A minisztériumban mindenki nyugodtan végezte a munkáját, a legtöbben beszélgettek, kávézgattak vagy éppen az utolsó mondatokat írták jelentéseik végére. Négy mágus azonban nem volt olyan nyugodt mint a többiek. A mágiaügyi miniszter kezében tartotta a levelet ami alig pár perce érkezett, és újra meg újra elolvasta a sorokat. Két auror szinte futva közeledett a miniszteri iroda felé, mögöttük ott loholtak tanítványaik, akiknek fogalma sem volt tanáraik miért sietnek ennyire. Egy vörös hajú nő nem törődve az illemmel, amint megkapta az üzenetet átváltozott, és lángcsóvák között jelent meg a miniszter asztala előtt. Ahogy a nő visszaváltozott, a két auror is berontott az irodába, a miniszter pedig végre felnézett a kezében tartott levélből. A nő amint meglátta a levél alján a pecsétet azonnal rájött, hogy miért hívták olyan sürgősen.
– Az amerikaiak írtak? - kérdezte Kingsleyt a nő - Dawson már megint nem tudja a helyzetet kezelni?
– Ezúttal nem tanácsot kér… - állt fel lassan Kingsley - ...azt kérte segítsünk neki.
– Segítsünk? - kérdezte homlokráncolva Harry - Mégis miben? Kinek?
– Az Amerikai Mágiaügyi Minisztérium vezetője, Frederick Dawson arra kért minket, hogy egy kisebb csapatot küldjünk az Államokba. - felelte Kingsley.
– Mi történt? - kérdezte Ron.
– A Szimpatizánsok egyik gyűlésén kisebb felfordulás keveredett, felfedték magukat a muglik előtt. Az ottani amneziátoroknak csak nehézségek árán sikerült mindent helyrehozni. - a miniszter Dorothy felé fordult - Te vezeted a csapatot mivel te vagy a legjobban tisztában az ottani helyzettel. - majd Harry és Ron felé fordult - Szeretném ha ti is vele mennétek. Valamint ha tudtok ajánlani pár megbízható aurort…
– Van pár tanítványunk aki szerintem jó lenne a feladatra. - szakította félbe a minisztert Harry.
– Biztos vagy benne, hogy ezt végzettség nélküli aurorokra bízhatjuk? - kérdezte Ron, miközben Dorothy felé sandított.
– Megbízom Harry döntéseiben. Ha ő azt mondja képesek lesznek a helyzetet kezelni, akkor nincs okom kételkedni benne. - mondta Dorothy.
Harry bólintott, majd az iroda ajtajához lépett, kinyitotta azt, majd elordította magát.
– McDonald, Ackerley, Cauldwell, Liang, Malfoy! Gyertek be! A többiek mára végeztek!
Odakint kisebb zűrzavar kavarodott, ahogy az öt említett megpróbált a tömeggel szemben bejutni az irodába, de végül sikerrel jártak. Mikor mindenki bent volt, Harry bezárta az ajtót, Kingsley pedig belekezdett a mondandójába.
– Amint távoztak innen megírom a válaszomat az amerikai mágiaügyi miniszternek. Valószínűleg pár napon belül indulniuk kell, így arra kérek mindenkit, hogy már ma pakoljanak be az útra. - végignézett a társaságon - Az amerikaiak nagyon érzékenyek, így valószínűleg mugli módon kell majd utazniuk. Dorothy - fordul a nő felé -, kérlek nézz utána a mugli divatnak, és amennyiben valakinek nem lenne megfelelő az öltözete azt korrigáld. - majd ismét a többiek felé fordult - A pálcájukat olyan helyen tartsák ahol rejtve van, mégis bármikor kézbe vehető! Még a mai nap folyamán küldök mindenkinek egy összefoglalót az amerikai helyzetről, ahhoz tartsák magukat. A csapat vezetője Dorothy lesz. Odaát bármi is történik azt teszik amit ő mond!
Az aurorok bólintottak, Kingsley pedig ezek után elküldte őket csomagolni. Dorothy csak remélni tudta, hogy gyorsan meg fogják oldani az amerikai helyzetet. Semmi kedve nem volt egy esetleges újabb háborúba bocsátkozni.
***
Pár nappal később a kis társaság Dorothy házában gyülekezett. Mindannyiuk kezében bőröndök voltak, ám a legtöbbjük öltözéke már kevésbé volt mugli szerű. Harry és Natalie McDonald voltak az egyetlenek akiknek legalább volt elképzelése hogyan is öltözködik pontosan egy mugli. Harry egy egyszerű farmert viselt, sportcipővel, felül egy griffendél vörös rövid ujjú felsőt viselt, azon pedig egy fekete cipzáros pulóvert. Natalie egy fehér felsőt, azon egy farmer mellényt viselt, nadrágja fekete volt, és magassarkú cipőt vett fel hozzá. A többiek azonban borzasztóak voltak. Draco és Ron meg sem próbáltak mugli ruhában megjelenni, mind a kettejükön talár volt. Ackerley csíkos trapéznadrágot vette fel, kockás inggel, Cauldwell egy köntösben jelent meg ami alá farmert vett fel, Liang pedig a Roxfortos egyenruhát viselte.
YOU ARE READING
A mardekáros Weasley (Befejezett)
FanfictionMi lenne, ha Ronnak lenne egy ikertestvére? Egy rövid vörös hajú, lány. Aki szeret olvasni, sok időt tölt Percyevel, akivel a családban talán ő ért igazán szót. Aki képes Ront sakkban legyőzni, és aki a mardekárba kerül. Milyen élete lenne egy Weas...