GÖREV 2

305 27 1
                                    

Yorumları bekliyorum♠️♠️♠️



İYİ OKUMALAR♠️



Arabada konuşa konuşa ilerliyorduk. Konuştukça hepsi ile samimileşiyordum. Ve fark ettiğim kadarıyla Savaş çok zeki biriydi. Serhat ve zehra arasında ise oldukça belli bir çekim vardı. Dövmeli de sürekli ize bakıyordu.
Bakışlarında merak vardı, istek vardı.

Bi kaç dakika sonra görev yerine geldik. Karşımdaki büyük villaya baktım. Buradaki adamları halledip esas adama ulaşmak zor olacaktı.

"İkişer ikişer dağılıyoruz."
Henüz arabadan çıkmamıştık. Önümdeki evin planının çizili olduğu kağadı açtım.

"Kaba ve Zehra, ikiniz sağ girişten girin." Zehra anında karşı çıkacaktı ki, o daha konuşmadan sertçe sözüme başladım.

"Gamer ve Sarı çocuk, sizde soldakinden."
"Emredersiniz Gece liderim."
Diyen tabiki Sarıydı.

Gamer ise, yol boyunca telefondan başını kaldırmamıştı. Ama şimdi önündeki kağıdı dikkatlice izliyor ve düşünüyordu. Tüm dikkatini vermiş gibiydi.

"İz ve Dövmeli, arkayı sessizce dolaşın ve kolaçan edin. Bahçedeki adamlar sizde yani."
İkiside kafa salladılar, birbirlerine baktılar.

"Kızıl ve Müzisyen, İz ve Dövmeli ile bahçeyi halledin, ardından ana kapıdan girip içerdekilere desteğe gelin. İz ve Dövmeli sakın bahçeden ayrılmayın biz içerideyken dışarısı sizden sorumlu."

"Anlaşıldı." Dedi, ikiside aynı anda.

Telefondan sonradan gelen bilgiye bakıp anında sesli bir şekilde okudum.

"İçeride toplam 34 adam var. On dördü bahçede, diğer yirmisi ise içeride."
Söylediklerimi anladıklarına dair kafalarını salladılar.

"Olabildiğince sessiz halletmemiz lazım.
Hadi bakalım, Gazamız mübarek ola."
Gülerek söylediklerim onlarıda gülümsetmişti.

Herkes son kez silahını kontrol edip kafalarını salladılar, aracın kapısını açtım. Hızlı ama sessiz adımlarla bahçenin girişinde görev yerlerimize dağıldık.

Bahçe çitlerinin üzerinden atlayarak içeri girdim ve çalıların arasına pustum. İz, dövmeli, kızıl ve müzisyen önlerine gelen adamları indiriyorlardı. Silahlarda tabiki susturucu vardı.

Kızıl ve müzisyen içeri girdiklerinde hemen onların arkasından içeri koştum. Kapıdan girecekken arkamda bana saldıracak olan adama sıkmaya hazırlanırken, dövmeli benden hızlı davranıp kafasına sıktı.

Ona bakarak kafamı salladım ve içeri daldım. Yan taraftan çıkan iki adamı, beni fark etmeden kafalından indirdim. Özellikle bu tür riskli görevlerde kafadan sıkmalıydık ki adam tamamen etkisiz kalsın.

Etrafı kolaçan ederek ilerledim. Alt kattı Kaba ve Rude Girl hallediyordu. Merdivenlere dikkat ederek üst kata çıktım. Üst kata adımımı atar atmaz, omzumu sıyırıp geçen kurşunla çığlık atmamak için dişlerimi sıktım.

Beni vuran adamı hedef alıp kafasından indim. Bana iyi olup olmadığımı anlamak için bakan karşı koridordaki Eray'a kafamı salladım. Önüme dönüp diğer koridorda tam Erayın arkasındaki adamı indirdim.

Acımıyordum önüme kim gelirse indiriyorum ben bunun için yetiştirilmiştim.

Eray arkasına bakıp bana gülümsedi.

İkinci kat da tamamen temizlendiğinde adam hala ortalıkta yoktu. Odalara tek tek girmeye başladım. İlk oda kiler gibi kullanılıyordu. Diğer odaya girdim burası da yatak odasıydı ama boştu.

Gece'ci AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin