İKİ KİŞİ

750 36 4
                                    

Bölüm şarkısı- Tuna Kiremitçi & Sena Şener- Birden Geldin Aklıma

⭐️Yıldız'a basmayı ve yorum yapmayı unutmayın ⭐️
Yazım hatam olursa affola💖

💜💛İYİ OKUMALAAAAR💜💛

Gece Anlatıyor
Ateş içeri girdi ben ise ne mi yapıyordum. Eheh kapıdan onları dinlemeye çalışıyordum ama pek bir şeyler duyamıyordum. Oflayarak kapıdan geri çekildim ve sırtımı duvara yaslayıp gözlerimi boşluğa dikip beklemeye başladım.

Yaklaşık on, on beş dakka sonra Ateş içeriden çıktı yüzünde yine hafif bir sırıtış vardı artık bu sırıtışa sinir olmaya başladım. Hoca içerden çıktı.
"Ateş'cim sen sınıfına gidebilirsin sonuçlar son teneffüs açıklanacak"
Ateş kafasını sallayıp yanımdan uzaklaşırken bende arkasından ona bakıyordum, hoca içeri girdi bende kapıya doğru yönelmişken merdivenin başında duran Ateş bana dönüp göz kırptı ve aşşağı doğru hızla indi. Şaşkınlıkla içeri girdim.
"Son hazırlıklarını yap sonra sahneye hadi bakalım" Dedi Ela hoca.

Son kez yutkunup hafif öksürdüm. İçeride bi kaç hoca ve tanımadığım bi kaç kişi daha vardı.
Yavaşça sahneye çıktım ve mikrofonu elime aldım. Ufak çok hafif heyecanlanmıştım. Bi kaç saniye gözlerimi kapatıp bekledim ve arkamdan gelen şarkının başlama melodisi ile söylemeye başladım.

Pera- Uyu Bebeğim

***
Bazı sözler var nasıl yaralar
Nasıl yaralar açar yüreğinde
Bir başkası söylesene hiç aldırmazsın
Ben bir söz edince kırılmış bir camsın
Toplayamam seni sende yaralısın
***

Kapalı gözlerimi açıp salonda ufak bir göz gezdirdim ve tekrar kapatıp devam ettim. Nedensiz bir şekilde aklımda sadece Ateş vardı. Neden böyle oluyordu ki onu gördüğümde neden heyecanlanıyordum.

***
Bazı zamanlar anlaşılmazlar
Nasıl ölür aşklar nasıl yaşarlar
Hangi zaferler asıl olanlar
Gerçekler uçtu düştü yalanlar
Çok yaşar mıyız bizde yaralıyız
***

Burda sadece Ateşin benim yanımda benim göğsümde uyuduğunu hayal ettim istemsiz bir şekilde. Ve içimde anlamsız bir mutluluk oluştu. Ufak bir tebessüm edip devam ettim.

***
Uyu bebeğim uyu, uyu bebeğim koynumda uyu
Geceler varmasın sabaha
Odamız gökyüzü yatağımız bulut olsun

Uyu bebeğim uyu, uyu bebeğim koynumda uyu
Son gecemiz olsada bu yarına
Saçların ormanım, gözlerin denizim olsun.
***

Bi kaç yeri daha tekrar edip şarkıyı bitirdim. Ve yavaşça gözlerimi açtım. Hocalar beni alkışlarken bende sahneden indim. Ela hoca ve Aynur hoca yanıma geldi.
"Çok güzel söyledim canım"
Dedi Aynur hoca sırtımı okşayarak.
"Aynen canım çok iyisin şimdi sende sınıfına gidebilirsin son teneffüs açıklanıcak."
"Tamamdır hocam kolay gelsin"

Sınıfa gitmeden önce tuvalete gidip yüzüme su çarptım ve aynadan kendime bakıp tuvaletten çıktım. Kapıyı tıklatıp sınıfa girdiğimde herkesin gözü bana dönmüştü bu olaydan nefret ediyorum.
"Ee nasıl geçti bakalım"
Dedi hoca
"İyidi hocam" Dedim, hayır bu soruya ne denir bilmiyorum ki, ne biçin soru bu.
"Ne zaman açıklanacakmış sonuçlar"
"Son teneffüs sanırım"
Dedim ve yerime geçtim. Ben yerime oturur oturmaz Ateş konuştu.
"Hocam benim telefonum konferans salonunda kalmış gidip alabilirmiyim."
"Çabuk git gel"
Dedi hoca ve derse devam etti.

Gece'ci AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin