Bónusz fejezet

2.3K 167 103
                                    

A hatodéves mardekárosok vidáman beszélgetve léptek be a klubhelyiségbe amikor észrevették, hogy Dorothy Weasley két kedvenc elsőse heves vitába keveredett egymással az egyik kanapén ülve. Kíváncsian indultak meg a két elsős felé, és amikor meghallották Harry Potter nevét még jobban kezdte érdekelni őket, hogy miről is folyik pontosan a vita. 

– Min veszekedtek olyan hangosan, hogy még a Nagyterembe is felhallani titeket? - kérdezte Millicent és lehuppant Evie mellé. 

Tracey az egyik közeli fotelban foglalt helyet, annak a támlájára ült Theodore. Egy másik fotelt Pansy és Blaise foglaltak el, Daphne Finn mellé ült a kanapén, Crak és Monstro pedig két másik fotelba ültek. 

– Csak azon, hogy Dorothy kit fog választani. - felelte Finn, mire mindannyian felvonták a szemöldöküket. 

– Mégis mihez? - kérdezte homlokráncolva Pansy, de Theodore már vigyorogva válaszolt is az ikrek helyett. 

– Már minden világos. Ti azon veszekedtek, hogy Malfoy vagy Potter lesz-e végül a befutó a mi drága Dorothynknál.

– Potter valaha is esélyes volt arra a pozícióra? - vonta fel cinikusan a szemöldökét Crak. 

– Persze, hiszen egyértelmű, hogy már most együtt vannak Dorothy-val. - felelte Millicent mire Finn egyetértően bólogatott. 

– Nem tudom, hogy ezt honnan szedted, de biztos, hogy nem igaz. - ingatta a fejét Monstro - Egyértelmű, hogy Draco-val van alakulóban valami. 

– Akkor miért tölt mostanában olyan sok időt kettesben Potterrel? - tette fel a kérdést Blaise. 

– Mert a testvére legjobb barátja és nem akar vele rosszban lenni. - vont vállat Pansy - Mind tudjuk, hogy Dorothy mindenkivel jóban akar lenni akivel a testvérei is jóban vannak. 

– Szerintem akkor is Harry az esélyesebb fél, hiszen tavaly is miatta ölette majdnem meg magát. - tette hozzá Daphne. 

– Ti nem látjátok, hogy Draco és Dorothy mennyit flörtöl egymással mostanában? - kérdezte kissé felháborodva Tracey. 

– Az egy dolog, de hidd el nekem, az a nyerő akit a csaj meg is ölel, és ebben Potter vezet. - jegyezte meg még mindig vigyorogva Theodore. 

A kis csapatban vita keletkezett arról, hogy kinek is van igaza. Öten álltak a mellé, hogy Draco lesz a nyerő, öten pedig Harry pártját fogták, végül Theodore volt az akinek volt elég lélekjelenléte megkérdezni az ikrektől, hogy mégis miért indult el ez a vita közöttük. 

– Egyik este láttam Dorothyt és Dracot összebújva aludni a kanapén. - vallotta be Evie - Egyértelmű, hogy nem alszol olyan fiú mellkasán akitől nem akarsz semmit. 

– Igen. - vigyorodott el Tracey majd diadalittasan felnézett Theodore-ra - Látod. Egy-null Draco javára. 

– Még várd ki a végét Cica. Te mit láttál kisfickó? - fordult Theodore Finn felé. 

– Dorothy és Harry órákig kint beszélgettek egy fa alatt, aztán Dorothy elaludt, Harry pedig a vállára hajtotta a fejét, és vigyorgott közben. Aztán tegnap a kviddics válogatáson is nagyon sokszor összemosolyogtak, és Dorothy megölelte Harryt mielőtt eljöttünk volna. - mesélte Finn. 

– Látod, látod. - nézett Tracey-re Nott - Egy-egy az állás eddig. 

Ezek után elindult a verseny a két csapat között. Minden rezdülését figyelték Dorothy-nak, minden mozdulatában és szavában megerősítést kerestek a saját álláspontjukhoz és minden este megosztották egymással, hogy éppen mit fedeztek fel. Theodore váltig állította, hogy Harry és Dorothy a Szükség Szobájában voltak, és ahogy ő fogalmazott “rosszalkodtak” egy keveset de ezt senki nem hitte el neki. Tracey minden alkalommal amikor Draco egy kicsit közelebb hajolt Dorothy-hoz diadalittasan vigyorgott Theodore felé, aki csak a szemét forgatta. Daphne azzal érvelt Harry mellett, hogy Dorothy ismét sokszor étkezett a griffendél asztalánál, és olyankor Potter valamiért mindig Dorothy mellett kötött ki. Erre Pansy azzal vágott vissza, hogy Draco és Dorothy minden este a kandalló előtt egymáshoz nagyon közel ülve beszélgetnek vagy olvasgatnak. Blaise azt állította, hogy Lumpsluck egyik partiján megkérdezte Hermione Grangert, hogy ő tud-e valamit és a griffendéles lány határozottan azt mondta, hogy Dorothy és Harry egy párt alkotnak a nyár óta. Crak erre azt mondta, hogy Dorothy már évek óta a Dracotól kapott főnixes nyakláncot hordja, és sokszor ábrándos tekintettel piszkálja azt a láncot. A tényt, hogy Dorothy azóta sem tudta, hogy kitől van az a lánc egyikük sem vette figyelembe. Millicent érvei a mellett szóltak, hogy Potter a Kiválasztott, és ki ne akarna a kiválasztott barátnője lenni. Erre Monstro azzal érvelt, hogy Draco egy gazdag nemes, Dorothy családja pedig köztudottan nélkülöz, így a lánynak a pénzes fiú lenne az opcionálisabb. A vita egyre jobban elmérgesedett, lassan már a két csapat tagjai egymáshoz sem szóltak, mire ezt megelégelve az ikrek úgy döntöttek utána járnak az ügynek maguk. Evie ment Harry-től megkérdezni, hogy mi a helyzet, Finn pedig Draco-nak tette fel a kérdéseit, mindezt azért, hogy egyikük se tudjon a pártfogoltja vallomásáról hazudni. 

– Szóval azon tanakodtunk Finnel, hogy te és Dorothy együtt vagytok-e. - magyarázta a könyvtárban Evie Harry-nek aki mellett ott ült Hermione és Ron. 

Harry percekig nem válaszolt, mögötte azonban sunyin össze vigyorgott két barátja, mivel azt hitték, hogy Harry titokban szerette volna tartani a kapcsolatát a lánnyal és most egy első éves zavarba hozta a ezzel a kérdéssel. Harry közben azon gondolkodott mit is mondhatna a fiatalabb leányzónak. Nem volt benne biztos, hogy ő és Dorothy együtt lennének, de azt sem tudta biztosan állítani, hogy nem. 

– Igen, azt hiszem együtt vagyunk. - mondta végül, mire Evie álla a padlót kezdte súrolni. 

Harry arcán egy boldog vigyor jelent meg, közben a háttérben a két másik griffendéles jót szórakozott a döbbent elsőéves mardekáros reakcióján. 

Finn Dracot a folyosón egyedül kapta el a kérdésével. 

– Kérdezhetek valamit, Malfoy? - szaladt a fiú után. 

– Mi lenne az? - kérdezte megfordulva Draco. 

– Evie és én azon tanakodtunk, hogy te és Dorothy talán együtt vagytok. Csak azt szerettem volna megkérdezni, hogy ez igaz-e? - torpant meg Finn is. 

– Igaz. - vágta rá azonnal Draco majd már tovább is állt, időt sem hagyva Finnek, hogy a fiú felfogja mi is történik. 

Aznap este a két csapat ismét összeült, hogy meghallgassák az ikrek információit. Ám amikor mind a ketten azt mondták, hogy az ellenfél jelöltje úgy véli együtt van Dorothy-val mindannyian kétségbeesetten sóhajtottak. 

– Most aztán végképp nem fogjuk megtudni, hogy kivel is van együtt. - panaszolta Pansy. 

– Vagy, hogy kinek van esélye. - tette hozzá sóhajtva Daphne.

– Talán ha megkérdezitek Dorothyt magát akkor meglelitek az igazságot. - hallatszott Dorothy hangja mire mindannyian felpattantak és kissé zavarba jöttek, kivéve Theodoret, ő magabiztosan vigyorgott Dorothy-ra és elindult felé széttárt karokkal. 

– Nos, ha már amúgy is itt vagy szépségem, akkor elmondhatjuk mindenkinek, hogy szíved felém húz de sajnos elutasítottalak mert nálam jobbat érdemelsz.

– Ez a legmerészebb álmaidban sem lesz igaz Nott. - forgatta meg szemeit Dorothy és küldött egy gyors némító bűbájt Theodore-ra, hogy ne tudjon közbeszólni - Egyik fiúval sem vagyok együtt, és senki sem esélyes jelenleg semmire. - mondta a többiekhez fordulva - Máskor pedig ha én vagyok a téma, szeretném ha engem is megkérdeznétek arról, hogy mi az igazság. - azzal távozott. 

Másnap rejtélyes módon mind Harryn, mind Dracon furcsa kelések jelentek meg, és mind a ketten Madam Pomfrey-hoz fordultak a bajukkal. A javasasszony közölte velük, hogy néhány óra múlva elmúlik a rontás hatása. Azóta sem jött rá egyik fiú sem, hogy ez Dorothy bosszúja volt. 










Sziasztok!

Először is remélem tetszett ez a kis szösszenet, még akkor is ha ennyire rövid volt.

Másodszor, mindenkinek köszönöm aki leírta mit olvasna tőlem szívesen, felírtam magamnak az ötleteket.

Holnap jövök a következő résszel (az már nem lesz ilyen rövid).

Végezetül pedig: Boldog karácsonyt mindenkinek! 🥰🥰

A mardekáros Weasley (Befejezett)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن