47. fejezet

3.2K 187 68
                                    

Újév után néhány nappal Harry, Ron, Ginny és Dorothy összepakoltak, majd késő délután felsorakoztak a konyhai tűzhely előtt, hogy visszatérjenek a Roxfortba. A minisztérium a diákok gyors és biztonságos utaztatása érdekében engedélyezte a Hop Hálózat egyszeri használatát. A négyes és Mrs. Weasley még várták, hogy a Murray ikrek megérkezzenek, és ők is velük mehessenek vissza az iskolába. Amíg a két elsőéves meg nem érkezett Mrs. Weasley könnyes búcsút vett három gyermekétől és Harrytől. 

– Ne sírj, anya! - veregette meg Ginny a vállán zokogó anyja vállát - Nincs semmi baj…

– Tudod, hogy mindig vigyázunk magunkra és egymásra. - tette hozzá Dorothy amikor anyja őt is szorosan átölelte. 

– Nem kell aggódnod értünk. - mondta Ron, aki hagyta, hogy anyja megpuszilja az arcát, amit amúgy ki nem állhatott - Percyért meg nem érdemes, ha egyszer ekkora bunkó…

– Ígérd meg, hogy vigyázol magadra...kérlek, ne keresd a bajt… - intézte szavait Harryhez Mrs. Weasley. 

– Mindig vigyázok magamra, Mrs. Weasley. - mosolygott Harry - Hiszen tudja: a csendes, nyugodt életet szeretem. 

Mrs. Weasley erőtlenül felnevetett, majd az éppen fellángoló kandalló felé fordult amiből először Evie, majd Finn lépett ki a csomagjaikkal együtt. 

– Anya sütött egy kis süteményt önnek, Mrs. Weasley. - lépett a még mindig pityergő nőhöz Finn és átnyújtotta a süteményekkel teli tálcát. 

– És azt mondta adjuk át önnek, hogy holnap délre eljön látogatóba. - tette hozzá Evie. 

– Rendben, köszönöm. - vette át az ajándékot Molly, majd átölelte a két legifjabb jelenlévőt is - Édesanyátok is biztos mondta, de nem baj ha többször is halljátok. Vigyázzatok magatokra! 

– Úgy lesz, Mrs. Weasley. - felelték egyszerre az ikrek. 

Mrs. Weasley ellépett a Murray ikrektől, majd könnyes szemmel végignézte ahogy a gyerekek egyesével eltűnnek a zöld lángok között. 

Dorothy távozott utoljára, és amikor kilépett a kandallóból már egy kisebb tömeg várta őt McGalagony dolgozószobájában. 

– Jó estét, McGalagony professzor. - biccentett a nő felé, majd Harry, Ron, Ginny, Finn és Evie társaságában elhagyta a helyiséget. 

Egy darabig mind együtt mentek, de aztán a három mardekárosnak a pince felé kellett vennie az irányt így elköszöntek egymástól. 


***


HOPPONÁLÁSI TANFOLYAM

Mindazon tanulók, akik betöltötték, vagy augusztus 31-ig betöltik tizenhetedik életévüket, részt vehetnek a tizenkét hetes hopponálási tanfolyamon, amelyet a Mágiaügyi Minisztérium oktatója vezet. Aki részt kíván venni a tanfolyamon, tüntesse fel a nevét jelen hirdetmény alsó részén. A tanfolyam térítési díja: 12 galleon

M

ásnap reggel ez a hirdetés várta a hatodéveseket a mardekár hirdetőtábláján. Mindenki nagyon izgatott lett ettől, kivéve Dorothyt, aki a mardekáros hatodévesek közül az egyetlen volt aki nem iratkozott fel.

– Te miért nem írtad fel a neved? - kérdezte Pansy miközben néha a hollóhát asztala felé pillantott hátha meglátja Mak McBride-ot. 

A társaság minden tagja kíváncsian nézett a vörös lány felé, még a mostanában nagyon merengő Draco is aki a lány mellett ült. 

A mardekáros Weasley (Befejezett)Where stories live. Discover now