben daha geç olmasını isterdim ama Ateş hemen istiyordu nedenini bilmiyorum sorduğumda ise geçiştiriyordu.

Bi kaç saat geçmişti bile odamı toplama ve düzenleme işini bitirdiğimde aşşağı indim. Salonu temizleyen hizmetli ablanın yanına gittim.
"Abla dedem nerede"
"Çalışma odasında olması lazım"
"Tamam teşekkürler"
Dedemin yanına geldim kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde kağıtların başında gömülmüş halde buldum. Ben içeri girince kafasını kaldırıp bana bakıp güldü ve geri kağıtlarına döndü.

Dedemin karşısındaki koltuğa oturdum.
"Dede ben bugün Ateşin ailesi ile tanışmaya gidiyorum haberin olsun" Dedem önündeki dosyayı kapatıp bana döndü.
"Geç kalma ama birde dikkatli ol"
Dedi bende kafa sallayıp kalktım tam çıkacakken dedemin bana seslenmesiyle durdum.
"Gece ne zaman evleneceksin o çocukla"
Bu sefer gülerek değil gözleri dolu dolu bakıyordu.
"Sanırım bi kaç ay sonra"
"Demek bi kaç ay sonra sende gidiyorsun ha"

"Ya dede ne biçim söz o ben hep gelicem senin yanına"
Dedem kafasını sallayıp önüne döndü ve eliyle yanına çağırdı. Gülerek yanına gittim ve sarıldım oda bana sarıldı. Bi kaç dakika öyle kaldık sonra dedem benden ayrılıp ağır adımlarla dolabın başına geçti ve kasadan bi kutu çıkardı.
"Bu kutu annenin ve babanındı."
Dedi ve duraksadı ben ise şaşkınlıkla bakıyordum bu kutudan daha önce hiç haberim yoktu.

"Bu kutuda sen doğduğundan beri annenin ve babanın seninle ilgili yazdığı notlar var ve bi kaç değerli eşya var. Bunu sana küçükken veremedim buna sende bende hazır değildik ama şimdi tam zamanı sanırım."
Bana doğru gelip kutuyu bana uzattı. Yavaşça kutuyu aldım ve dolu gözlerimle dedeme baktım. Bu kutuyu açmaya henüz hazırıymıydım bunu kaldırabilirmiydim bilmiyordum.

Odamdaydım yatağımda oturmuş önümdeki kutuya bakıyordum. Eski bir şey olduğu belliydi. En sonunda kendimi cesaretlendirip titreyen ellerimle kutuyu açtım. Açar açmaz burnuma gelen çiçek gibi bir kokuyla olduğum yerde kaskatı kesildim. Acaba kokusunu unuttuğum annem böyle mi kokuyordu. Bi kaç dakka sonra içindeki bi kaç tane notu dışarı çıkardım ve elimde gezdirdim. Tamamen kendimi hazır hissettiğimde içinden birini seçip açtım.

Mektubun üstünde tarih yazıyordu ama tam belli değildi silik silikti.

14 Nisan 2000
Buraya nasıl başlayacağımı bilmiyorum o kadar heyecanlıyım ki aklımda bir sürü hayaller, fikirler, düşünceler var. Canım bebeğim bugün senin karnımda benimle, bizimle olduğunu öğrendik. Baban heyecandan yerinde duramıyor biliyormusun. Sabahtan beri o yandan o yana koşturup duruyor, sokaklarda "ben baba olucam"diye bağırıp durdu içeri zor soktum valla. Umarım mutlulukla, sağlıkla gelirsin miniğim.
Annen

Gece'ci AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin