Vpadli jme do ložnice, připraveni zaútočit, ale oba jsme zůstali jen stát jako sochy, stejně jako osoba v ložnici. ,,Adel?! Co to děláte?" zděšeně jsem ze sebe dostala. ,,Já? Já tady bydlím, ale co vy dva se mi tady ploužíte po domě?" nechápala vystrašená Adel. ,,Mysleli jsme, že se vám sem někdo vloupal!" vysvětloval David. ,,Ale ne mládeži, jenom něco hledám a nemůžu si vzpomenout, kam jsem to dala." zasmála se Adel.
,,A chcete pomoct?" zeptal se David. ,,Ne děkuju, určitě jste nepřijeli kvůli tomu, abyste mi pomáhali hledat. Co vás sem tedy přivádí?" zeptala se nás Adel. ,,Víte, dneska se stalo něco hodně zvláštního." začala jsem. ,,Ráno jsem měla trénink sebeobrany s Grizeldou a dělali jsme náročnější cvičení, u kterého jsem omdlela, ale měla jsem pak hodinový odpočinek a byla jsem úplně v pořádku. Pak mě ale na kondičním tréninku, hned na začátku překážkové dráhy přepadla slabost, tělo mě neposlouchalo a já selhala podruhé." odvyprávěla jsem dnešní příhodu.
,,To se stává, víš..." chtěla mi to Adel vysvětlit, ale já ji nenechala domluvit. ,,Jsem prostě slabá, já to vím!" řekla jsem se slzami na krajíčku. ,,Sakra neskákej mi do řeči!" vykřikla na mě Adel a pokračovala. ,,Víš, to je tvou mocí. Pere se v tobě oheň s ledem. Už zvládáš ovládat jednou rukou oheň a druhou rukou led dokonale?" zeptala se. ,,Myslím že už jo." pohotově jsem odpověděla. ,,Je důležité moci v sobě oddělit." pokračovala Adel. ,,Najdi si klidné místo, kde tě nikdo nebude rušit. Rovně si sedni, zavři oči a soustřeď se na svou moc. Nejprve ji musíš dokonale poznat a postupem času můžeš začít třídit ledové a ohnivé části."
Rovnou mi s prvním sezením Adel pomohla, ale nezapomněla zdůraznit, že se to nepovede hned a že to bude chvíli trvat. Poté jsme vyrazili zpět k lodi a do Alfey a z Alfey zpět domů. Před spaním, jsem ještě zkoumala svou moc, přesně, jak mi to Adel říkala. Ve snu mě zastihla hrozná předtucha, spjata s posledním školním dnem.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasyDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...