S I N I R: 165 VOTE, 180 YORUM
SINIR GEÇİLMEDİKÇE YENİ BÖLÜM GECİKECEKTİR!Helloooo
Evet kırılma noktamız oldu geçen bölüm. Çünkü artık olayların kırılma noktası, Meryem'in vurulduğu gündü.
Bu bölüm baya uzun oldu. Bir de bölüm sonun büyük bir kısmı silindi wattpadin salaklığı yüzünden. Burada yazıp daha sonra Wordda düzenlediğim için öyle ortada dımdızlak kaldım. Sinirlerim çok bozulduğu için tekrar yazıp tamamladım zorlada olsa bölümü.
Amen neyse.
Sınıra gelince bazı okurlarım kızabilir sınır koymama. Ama inanın bu durum beni de mesut eden bir durum değil. Geçen bölümde vote ve yorum sayısı yerlerdeydi. Çok hayal kırıklığı yaşadım şahsen.
Birçok okuyucular oy, yorum yapmayıp geçiyorlar. Tamam belki başlardayım ama bu kitabıma ( şimdilik benim için) o kadar emek verdim ki ister istemez emeğimin karşılığını görmeye sabırsızlanıyorum. Ve bu benim en doğal hakkım. Şimdi de bu bölümde çok tessüf ki sınır koyacağım. Bölümü baya uzun yazdım ve sizden bu bölümün uzun olması şerefine güzel sayılar bekliyorum. 📍Unutmayalım sınır 165 VOTE, 180 YORUM.
Neyse çok konuştum. Yorum yapan ellerinize sağlık😚❣
Bölümü canım okurlarımdan biri olan ve yakında sınavı olacak fadimeklc123 ithaf ediyorum❤
Bölüm şarkıları: Toygar Işıklı-Sonunda, Sezen Aksu-Köz.
İKİNCİ SEZON BÖLÜM 27: ''İMKÂNSIZLIĞIN BİTİŞİ.''
🥀
....
GEÇMİŞ: YIL 2015 EKİMSeçimler her zaman insana eşlik eden zorlu sınavlardan biridir. Bu sınavda ya doğruyu seçersin, ya yanlışı. Ya da doğru seçim yaptığını, düzgün yola adım attığını zannedersin ama aslında tam tersini yapmış olursun. Çünkü doğru bildiğin seçimin, gerçekte yanlış olandır. İnsanlar seçtikleri yolun yanlışlığını da yaşadıkça anlar ve görür. Seçimler hayatımızda her zaman var olmuş ve olacaktır.
Genç kadında şimdi aynen böyle bir durumda. Yedi ay önce doğru bildiği seçimlerinin yanlışlığını, maalesef en acı şekilde yaşayarak anlıyordu.
Ağlayarak merdivenleri iniyordu. Arkasından bağıran kişi umurunda bile değildi. Odaklandığı tek şey bedenindeki canı kurtarmaktı.
‘‘Rawestan!’’
Bağıran kişiyi bir an bile olsun dinlemedi. Gözyaşları içinde hiç durmadan merdivenleri ine ine ‘‘Ez ê tu carî bernede!’’ diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERYEM
General FictionYelkovan her hareket ettiğinde, bir kan daha akıp kara toprağa karışıyordu. Bir kez daha hareket ettiğindeyse, yaralı kalpleri acıyla kavurmuştu o gece. Kimisi sevdiklerinin mezarında gözyaşı dökerdi, kimisiyse sevdiğini korumak için canını feda ede...