YALAN

468 28 0
                                    

Bölüm şarkısı - Black out days- Phantogram

İki çizgiydi. İki çizgi ne demekki beynim donmuş gibiydi put gibi kalmıştım.
"Teyze oluyorum lan aaaa teyze oluyorum hamilesin Gece anne oluyorsun"
Duyduklarımla sanki kalbim kan pompalamayı durdurmuş gibi kalakaldım.
"Hey aloo huhuuu aha gitti kız"
Ayça'nın gözümün önümde elini sallamasıyla sıçardım. Gerçekti bu gerçekti elimi istemsizce karnıma götürdüm.
"İki çizgi demek hamile lduğum anlamına mı geliyor yani"
"Evet"

Yaklaşık üç dört saat geçmişti. Ayça bi kaç dakka önce gitmişti ve ben önümdeki üç tane testle baş başa kalmıştım hala tam olarak şaşkınlığım geçmemişti. Elimi karnıma götürdüm ve okşadım. Oradaydı minicikti. Ben anne oluyordum buna hazır mıydım bilmiyorum ama şuan içimdeki bu heyecan çok güzeldi. Yüzümde kocaman sırıtış vardı. Bunu Ateşe de söylemem lazımdı hemen. Odama çıktım ve üstüme giyecek bir şeyler aradım. Üstümü giydikten sonra aceleyle Ateşin şirketini aradım telefonu sekreter açtı.

"Ateş orada mı?"
"Hayır Ateş bey şuan burada değil"
"Neredeler"
"Üzgünüm bilgi veremiyorum"
"Ben karısıyım nerde olduğunu bilmeye hakkım var şimdi çabuk nerde olduğunu söyle"
"Efendim üzgünüm ama veremiyorum Ateş bey kimseye bilgi vermemi söyledi"
"İsmin ne senin"
Dedim oldukça sert sesimle ve kız korktuğu belli olduğu titrek sesiyle konuştu.
"Buse efendim"
"Tamam buse işini seviyormusun"
"Evet"
"Sevdiğin işini kaybetmek istemezsin değil mi"
"Ha-hayır" dedi kekeleyen sesiyle.
"O zaman şimdi bana derhal Ateşin yerini söyle"
"Dark club lütfen benden duyduğunuzu söylemeyin"
"Tamam"

Ne işi vardı Ateşin orda. Araba anahtarını ve telefonumu alıp çıktım. Elimdeki testleri cebime attım ve arabaya binip ilerlemeye başladım. Telefondan dark club yerine bakarken yarım saate oradaydım. Kolumdaki saate baktığımda saat çoktan dokuz olmuştu. Arabadan dışarı çıktığımda keskin soğuk bedenimi dondurmuştu. Ağır adımlarla girişe yaklaştım.

Girişte iki tane izbandut gibi adamlar vardı. Onların arasından geçmek için yöneldiğimde beni koluyla tutup geriye çekti.
"Kimliğiniz lütfen"
Kimliğimi uzattım.
"Üzgünüm efendim Ateş beyin eşi olduğunuzu bilmiyorduk. Buyurun"
Deyip kapıyı açtı ufak tebessüm edip içeri girdim. Yoğun sigara ve alkol kokusu direk midemi bulandırmıştı. Elimi istemsiz karnıma götürüp ilerledim. Kalabalığın arasına karıştım gözlerim etrafta Ateşi arıyordu. Ama yoktu bulamadım.

Bar tarafına geçip oturdum ve barmeni yanıma çağırdım.
"Buyrun"
"Ateş Adan nerede haberiniz var mı burda olduğunu söylediler ama burda bulamadım."
"Ateş bey şuan özel odalarda ve meşgul efendim" duyduğum şeyle kaskatı oldum ne özel odasıydı bu. Derin bi nefes alıp devam ettim.
"Ne özel odası"
"Üzgünüm bilgi veremem" deyip yanımdan uzaklaştı. Orda öylece kala kaldım. Bi kaç dakka nefes almaya çalıştım ama olmadı bir de üstüne midem daha da bulanınca tuvaletin yerini aramaya başladım.

Tuvaleti bulup koşturarak içeri girdim. Kabinde işimi halledip az daha çık aya yeltenirken tuvaletin dış kapısının açılma sesini duydum ve direk konuşmam sesleri geldi.
"Ateş gelmiş bugün uzun zamandır yoktu"
Dedi in sesli kadın.
"Evlendiğini duymuştum demek yalanmış"
Dedi başka biri.
"Evet evlendi ama büyük ihtimalle kağıt üzerinde yani, buraya geldiğini ve şuan özel odalarda olduğunu varsayarsak"
"Aynen gerçekten karısı olsa nasıl izin versin böyle gelmesine"
Hepsi kıkırdarken.
"İzin aldığını sanmıyorum, neden izin alsın Ateş gibi biri"
Hepsi onu onayladı ve gülüşecek çıktılar.

Duyduklarımla gözlerimden yaşlar boşalıyordu. Ateş değildir dimi başka Ateştir dünyada bir sürü Ateş olabilir. Kendi kendimi avutmaya çalışıyordum ama saçmalıktı. Hırsla ve telaşla dışarı çıktım. İçimdeki sıkıntı kat kat artmıştı. Tuvaletten çıktım ve direk bu özel odaların nerde olduğunu bulmaya çalıştım. Gerekirse tüm odalara tüm bara bakardım. Benim Ateşi bulup emin olmam lazımdı.

Gece'ci AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin