M.Bölüm 35: ANKA.

3.8K 241 113
                                    

Merhabalar. Nasılsınız?

Geçen bölüm bazı okuyucularım yazmadan önce, ben kitabımda bir konudan rahatsızdım. Bu rahatsızlığımı da sizlerle bölüşmek istiyorum.

Ben Meryem serüvenine 27 Ağustos 2018 yılda başladım. Ve o zaman yaşım epey küçüktü fark ederseniz ki. 14-15 yaşlarımda daha şiddetin ne olduğunu kavramayan, yazdığım tensel şiddetin hangi anlama geldiğini bilmeyen çocuktum. Şimdi ise 18 yaşında ve 6 ay sonrada 19 yaşıma ayak basacak yetişkin bir birey olduğum için şiddetin ne olduğunu çok iyi biliyorum.

Eski bölümlerime oy veya yorum geldiğinde ister istemez o bölümleri okumaya başlıyorum. Okudukça da kendime şaşırıyorum. Diyorum ki, bunu gerçekten ben mi yazdım? İnanın bir iki okuyucu yazdı diye böyle düşünmedim. Gerçekten böyle düşündüğüm için düşündüm. Kötü anlaşılmak istemem ama eğer okuyucuların her dediğini yapsaydım şu an Meryem benim kurgum olmazdı,benim kurgum olmaktan çıkardı. Kiminse dediğiyle fikrimi değiştiren insan değilim asla da olmadım, olmayacağım. Bugüne kadar zaten meryem karakteriyle ilgili eleştiri aldım ama gördüğünüz gibi dinlemedim.İçime nasıl sinecektiyse o şekilde de kadın karakterimi ilerlettim.

Ancak gerçekten eski bölümlerimdeki bazı kısımlar beni bir müddettir rahatsız ediyor. Final olduktan sonra düzenlerim dedim ama ben kendim katlanamıyorum. Finalinde ne zaman olacağı belli değil.

Okuyucularım da yazdığında oraları gerçekten değiştirmem gerektiğini daha iyi kavradım. Meryem ve Marazali'nin bazı konuşmalarını görünce kendi yazdığım olsa bile daralıyorum. Meryem'in konuşmalarını finalden sonra düzenlerim ama Marazali'nin Meryem'e uyguladığı şiddet kısımlarını silmek düzenlemek istiyorum. Çünkü ben kendime böyle bir şeyi yakıştıramıyorum. Kimse dediği için değil kendi istediğim için değişmek istiyorum. Marazali'ni baştan ayağa tabii ki değişmeyeceğim. Dediğim gibi şiddet sahnelerini azaltmaya hatta silmeye çalışacağım. Dialoklar ve bazı mantıksal açıdan uygun olmayan yerleri ise finalden 3 hafta sonra kitabı tamamile taslağa alıp öyle düzenleyeceğim.

Hem de Marazali'nin tensel şiddet sahnelerini 2 kız kardeşi olan bir adama yakıştıramadığımdan değişmek ve silmek istiyorum. Bu kitabımdaki Marazali karakterine karısına geçmişte tensel şiddet uyguluyan biri olmayı yakıştırmıyorum. Dediğim gibi Marazali'ni naif yumuşacaık adama çevirmeyeceğim sadece tensel şiddet sahnelerini düzenleyeceğim.

Sonradan yazacağım Acı Emanet kitabımdaki kadın karakterimle Meryem arasında dağlar kadar fark olacak. O kitabımdaki çiftin ikisi de sert karakterli, ttuttuğunu kopartan birileri olacaklar. Burada ne demek istediğimi de A.E kaleme almaya başladığımda anlayacaksınız.

Anlatmak istediğim diğer konuysa sınır meselesi. Elbet farkındayım ara verdikten sonra düşen oyları ve yorumları ama ben normal tutmaya çabaladığım bir sınır koyarak emeğimin karşılığını almak istiyordum. Çünkü bir bölüm yazmak ve düzenledikten sonra bile o bölümün üzerinden 1-2 kez daha geçmek benim için çok zor bir süreç. Basit bir durum olsa inanın sınır sınır diye tutturmam. Ancak sınır koymadığımda oylar ve yorumlar düşüyor. Bunu görünce emeğime üzülüyorum. Ama görüyorum ki boşa kürek çekiyorum. O yüzden artık uğraşmamaya karar verdim. Yani bölümü artık hızlı hızlı yazmayacağım. Rahatlıkla ne zaman hazır olursa o zaman atacağım. Hem siz rahat olun hem ben.

Bence daha iyisi böyle.

İyi okumalar dilerim canlarım❤

İyi okumalar dilerim canlarım❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MERYEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin