M.Bölüm 5: YÜZLEŞME.

7K 318 57
                                    

İyi okumalar❤

BÖLÜM 5: "YÜZLEŞME.''

🥀

Gecenin zulmetinde parlayan ay, yerini sabahın güneşine bırakmış, yer yüzünü aydınlatmasına izin vermişti. Aralık ayının soğuk güneşi gökyüzünde parlasa da, çok teessüf ki insanları ısıtamıyordu.

Dünkü gecedeki karmakarışıklık karakolda hâlâ hüküm sürüyordu. Yaşanan bu dehşetli cinayet üzerinde işleniyordu. Ve asıl sorumlu tutulan Meryem Erkoç sorgu odasında tutuluyordu. Mazhar komiserin isteği üzerine şüphe duyduğu Avukat Oktar Erkoç'ta sorguya alınmıştı. Erkoç kardeşleri her ikisi de ayrı ayrı sorgu odasına alınmış saatlerce soru sorulmuştu. Bir ara fenalaşan Meryem yüzünden onun sorgusuna bir kaç saatlik ara verilmişti.

Oktar Erkoç'taysa tam aksineydi.

Oktar, Mazhar Şahoğlu'nun kendisine yönelttiği şüphe içeren bütün soruları, soğukkanlı ve rahat şekilde cevaplamış üzerindeki şüpheleri azda olsa çekmişti. Sorguda çektiği isimle Meriç Arkan'da kısa süreli sorguya alınmıştı.

Bu sırada rahat durmayan Marazali 'de araştırma içerisine en büyük adamlarını salmıştı.

On iki saatlik süren sorgu sürecinde, Oktar Erkoç'un yirmisinden yirmi birine geçen gecede yaşanan cinayet zamanı evde olmadığı, Savcı Meriç Arkan'la, Baş savcı Şakir Beylerbeyi'n ofisinde olduğu kanıtları en ince detaylarına kadar öne sunulmuş, kanunen ve hukuki taraftan suçsuz olduğu karar verilerek temiz bir şekilde sivillerine hiçbir leke sürülmeden serbest bırakılmıştı.

Her iki adam şüpheli durumundan yakalarını kurtardıkları için rahatlayacakken, çıkışta tosladıkları büyük bir kaya Marazali Harun Şahoğlu'ndan bir başkası değildi.

Marazali Şahoğlu hiç korkmadan bu işin peşini bırakmayacağını, bu gece adı çekilen bu iki kişinin pak şekilde çıkmasına rağmen yine de üzerlerinde gözü olacağını açık şekilde ayan beyan etmiş, büyük günahkâr olan Meryem'se hapse düşerek kolay kurtarılamayacağını da karşısındaki çift kişiye tehlikeli şekilde bildirmişti.

Şimdi acılarıyla tek başına kalınmış Meryem'in sorgusuna kaldığı yerden devam ediliyordu.

Gözündeki yaşı sildi Meryem.

Yapmalıydı.

Bunu ağabeyi için yapmalıydı.

''Evet?''

''Be..'' titrek nefes aldı ve devam etti Meryem.

''Sen?'' Diye sabırsızca konuştu Mazhar.

''O gün.. Ben..''

''Evet anladık sen Meryem.. Konuş! Konuş ki masumluğun göz önüne çıksın.'' derin nefes aldı Mazhar. ''O gün olay günü.. Arabayı sen mi kullanıyordun? Her şeyi anlat bana Meryem. Eğer bana o adamlardan birisinin yaptığını söylersen, kanunen temiz çıkmalarına rağmen yine de o deliğe tıkarım onları.''

Yutkundu. ''Kimseyi koruduğum yok. O gün olay günü biraz alkol kullanmıştım.''

Mazhar sıkkınlıkla cevapladı. ''Evet tahlil sonuçlarında zaten çıkmış bedeninde alkol olduğuna.''

''Meryem.. O arabayı gerçekten sen mi kullanıyordun?'' Mazhar derin nefes aldı. Önündeki dosyayı açtı. Ve Meryem'in önüne bıraktı. Öne biraz eğildi.

''Bu dosyanın içinde ne var biliyor musun Meryem?''

Meryem kafasını sağa sola salladı.

MERYEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin