S I N I R: 160 VOTE, 180 YORUM.
SINIR GEÇİLMEDİKÇE YENİ BÖLÜM GECİKECEKTİR.Merhabalarrr
BÖLÜME BAŞLAMADAN ÖNCE LÜTFEN AŞAĞINI OKUYUN🚫
Sizlerle sonunda kavuşabildiğime çok
seviniyorum. Gerçekten kalemimi, burayı, okurlarımı özledim.Kalemim eskisi gibi bilmiyorum. Çünkü ben o eski ben değilim. Şu bir yılda gerçekten o kadar çok yıprandım ki anlatamam. Sağlık sorunlarım, anlatılamayacak kadar korkunç bir durumun başıma gelmesi, ailevi problerim, sınıf hocamın alttan alttan beni manipüle etmesi ve yanı sıra aşağılaması, derslerimden istediğim neticeleri alamamam ve başka üzücü olaylar yaşadım. Gerçekten kırılma noktamı yaşadım. Bir anlık yıkılma geldi bana toparlayamadım kendimi. Ayağa kalkmak bile istemedim. İçten içe o kadar sorunlarla, umutsuzlukla yarışdım ama dışa vurmadım. Bu da beni yedi bitirdi.
Eski neşemin, hayata karşı olan canlılığımın yavaş yavaş solduğunu gördüm. Direndim iyi bir neticeye varmak için kendimi çok zorladım ve sonunda tam istediğim gibi olmasa da başardım. Bu kadar direnişime, tekrar tekrar yıkılıp tekrar tekrar tek başıma kalkmamın neticesini elde ettim.
Evet bölüm için Temmuz söz vermiştim sınavlarımı verdikten sonra ama yapamadım. Dinlenmeye çok ihtiyacım vardı. Mental olarak kendimi hiç dinç hissetmiyordum. Kafamı dağıtmaya, aklımın karışmasına ve en esası ruhumun dinlenmesine çok ihtiyacım vardı. Bu yüzden bölüm gecikti. Kendimi hazır hissetmedim bu yorucu döngüye girmeye. Hem Türkiye'de art arda olan yangınlar hepimizin sinirlerini ve psikolojisini alt üst etti. Bu üzücü bir dönemde geçen hafta bölüm yayımlamak gibi şeyler yapmayı uygun görmedim. Yakıştıramadım kendime daha doğrusu.
Neyse sonuç ne olursa olsun buradayım sizlerleyim❤
Bilmiyorum buralarda kim var kim yok. Belki bazıları beklemekten sıkılıp kütüphaneden çıkardı, belki bazıları kitabı kütüphaneye ekleyerek aramıza yeni katıldı, inanın bilmiyorum. Ama ben buradayım. Kitabımı okumak isteyen, saygılı bir biçimde eksiklerimi eleştiren vr usulca anlatmaya çalışan herkese kapım sonsuza dek açık.
Şimdiyse upuzun bölümle karşınızdayım. Keyifli okumalar dilerim. Yeniden hatırlatmak isterim ki sınır 📍195 VOTE, 195 YORUM.
Hadi Bismillah🕊
#Mark Eliyahu & Cem Adrian - Derinlerde ;
Sezen Aksu - Onursuz olabilir aşk.İKİNCİ SEZON BÖLÜM 32: ''GİZLİ VE SAKLI.''
🥀
İnsanoğlu bazen her şeyden kaçıp uzaklaşmak, beynindeki düşüncelerden tümüyle arınmak ister. Ruhunu boğan sorunlardan kaçmak ve işlediği günahları unutmak için rahata ereceği bir mekân arar. Bu an, kısıtlı zamanının olması mühim değildi. Mühim olan, huzuru tadabileceğin bir yerinin olmasıdır. O yeri bulduğun zaman, tüm sorunlar aklında devre dışı kalır ve ana odaklanırsın. Orada sanki, hiç derdin tasan yokmuş gibi sadece huzuru tadar ve kalan hiçbir şeyi düşünmezsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERYEM
General FictionYelkovan her hareket ettiğinde, bir kan daha akıp kara toprağa karışıyordu. Bir kez daha hareket ettiğindeyse, yaralı kalpleri acıyla kavurmuştu o gece. Kimisi sevdiklerinin mezarında gözyaşı dökerdi, kimisiyse sevdiğini korumak için canını feda ede...