...samozdřejmě, že Adel. Vypadala stejně jako v mém snu. ,,Jsem ráda, že jsi tu Bloominko." promluvila na mě. ,,Dobrý den." pozdravila jsem. ,,Dobrý den Adel, asi si mě už nepamatujete, ale studovala jsem na Alfee..." nedopověděla Faragonda, protože ji Adel přerušila. ,,Rok pode mnou a snažila si se se mnou skamarádit. Omlouvám se, že jsem ti nedala šanci Faragondo, ale nemohla jsem se přenést přes ztrátu Alsany. No, ale jsem ráda, že se ti splnil sen a že ses stala ředitelkou Alfey." řekla Adel a my všichni jsme na ní jen nechápavě koukali. ,,No a vy ostatní budete víly z Winx clubu. Vím, že nemáte moc času, protože se Bloominka musí za pár hodin vrátit na zpět, tak se to snažím trochu urychlit." usmála se a pozvala nás dál. ,,Určitě budete mít hlad, připravila jsem něco malého k obědu, tak zasedněte ke stolu." řekla a rukou ukázala na prostřený stůl, uprostřed něhož stál velký hrnec polévky.
,,Děkujeme za polévku, byla výborná." Poděkovala Flora a my ostatní jsme se připojili. Zůstali jsme sedět u stolu a já mě hned vytanula na mysli otázka: ,,Jak jste to všechno věděla? To o Slečně Faragondě i Winx docela chápu, ale jak jste věděla o tom, že nás tlačí čas a jak se jmenuji já?" zeptala jsem se. ,,Já myslím, že bude dobré začít pěkně od začátku." usmála se Adel a začala povídat o vílách dvojí moci:
,,To, že jsi víla dvojí moci už víš, sama jsem ti to řekla ve snu. Víla dvojí moci svou moc získala, když byla svědkem boje víly a čarodějky, které proti sobě bojovali silnými útoky. Při takovém souboji vznikají magické vlny, které prostupují vším živým v okolí několika desítek metrů. Tyto vlny však dají moc jen těm, kteří je okamžitě využijí. Často se ze začátku projevuje jen jedna moc, která tu druhou utlačuje. V tvém případě oheň utlačoval led. Druhá moc se také snaží projevit, tudíž je práce s mocí mnohem náročnější, a ještě náročnější to je poté, co se druhá moc projeví. Jak sis sama zažila, víla nemá ze začátku kontrolu nad druhem kouzla, musí se to naučit." vysvětlila Adel, jak má moc funguje.
,,Naučíte mě to vy Adel?" zeptala jsem se jí. ,,Tohle nejlépe zvládneš sama. Soustřeď se na to, že jedna ruka je ledová a druhá ohnivá a také začínej malými, spíše estetickými, kouzly." poradila mi a pokračovala dál.
,,Víla dvojí moci nemá jen svou dvojí moc, ale má také další schopnosti. Jedna z nich jsou předtuchy, kdy vidíš co se stane v budoucnu. Jednoduše se ti předtucha buď zdá jako sen, nebo se ti objeví před očima během dne. Tato schopnost se dá vypracovat i na úmyslné vidění do budoucnosti, ale je to velmi těžké." vysvětlila mi Adél mou první schopnost. ,,To už se mi stalo. objevila se mi předtucha během dne." oznámila jsem jí. ,,No a až budeš někdy mít špatnou předtuchu, můžeš jí změnit. Například budeš mít předtuchu, že tě někde přepadnou Trix a můeš se domluvit s Winx, aby byly připraveny ti pomoct." obdržela jsem další radu od Adel.
,,Další ze schopností je takzvaná schopnost vědění. Může se ti stát, že prostě něco víš, je to pravda, ale nikdo ti to neřekl, ani sis to nikde nezjistila. Také si ji můžeš vypracovat tak, že budeš na potkání znát příběh člověka, jeho charakter, úmysly a tak dále. Je to sice lehčí než úmyslné vidění do budoucnosti, ale těžké to je pořád." pokračovala Adel.
,,To se mi stalo v Ahtohallanu. Věděla jsem, že strážkyně je Elsy matka, ale přitom mi to neřekla." zase jsem Adel přerušila. ,,Samozdřejmě je důležité chránit důležitá tajemství, jako například tajné identity." zdůraznila mi Adel a mě to zarazilo. Nechápala jsem, proč použila zrovna tento příklad, ale než jsem se stihla zeptat, začala Adel mluvit dál.
,,Jedna z nejnebezpečnějších schopností víl dvojí moci, se týká i těch, kteří víle moc vytvořily. Říká se jim rodiče moci, vlastně se používá jen matky moci, protože jsou to hlavně ženy. Víla dvojí moci se může se svými matkami telepaticky spojit, komunikovat s nimi i zjistit kde jsou. To stejné mohou matky moci zjistit o víle a také ji mohou ovládat, pokud víla tuto komunikaci nedokáže přerušit. Proto je důležité mít tuto schopnost dobře osvojenou, hlavně pokud nemůžete oběma matkám moci věřit, že schopnosti nezneužijí." zdůraznila Adel nebezpečnost další schopnosti.
,,Takže by mě mohla Icy ovládnout?" zděsila jsem se. ,,Ano, proto bude teď důležité se s touto schopností naučit pracovat a s tím ti může pomoci Bloom." řekla Adel a podívala se na Bloom. ,,Jakože s ní budu komunikovat pomocí této schopnosti a snažit se jí ovládnout?" zeptala se Bloom. ,,Přesně tak, a taky se ji náhodně během dne pokoušej najít. A ty Bloominko se budeš snažit každou komunikaci přerušit." vysvětlila nám Adel, jak budeme schopnost trénovat. ,,Samozdřejmě je ve vašem nejvyšším zájmu, aby se to Trix nikdy nedozvěděli." zdůraznila Adel a my všichni jsme přikývli.
Tímto Adel skončila a my se začali doptávat. Faragonda řešila další metody tréninku a spoustu dalších praktických věcí. Všichni se doptávali a postupně jsme přešli i na soukromé věci. Když jsem se podívala na hodinky byli už čtyři odpoledne. Nevěřila jsem, že už je tolik hodin. Rozloučili jsme se s Adel a když už jsme byli na odhodu ještě mě něco napadlo: ,,Kolik existuje víl dvojí moci? Seznámíte mě s nimi?"
,,Vím jen o jedné, která už bohužel není mezi námi. Všechno jsem se dozvěděla od bývalé ředitelky Alfey. Její nejlepší kamarádka byla víla dvojí moci, ale o ní ti řeknu, až přijde pravý čas." opověděla mi Adel.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasyDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...