Az utolsó vizsgájuk mágiatörténetből volt. Dorothy minden idegszálával rákoncentrált a feladatokra, hiszen ha egyszer mágiaügyi miniszter szeretne lenni mindennel tisztában kell lennie ami valaha is történt. Már éppen közeledett a vizsga vége amikor Harry hirtelen fájdalmasan felordított és a padlóra esett. Dorothy persze azonnal a fiú mellett termett, hamarabb mint Dombors, a vizsgáztató, így ő szedte össze a földről a verejtékező fiút.
Baj van, nagyon nagy baj van! kiáltotta a fejében egy hang. Ám ekkor odaért a viszgázató, és kikísérte Harryt, így Dorothy-nak vissza kellett ülnie a helyére. Ron, Hermione és ő összenéztek, majd mind visszafordultak a feladatlaphoz. Dombors nemsokára visszatért Harry nélkül, és végül az idő is lejárt így a két griffendéles és Dorothy szinte futva indultak megkeresni Harryt. A márványlépcső közelében aztán össze is futottak, a fiúval.
– Harry! - kiáltott rá riadtan Hermione - Mi történt? Hogy vagy? Rosszul lettél?
– Hová tűntél? - faggatta Ron.
– Gyertek velem! - hadarta Harry, és megragadta Dorothy kezét - Gyertek, el kell mondanom valamit!
Dorothy alig bírt lépést tartani a kezét fogó Harry-vel, ahogy a fiú egy üres termet keresve végigrohant az első emeleti folyosón. Végül aztán amikor találtak egyet Harry beterelte először Dorothyt majd a másik két barátját, és végül bezárta az ajtót.
– Voldemort elfogta Siriust. - mondta Harry.
– Micsoda!? - kérdezte döbbenten a mardekáros lány.
– Honnan tudod? - kérdezte Ron.
– Láttam. Az előbb, amikor elaludtam a vizsgán. - felelte Harry.
– De hát...de hát, hol? Hogyan? - hebegte holtra váltan Hermione.
– Azt nem tudom, hogyan, de azt tudom, hogy hol. Van egy terem a Misztériumügyi Főosztályon. Polcok vannak ott, tele kis üveggömbökkel...és a kilencvenhetes polc végénél vannak...Voldemort rá akarja kényszeríteni Siriust, hogy szerezze meg neki, amit akar...kínozza...és azt mondta, meg fogja ölni!
Harry lábai megremegtek, ám Dorothy most ezzel nem tudott törődni. Két lehetséges magyarázatot látott. Az első, hogy Sirius valóban ott van a jóslatnál, Voldemort valóban kínozza őt. Ennek az opciónak azonban pont az volt a hátulütője, hogy nagyon jól tudta, Voldemort nem fog maga elmenni a jóslatokhoz, hiszen akkor nem kell neki Harry, hogy a fiú levegye azt a polcról. A másik, szerinte valószínűbb magyarázat az volt, hogy Voldemort ezzel a képpel akarja odacsalni Harryt, és az egész egy csapda. Ha viszont így van, Harry-nek nem szabad Londonba mennie. Elhatározta magát, majd ő utánanéz a dolgoknak. A griffendéles trió legnagyobb döbbenetére kiviharzott a teremből, és egyenesen a mardekár klubhelyisége felé futott. Odabent átszaladt a háztársai és barátai között, a szobájában megkereste a Rémszemtől titokban elcsent láthatatlanná tévő köpenyt, és visszaszaladt a klubszobába barátaihoz.
– Most nagyon fontos, hogy megtegyetek valami. - zihálta Dorothy - Semmilyen körülmények között nem hagyhatja el a kastélyt Harry, Hermione és Ron. - aztán egy pillanatra elgondolkodott - Sőt, semmelyik DS tag.
– Miért? - kérdezte Pansy.
– Voldemort Londonba akarja csalogatni Harryt. - magyarázta Dorothy és közben idegesen tekintgetett a klubhelyiség bejárata felé - Ha Harry megy, a barátai is mennek, de az egész egy csapda. Ha elmennek valószínűleg meghalnak, de Harry addig nem fog nyugodni amíg meg nem bizonyosodik róla, hogy a keresztapja biztonságban van.
– És te hova mész, hogy ránk hagyod Pottert? - kérdezte gyanakodva Theodore.
– Besétálok a csapdába. - felelte Dorothy.
YOU ARE READING
A mardekáros Weasley (Befejezett)
FanfictionMi lenne, ha Ronnak lenne egy ikertestvére? Egy rövid vörös hajú, lány. Aki szeret olvasni, sok időt tölt Percyevel, akivel a családban talán ő ért igazán szót. Aki képes Ront sakkban legyőzni, és aki a mardekárba kerül. Milyen élete lenne egy Weas...