M.Bölüm 14: SEÇİMLER.

5.5K 244 61
                                    

Merhabalarrrr

Geçen bölüm biraz acılı atraksiyonlu oldu ve MERMAR sız oldu ama bu bölüm bolll bolll MERMAR var.

Hadiii koşunnn bölümün tadını çıkarın.

Ayrıca bölümde bir yan karakterin dünyasınada dokunacağız.

Acaba kim?

İyi okumalar❤

BÖLÜM 14: "SEÇİMLER."

🥀

Harabeye çevrilmiş kalbim, sürükleniyordu bedenimle birlikte.

Çok mu zavallı durumuna düşmüştüm, sesimi çıkarmıyor susuyordum.

Belki de yorulmuşumdur.Belki de çığlıklarımı duymadıkları için ben de hiçbir şey yapmıyorumdur.

Yoruldum.

Tekrar tekrar bir enkazın altında kalmaktan harap oldum. Ruhumu çürüterek tükettiler. Hissetmiyordum artık kendimi. Bu dünyada yaşamıyormuşum gibiyim.

Öyle yıkık, öyle kırgın.

Arabada cirit atan sessizlik vardı. Sol tarafımda keyifle arabayı süren Meriç'e dönüp bakmak istemiyordum, ki hayatımın sonuna kadar onun yüzüne bakacağım su götürmez bir gerçek olacaktı böyle gidişle. Arka koltukta ise kendisi gibi iğrenç iki arkadaşı da bize bu yolda eşlik ediyordu.

Ne harika(!) değil mi?

Gelinle damadın şahitleri onlarla birlikte nikah dairesine gidiyordular.

Bu..bu tam bir mide bulandırıcıydı.

Kaçıncı kez yutkundum ki boğazımdaki yumru gitsin, kaçıncı kez gözlerimi kapadım ki bu kâbus sona ersin ama ne gitti, ne de erdi. Hâlâ, her şey çıplak hâlinde gözlerimin önündeydi.

Dilimi defalarca kez ısırmama rağmen durmadı gerçekleri zehir gibi etrafa saçmaktan. ''Nasıl bir his?!'' Diye sorarken buldum kendimi. Sorarken bile onunla hiçbir göz teması kurmak istememiş, başımı yasladığım pencereden kaldırmamıştım.

Ölesiye iğreniyordum ondan. Ölesiye tiksiniyordum ondan.

Hafif bir gülme sesi eşittim.

''Sevdiğim kıza kavuşacaksam, bu yolda her şey mübahtır.''

Alaylı gülüş belirdi yüzümde. ''Gurursuzun ve aşağılığın tekisin.'' Diye tükürürcesine konuştum.

Öfkeli soluk alıp verdi.

''Canımı sıkma karıcığım, yoksa acısı akşam çıkarılır.''

İmasıyla yüzümü buruşturdum. Midem çalkalandı. Ağzıma gelen sıvıyı avuç içimle kapatarak, güçlükle geri gönderdim.

Bu kadar aşağılık olamazdı..

Tenime hükmünü süremezdi.

MERYEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin