Merhabaalar
Yeni bölümle ve bomba gibi bölümlerle geldiimmm.
Bölümü baya geciktirdim farkındayım. Ama elimde olan sebeplerden değildi bu gecikme. Şu 1-2 ay baya yoğun bir dönemde olacağım.
Diğer bölüm de baya baya kavgalı falan oldu😂 Şunları yakınlaştırayım derken daha da uzaklaştırıyorum iyi mi?
Yok ya ama biraz yakınlaşma var gibi de😆
Olacak, olacak bu çifttt çok güzel olacak. Aklımda MarMer'li çok güzel sahneler var ama şimdilik bu sahneler bölümlerde yer yok. Ya da var?🤔🤔
Okuyup göreceğiz.
Bir de 26 bölüm fazla olacağı için 2 part yayımlamayı karara aldım. Part 1 26 bölümdeki olayın giriş kısmı. Part 2 bomba gibi olacak😉
Sınır maalesef ki koyacağım. Eğer Haziran sonuna (veya Temmuz başına) kadar bölüme koyduğum sınır geçilmezse dediğim vakitte bile yeni bölüm gelmeyecek. Haziran'ın son haftalarında bölümün hızlı gelmesi sizlerin elinde. Umarım o zamana kadar sınırı doldurursunuz. Çünkü bu bölümlük baya çok sınır koyacağım. 1-2 aylık ara verdiğimden gelen okuyucularında emeğimi karşlıksız bırakmaması için bu kadar çok büyük sınır koydum.
Üzgünüm.
SINIRI GÖRMEZDEN GELMEYİN LÜTFEN🙁
İyi okumalar😚😚
S I N I R: 150 VOTE, 120 YORUM.
İKİNCİ SEZON BÖLÜM 26 P.1: ''KIRILMA NOKTASI.''
🥀
Yorulmak.
Ne kadar da beni özetleyen bir kelime. Hayattan ruhumun çekildiğini izah eden sekiz harfli bir söz. Yorulmuştum. Ağır gelen sırlar yüzünden ve bu sırların sadece kendi omuzlarıma yüklenmesi beni yormuştu.
Hepsi bir yana.
Aşkım da vardı. Kalbimi bazen yumuşatan bazen de paramparça eden adamım vardı. Gözleri som soğuk mesken, dili zehirli bir ilaç. Gözlerindeki soğukluğu içimi üşütüp titretirken, zehirli dili kalbime sayısız darbelerini indiriyordu.
Nasıl ve ne zaman ona âşık olduğum bilinmezdi. Tek bilinen ona olan aşkımı geç bir vakitte fark etmemdi.
Ne acı.. Sevdiğin adamla güzel bir günlerinin olamayacağını bilmek, ne acı.
Bizim bir geleceğimiz yoktu. Gelecek, en uzun anılara sahip olanlara aittir. Bizim bir anımızda yoktu ki geleceğimiz de olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERYEM
General FictionYelkovan her hareket ettiğinde, bir kan daha akıp kara toprağa karışıyordu. Bir kez daha hareket ettiğindeyse, yaralı kalpleri acıyla kavurmuştu o gece. Kimisi sevdiklerinin mezarında gözyaşı dökerdi, kimisiyse sevdiğini korumak için canını feda ede...