M.Bölüm 8: DİLHUN.

6.1K 251 109
                                    

Helloouu.

Ben geldimmm.

Hihi yine bombalar patlatıcağım bu bölümde.

Nahide Babashlı-Zifiri (Demeden geçemeyeceğim bu şarkıyada Marazcıkla Meryemcik sahnesinde dinleyin😅 Aşırıı güzel oluyooo)

Ihım neyse,sustum🙊

Hadi koşunn taze taze bölümeee😅

İyi okumalar❤

BÖLÜM 8: "DİLHUN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BÖLÜM 8: "DİLHUN."

🥀

Salonun ortasında dikilen, son derece şık bir takım elbisenin içinde duran adama baktım.Dudaklarının kenarından bir kaç tane kırışıklıklar oluşmuş, saçlarına tutam tutam aklar düşmüştü.Yüzündeki sert ifadesine rağmen gözlerinde gördüğüm şefkat dolu parıltılar hafızamı yeniletti.

''Atıf amca?'' Diye şaşkınlıkla sordum.

''Meryem?'' Deyip bana yaklaşarak hiçbir zaman kaybetmeden içten bir şekilde bana sarıldı.

Koltukta oturan Meriç nezaketten dolayı ayağa kalkmıştı.Ancak çatılan kaşlarıyla, bana sarılmasından pekte hoşnut olmadığını belli ediyordu.

İçimdeki gözlerimi devirmek isteğini zorla bastırdım.

Atıf Amca benden ayrıldı.

''Nagehan sana çok kızgın.Başına gelenleri ona nasıl haberdar etmezsin?''

Sıkıntıyla elimi alnıma vurdum. Benim aklımdan her şey çıkmıştı.

''Ben onunla uzun süredir konuşamıyorum.. Yurtdışına gittiği için.''

''Evet..Ben her şeyi Turgut Bey'den öğrendim.Senin cinayet işine karıştığını sonra da mahallede olan kavga, İlyas'ın hastaneye kaldırılması. Neden kızım bana haber vermediniz?''

''Ne seni ne de Nagehan'la,Enes'in kafasını şişirmek istemedim..''

''Nagehan senin can yoldaşın, benim de yeğenim.Ben de İlyas'ın can yoldaşıyım. Askerliğim onunla geçti.O nasıl söz kızım?'' Diye kızgın şekilde konuştu benimle.

''Atıf Bey o kadar şey yaşadık ve hiç kimsenin tesellisinede ihtiyacımız yok. Bu hengamede elimize telefonu alıpta, kendimizi birilerine acındırmayı düşünemedik kusura bakmayın!'' Dedi abim kızgın şekilde.

Atıf amcanın kaşları çatıldı. ''Burada uzun süre değildim evlat.Ve daha bundan altı gün önce iş güçten kafamı ayırıp İlyas'a aramıştım.Her şey iyiydi bana anlattıklarından.Sonraki günlerim davalarım ve karım rahatsız olduğu için gelemedim evlat.''

Abime ters bir bakış attım.

Atıf amcayı tanıyordum, Nagehan'ı da. Asla bir şeyden kaçan ve kalpleri kirlilikle dolu olmayan insanlardı.Atıf amca hem Nagehan'ın amcasıydı. Zaten, benimle Nagehanın arkadaşlığı da, amcasından ve babamdan oluşmuştu. Nagehan çok gururlu ve güçlüydü. Ailesini beş yıl önce trafik kazasında kaybetmişti.Hayatı zeherzemberek yaşamış,aile özlemini çeken biriydi.

MERYEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin