BAŞARISIZ TAKAS

303 38 11
                                    





İYİ OKUMALAR♠️



Başımdaki ağrı ile gözlerimi yavaş yavaş araladım. Belimde bi baskı vardı ve hemen arkamda bi sıcaklık. Güvenilir ve tanıdık bir sıcaklık. Bi kaç saye ne olduğunu anlamadan sadece kendimi ana bıraktım.

Belimde sıkıca sarılı olan kolun üzerine elimi koydum. Arkama dönmek için yeltendiğimde boyun girintimdeki sıcak nefesi hissettim.

Ateş yanımdaydı. Benimle yatıyordu.

Keskin kokusu burnuma gelmişti. Şaşkınlıkla olduğum yerde kaldım. Derin derin nefes aldım bi kaç kere. Bu adam bana o kadar laf söyleyip bir de üstüne yanıma mı gelip yatmıştı.

Belimdeki kola tırnaklarımı geçirerek geri itmeye çalıştım. Ahtapot gibi sarmıştı.
Biraz daha debelendim ama nafile bırakmak yerine daha da yapıştı.

"Ya bıraksana be adam."

Pes etmişlikle kafamı geri yastığa koydum. Arkamda bi kaç kıpırtı hissettim. Hemen ardından ise kulağımın dibindeki tüylerimi diken diken yapan o nefes, o ses.

"Uslu dur, kızım."

Uykulu ve derin sesiyle söylemişti. Bi an, küçük bir am titriyeceğim sandım. Bu ah kahretsin çok etkileyiciydi. Benim yerimde kim olsa aynısı hatta daha fazlası olurdu.

Ürperdiğimi hissetmiş olmalı ki kıkırdadı.

"Eh, kalk dediysem kalk."

İçimden 'ya allah bismillah' diyerek kolunu ısırdım. Ve boşluğundan yararlanıp pozisyon değiştirdim. Bacakları ile esir aldığı bacaklarımı kurtardım. Sinirle ve hırsla üzerine çıktım. Kolunu kafasının üzerinde elimle sabitledim.

"Günaydın kocacım. Ah yada şöyle mi demeliyim hayatı tamamen yalandan ibaret olan, benim için eskide kalmış olan eski kocacım."

Bi anda değişen ruh halime ben bile şaşırmıştım. Şuan altımda anlamaz bakışlarla bana bakan Ateş'i anlıyordum. Gözlerine meydan okuyarak baktım. Dün bana dediklerini tek tek yedirmek istiyordum.

Ani karar değişimlerim yüzünden yine farklı psikolojideydim.

Ona meydan okuyarak bakan gözlerime karşı bi kaç duygu içerisinde olan gözleriyle bakıyordu. Bu duygular; şaşkınlık, arzu, tutku, istek. Sahi neden gözleri kararmıştı ki bunun.

O an bulunduğumuz pozisyonu fark ettiğimde ellerini iterek bıraktım ve üzerinden kalktım.

Arkama bakmadan odadan çıkıp mutfağa geçtim. Dün söyledikleri aklımda dolanıp duruyordu. İntikam almak istiyordum. Canını yakmak istiyordum. 

Acıktığım için dolabı açıp içini incelerken arkamdan ayak sesleri geldi. Mutfağın kapısının pervazına yaslanmış beni izliyordu. Dolaba bakmayı kestim bi anda bir şey yemek istemedim tüm iştahımın kaçtığını hissettim ve su almak için musluğa yöneldim.

Benim ardımdan Ateş dolabın kapağını açtı.

"Ne yemek istersin?"
Bana bakmadan, ağzına kadar dolu dolabı karıştırırken sordu. 

"Hiçbir şey"

Soğuk çıkması için uğraştığım ve başardığım sesimle konuştum. Bu onu duraksattı. Ağır bir şekilde ilk başta bakışları benimle buluştu ve ardından dolaptan uzaklaştı. Oda benim gibi eline bardak alıp su içmek için yanıma yaklaştı.

Bi kaç geri adım atıp ona yer açtım. Yanımdan geçip kendine su doldurdu. Arkasında durmuş sırt kaslarını, gerilmesini inceliyordum. Aklımda gezinen zehir gibi olan cümleleri söylememek için kendimi zor tutuyordum.

Gece'ci AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin