A napok egyre gyorsabban teltek és mire Dorothy észbe kapott már elérkezett az április. Az R.B.F. vizsgák egyre csak közeledtek, és Dorothy egyre jobban belemerült a tanulmányaiba. Ennek köszönhetően, amikor egyik délután Tracey levegő után kapkodva állt meg mellette nem igazán értette, hogy mi történhetett.
– Umbridge...Potter...tudja… - Tracey oldalához szorította a kezét és egyre csak levegő után kapkodott, mikor hirtelen mellettük termett Theodore és aggódva nézett a lihegő lányra.
– Mi történt? Minek rohangálsz? - kérdezte a lánytól - Honnan jöttél egyáltalán, hogy ennyire kimerültél?
– A könyvtárból...szaladtam amilyen gyorsan csak tudtam. - felelte Tracey miközben kezdett ismét rendesen levegőhöz jutni.
Dorothy közben döbbenten meredt szobatársára. Umbridge tudja, hogy Harry sötét varázslatok szakkört tart. Idegesen pattant fel, és már szaladt is volna, hogy szóljon a griffendéles fiúnak, amikor elé lépett Pansy, aki eddig vele szemben ült.
– Ne ilyen sietősen! - mondta Pansy - Ha szólsz neki Umbridge tudni fogja, hogy ki mellett állsz.
Dorothy egy morcos pillantást vetett barátnőjére, de mivel tudta, hogy Pansy-nek igaza van, így nem mozdult.
– Dobby! - kiáltotta el magát, és a következő pillanatban meg is jelent a manó - Umbridge professzor megparancsolta nektek, hogy ne szóljatok Harrynek arról, hogy tud a DS-ről?
– Igen. - felelte a manó - De Dobby szeretne szólni Harry Potternek.
– Akkor jól figyelj most arra amit mondok. - Pansy ellépett Dorothy elől, a vörös lány pedig leguggolt a manó elé - Én mint a mardekár ház prefektusa, megparancsolom neked, hogy értesítsd Harry Pottert az eseményekről. Nem mondhatod meg neki, hogy én küldtelek, mondd azt, hogy magadtól mentél. Valamint, és ez a legfontosabb, hogy nem bánthatod magad, ha nem sikerül teljesítened a feladatot amit most rád bíztam. Megértetted?
– Igen, Dorothy Weasley, Dobby megértette és Dobby már megy is, hogy szóljon Harry Potternek. - azzal egy újabb pukkanás kíséretében eltűnt.
– Mi pedig, - egyenesedett fel és körbenézett a közben köré gyűlt barátain - jó mardekárosok lévén segítünk Umbridge professzornak. Egy valamit azonban jegyezzetek meg! Ahány DS tagot csak tudtok hagyjatok elfutni, rendben?
– Rendben. - felelték egyszerre majd el is indultak.
Umbridge professzor persze azonnal vigyorogva fogadta a segítséget, Pansy megszerezte a DS tagjainak névsorát, Draco pedig elkapta Harryt. Dorothy Lavender Brown-t a folyosón érte utol, a látszat kedvéért jól megszidta amiért a folyosón szaladgált, de nem vezette Umbridge elé. Cho Chang-et is futtában kapta el, őt megjutalmazta egy gyilkos tekintettel de végül elengedte. Blaise Terry Boot-ot érte utol a fiú wc ajtajában, ő azonban inkább azt a technikát választotta, hogy átnézett a hollóhátas fiún. A griffendéles kviddics csapat hajtóit Daphne és Millicent csípték nyakon, de ennek is az lett a vége, hogy a három lány megmenekült. A többiek is belefutottak több DS tagba is, de mindannyian szabadon továbbjutottak. Természetesen egyikőjük sem volt hajlandó beismerni, hogy a mardekárosoknak köszönhetik, hogy ezúttal megúszták Umbridge büntetését. A saját szerencséjüknek tudták be, esetleg annak, hogy nem voltak feltűnőek ahhoz, hogy a főinspektor segédei rájöjjenek, hogy ők is Harry tanítványai.
***
A MÁGIAÜGYI MINISZTÉRIUM RENDELETE
A Roxfort Boszorkány-és Varázslóképző
Szakkollégium igazgatói tisztségét a mai naptól Albus Dumbledore helyett DoloresJane Umbridge főinspektor tölti be.
Jelen kinevezés alapját a 28-as számú
oktatásügyi rendelet képezi.
YOU ARE READING
A mardekáros Weasley (Befejezett)
FanfictionMi lenne, ha Ronnak lenne egy ikertestvére? Egy rövid vörös hajú, lány. Aki szeret olvasni, sok időt tölt Percyevel, akivel a családban talán ő ért igazán szót. Aki képes Ront sakkban legyőzni, és aki a mardekárba kerül. Milyen élete lenne egy Weas...