ÖLÜM KIYISINDA

178 28 20
                                    

Bölüm şarkısı- Guns N' Roses- Thıs I Love


İYİ OKUMALAR ♠️


İlahi Bakış
Barda oturmuş rastgele insanlara bakan ve aklındaki düşüncelerde boğulan adam gelen mesaj sesiyle irkildi. Masanın üzerindeki telefona hiç bakmadı bile. Ve o an göğsüne bir acı düştü. Kendini kötü hissetmeye başladı. İçi daralmaya başladı. Niye bi anda kötüleşmişti böyle.

Düşüncelerini yanına gelen kadın dağıttı. Açık seçik giyinmiş sarışın kadının burada çalıştığı oldukça belliydi.
"Selam yakışıklı, çok dalgın ve düşünceli duruyorsun. Nedir bu sıkıntın? İstersen gidere bilirim."
Diyerek Barışın kucağına oturdu.

Alttan alttan kucağındaki kadına baktı ve bir şey yapmadı. Belki diye düşündü, belki başka kadınlar onu, Geceyi unuttururdu diye düşündü.

Kadın kucağında sürtünerek hareket ediyordu. Barış ise başını arkaya yatırmış hala aklından çıkmayan düşüncelerde boğuluyordu. İçindeki sıkıntı ise geçmiyordu.
Kadın dudakları ile boynunu öpmeye başladığında telefonda bir bildirim sesi daha geldi.

Yine bakmayacaktı ki o an Gece'nin sesi yankılandı sanki zihninde. Uğultulu bir şekilde boğuk boğuk.
"Barış."

İrkilerek bi anda dikleşti. Kucağındaki kadın da sendeledi ama işine hala devam etti. Barış masanın üzerindeki telefonu eline alıp ekranı açtı. Bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti. Umursamadan tekrar kapatacaktı ki yüreğine daha da keskin bir acı yayıldı. Telefonu açtığında aynı numaranın bir kere aradığını da gördü. Kimdi bu şimdi gece gece?

Mesaja girdi gelen mesajı okuduğunda bir şeyler olduğunu anladı.

"Oyun bitti"

Altında bir de ses kaydı vardı. Ses kaydını açtı kulağına yaklaştırdı ama gürültüden hiçbir şey duyulmuyordu. Kucağındaki kadını hafifçe iteleyerek kalkmasını sağladı.
"Noluyor be."
Diye arkasından çirkefçe bağırdı kadın ama umursamadı. Ceketini omzuna alarak tuvalete doğru ilerledi.

Tuvalete girdiğinde kimse yoktu. Yoğun bir sigara kokusu vardı. Aptal herifler kapalı yerlerde sigara içilmemesini bilmiyorlardı.
Cebindeki telefonu çıkartarak mesaj kısmına tekrar girdi. Ses kaydını içindeki sıkıntıyla açtığında aklındaki sesi duydu. Gecenin sesini.

"Oyun bitti, eğer bana bir şey olursa Rüzgarı bul ve asla bırakma."
Kadının sesi kesik kesik ve çok kötü geliyordu. Adamın içini anında bir telaş kapladı. Konum da gönderilmişti koşar adımlarla tuvaletten çıkıp dışarı koşarken önüne gelen herkese çarpıyordu, omuz atıyordu ama hiçbiri umrunda değildi.

Aklında tek bir düşünce dönüyordu. Kadının ona ihtiyacı vardı. Geceyi bulmalıydı. Bardan çıktığında konuma tıkladı. Bi kaç saniye durup konumun açılmasını bekledi ve gelen konumu gördüğünde Ateşin evine oldukça yakın bir yer olduğunu fark etti. Daha iki saat önce oradaydı, oradan hiç ayrılmamalıydım diye düşündü kendine lanetler etti. Ama yapacak bir şey yoktu.

Koşarak arabaya bindi. Arabayla son sürat ilerlerken bir yandan da Özgeye konumu göndermişti. Ardında aradı. Bi kaç çalışta açan Özgenin sesi uykulu geliyordu.
"Özge çabuk, çabuk sana attığım konuma ambulans gönder."
Özge uykulu sesi ile konuştu.

"Gece gece ne oluyor?"
"Soru sormayı bırak Özge, Gecenin başı belada."
"Ne? Nasıl belada? Tamam hemen gönderiyorum ambulansı."

Telefonu kapatıp yan tarafa attı. Arabayı daha ne kadar hızlı sürebilirse o kadar hızlı sürüyordu. Kalabalık yoldaki araçları sollayarak devam ediyordu.
"Dayan kızım, dayan. Lütfen Allahım lütfen ona bir şey olmasın."
Kendi kendine dua ediyordu. Onu yeni bulmuşken kaybedemem diye düşündü.

Gece'ci AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin