S I N I R: 195 VOTE, 190 YORUM.
SINIRI GEÇİLMEDİKÇE YENİ BÖLÜM GECİKECEKTİR.Holaa
Nasılsınız?
Bu bölümü yazmak için porno filmi izlemeyime az kalmıştı djshsj Gerçekten şaka maka en çok zorlandığım bölüm bu bölümdü. Umarım yansıtabilmişimdir gerçekliği. Bir de kaç kaç bölüm sonra böyle bölüm yazacağım o zamana kadar valla böyle insanı bayacak cinsel içerikli bölüm yazmayı düşünmüyorum. İğrenç oluyor gerçekten o zaman.
Kıyamadığımdan sizlere bu yarı vuslatı okutacağım (okumak isteyene tabii ki)
Bir de yeniden hatırlatıyorum bölüm +18 içeriklidir. Rahatsız olacaklar veya yaşı epey küçük olan güzellerim lütfen bölümü benim belirlediğim yerden okuyun❤
Eleştiri yaparken de kırıcı olmamaya lütfen özen gösterin🤗 Bu bölümü yazarken ne kadar zorlandım anlatmam. Neyse unutmayalım bölüm sınırı 📍195 VOTE, 190 YORUM.
Keyifli okumalar❤
#Sena Şener - Ölsem ;
Cem Adrian - Beni Affet Bu Gece.İKİNCİ SEZON BÖLÜM 30: "ZWEİSAMKEİT."
🥀
Aşk insanı bir anda havalara uçuran ve en sonunda yere çakan eroin gibi bir histi. Bir türlü ondan vazgeçemezsin, istedikçe istersin.
Bir an vazgeçmek istersin ama sadece bir an. Sonra bu isteğini hemen unutursun. Çünkü onu bırakmak senin için kolay değildir. Sana büyük zararlar verse de yine de onu bırakmak zor gelir. Onun nahoş havasına kapılmayı anlık bir düşünceyle hemencecik reddedemezsin.
İşte aşkta tamda buydu.
Sevdiğinden vazgeçmek gibi düşünceler içerisine girersin ama vazgeçemezsin. Büyük bir acı verse de, sende büyük kayıplar yaratsa da yine de burnunun dikine gidip seversin onu sonuna dek.
Marazali ‘de öyleydi benim için. Bırakmak istiyorum onu ama başaramıyorum. Onu tamamıyla hayatımdan çıkartmayı düşündüğümde ruhum bedenimden ayrılırcasına öylesine yanıyordu ki nefesim kesiliyordu.
Şimdiyse, ne zaman ona derinden bağlandığımı bilmediğim adam, bendeki aşkı tüketmeden beni asla bırakmayacağını söylüyordu.
Kolay mı zannediyordu benim aşkımı? Tüketebileceği kadar basit ve az mı görüyordu, gerçekten?
Benim ona olan aşkım tükenecek veya bir anda bitirilebilecek kadar az bir sevda değildi. Gün geçtikçe bütün bedenimi ele geçiren bu lanet his, asla bende tükenmeyecekti. Benle hep var olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERYEM
General FictionYelkovan her hareket ettiğinde, bir kan daha akıp kara toprağa karışıyordu. Bir kez daha hareket ettiğindeyse, yaralı kalpleri acıyla kavurmuştu o gece. Kimisi sevdiklerinin mezarında gözyaşı dökerdi, kimisiyse sevdiğini korumak için canını feda ede...