Dorothy másnap reggel korán ébred, hogy az elsők között lehessen a Nagyteremben. Tudta, hogy Piton vele fogja majd kiosztatni az órarendeket, így amíg a férfi meg nem jelenik, szeretett volna megreggelizni. Draco valahogy megérezhette, hogy neki is korán kellene kelnie, így szinte egyszerre léptek a lánnyal a kihalt klubhelyiségbe. Dorothy megeresztett egy barátságos mosolyt a fiú felé, aki viszonozta a gesztust, majd együtt, csendben elindultak a Nagyterem felé. Ám alig léptek rá a pincéből felvezető lépcsősorra, Draco megtörte a csendet.
– Hogy vagy? - kérdezte.
– Kicsit fáradtan. - vont vállat a lány - Este még egész sokáig beszélgettem a többiekkel.
– Úgy értettem azóta, hogy vagy, hogy nálunk jártál? - nézett egy pillanatra a mögötte lépkedő lányra.
– Draco… - kezdte tétován a lány - Te vagy az aki egész nyáron össze voltál vele zárva. - a fiú keze után nyúlt, mire Draco megállt és szembefordult az egy lépcsőfokkal lejjebb álló lánnyal - El sem tudom képzelni, hogy ha én, egyetlen vacsora miatt már aludni sem tudok, akkor neked milyen lehet.
– Annyira nem rossz. - vont vállat nemtörődöm módon a fiú, majd magához húzta a lányt és átkarolta - Habár, most, hogy már nem vagyott ott, őszintén mondom, hogy nyugodtabb vagyok.
Dorothy szorosan ölelte magához barátját, el sem tudta képzelni, mennyire rémisztő lehetett úgy elaludnia a fiúnak minden egyes nap, hogy tudta, egy pszichopatával alszik egy fedél alatt. Draco úgy szorította Dorothyt, mintha a lány bármelyik percben eltűnhetne. Miután náluk vacsorázott, Voldemort kategorikusan kijelentette, hogy a lányból halálfalót kíván csinálni. Sőt, egyenesen azon gondolkodott, hogy a jobbkezévé teszi, Perselus helyett.
A két prefektus ölelése nem tartott sokáig, ám annál többet jelentett mindkettőjüknek. Tudták, hogy a háborúban nekik csak ellenségeik lesznek, hiszen egy mardekáros csakis gonosz lehet.
A Nagyteremben Piton szinte azonnal átnyújtotta a lánynak az órarendeket, majd suhogó talárral elviharzott. Dorothy örült volna neki, ha a férfi legalább annyit közöl vele, hogy mikor kerülhet sor az első átváltozására, de Piton még csak rá sem nézett rendesen. A lány az óra rendjére pillantott: Bűbájtan, dupla bájitaltan, majd egy lyukasóra, végül dupla mágiatörténet. Átváltoztatástan, és sötét varázslatok kivédése csak másnap szerepelt az órarendjében, amit kissé csalódottan vett tudomásul. Kíváncsi volt az új professzorra, és most, hogy elkezdett animágiát tanulni, csak még jobban várta McGalagony óráit. Gyorsan kiosztotta az órarendeket, majd Draco és ő megbeszélték az elsőévesekkel, hogy az utolsó óra után a klubszobában tartanak nekik egy kis “előadást” a mardekáros létről, majd összeszedte az aznap szükséges könyveit, és elindult a bűbájtan terem felé.
***
A dupla bájitaltan a griffendéllel mindig azt jelentette, hogy Piton professzor a végletekig kritizálni fogja Neville-t, majd gúnyos megjegyzésekkel, sértésekkel illeti Harryt és Ront. Dorothy úgy vélte, hogy Hermionébe is nagyon szívesen belekötne a tanára, de a lány kimagasló tehetsége volt az osztálynak. Miután beléptek a terembe, a férfi csendet kért, habár felesleges volt. Az ő óráján ugyan senki nem akart beszélgetni, vagy rendet bontani.
– Mielőtt hozzákezdünk az órai munkához, emlékeztetnélek rá benneteket, hogy jövő júniusban egy igen fontos vizsgán kell számot adnotok tudásotokról a varázsfőzetek készítése és használata terén. - szólt a professzor - Bár sajnálatos módon a csoport egyes tagjai átlagon aluli szellemi képességekkel rendelkeznek, elvárom, hogy az RBF-vizsgán legalább elégséges szintű teljesítményt nyújtsanak mindazok, akik nem akarják, hogy...megnehezteljek rájuk. - Piton tekintete Neville-en időzött, és Dorothy figyelmét nem kerülte el, hogy a fiú keze remegni kezdett - A következő tanévben sokan közületek már nem lesznek a tanítványaim. A RAVASZ-ra előkészítő kurzusomon ugyanis csak a legjobbak vehetnek részt, vagyis egyesektől meg kell majd válnunk. - Piton most Harryre nézett - A búcsú boldogító percétől azonban még egy egész tanév választ el minket. Úgyhogy, akár szándékoztok RAVASZ-ra menni, akár nem, azt ajánlom, összpontosítsatok annak a magas szintű tudásnak a megszerzésére, amit a sikeres RBF-vizsga feltételéül támasztok.
YOU ARE READING
A mardekáros Weasley (Befejezett)
FanfictionMi lenne, ha Ronnak lenne egy ikertestvére? Egy rövid vörös hajú, lány. Aki szeret olvasni, sok időt tölt Percyevel, akivel a családban talán ő ért igazán szót. Aki képes Ront sakkban legyőzni, és aki a mardekárba kerül. Milyen élete lenne egy Weas...