ÇOCUK

363 34 13
                                    




İYİ OKUMALAR ♠️

Üç Gün Sonra...
Gece Anlatıyor
O günün üzerinden yaklaşık üç gün geçmişti ve aynı maratonda devam ediyordum. Aklımda sürekli Ateş vardı. O hali aklıma geliyor. Meraktan ölüyordum, şuan nasıldı ne haldeydi?

Bana seslenen Selim ile aniden kendime geldim.
"Efendim"
"Daldın yine."
"Yoo"
Dedim tamamen geçiştirerek. Ama inanmamış gibiydi yinede üstelemedi.

"İyi bakalım, Barış komiser çağırıyor önemli bir şey olmuş sanırım. Acil yanına bekliyormuş."

Ne olmuştu ki bi anda. Oturduğum yerden elimdeki kahve ile Barış komiserin odasına ilerledim.

İçeriye girip arkamdan kapıyı kapattım. Hepsi zaten toplanmış beni bekliyorlardı. İçerdeki odanın da kapısını arkamdan kapatıp kilitledim. Ben de yerime oturduğumda ayakta elindeki kağıtlar ile dikilen Barış komiser konuşmaya başladı.

"Evet hepimiz tamamsak başlıyorum."
Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. Ne olmuştu da bu kadar mutluydu.

"Arkadaşlar direk lafa giriyorum. Cenobya liderini sanırım bulduk. Kesin bir bilgi değil ama bunu anlamamız da zor değil."

Duyduklarım ile dondum. Nasıl? Daha o çeteye dahil adamları bile zar zor bulmuşken liderlerini mi bulduk?

"Nasıl yani?"
Diye aklımda soruyu yöneltti Özge.

"Bi ihbar geldi. Ne kadar doğru bilinmez ama bunu araştırmak kolay olacak gibi."
Dedi, bana bakarak.

"Kimden gelmiş peki bu önemli ihbar."
Diye sordu bu sefer de Selim.

Elindeki kağıtları masaya bırakarak konuşmaya devam etti Barış komiser.

"Bi doktordan, doktorun söylediklerine göre üç gün önce ıssız bir eve gitmiş. Siyah giyimli adamlar gelip onu evinden almış, bu ıssız ve lüks, villa tipi eve götürmüşler."
Buraya kadar her şey normaldi ama bundan sonrası beni şüphelendirmeye ve kanımı dondurmaya başlamıştı.

"Orada ise bir adam, sinir krizi geçirmiş bir halde, yaralıymış. Onu tedavi etmiş. Tüm vücudunda cam kesikleri varmış. Doktor tüm vücudunu sararken sırtının alt kısımlarında bir dövme görmüş acayip, değişik bir dövme. Evet doğru düşündünüz bu o dövme, Cenobya liderinin dövmesi."

"İyide çok saçma, bu adam neden sırf bir dövme için ihbarda bulunsun."
Diye merakla sordu Selim.

"Sözümü kesmezsen öğreniceksin Selim."
Uyardı onu Barış komiser. Selim eliyle ağzına fermuar çekti.

"O adam işini bitirip çıktığında, yerde kanlı bir oyuncak görmüş, küçük bir araba. Arkasından gelen adamlar ile oyuncağı daha fazla inceleyememiş. Daha sonra adamların ceplerindeki silahları falan görmüş. Çocukları kaçırıp, işkence yapıyorlar sanarak ihbarda bulunmuş."

Sözünü bitirdiğinde derin bir nefes aldı Barış komiser. Ben ise nefes almayı unutmuş gibiydim artık. Tesadüf olabilir miydi. Tesadüftü ya.

O an soğuk soğuk terlemeye başladım. Aklımdan binbir türlü ihtimal geçiyordu. Tesadüf müydü? Peki o sinir krizi geçiren adam Ateş olabilir miydi? Allah kahretsin olabilirdi. O gün çok kötü gözüküyordu zaten.

Ya o araba, orada düşürdüğümüz araba aklıma geldi. Allah kahretsin.

O an sıkıntıyla dudaklarımı yediğimin farkında değildim. Dudaklarım acıdığında ve ağzıma demir tadı geldiğinde dudağımı bıraktım.

Gece'ci AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin