Dohra

20 2 2
                                    

,,Takže pánové, kdo my řekne jakou mají specialisté funkci?" zeptal se Skye a přitom se pomalu procházel podél nastoupených svěřenců. Všichni mlčeli! ,,Sakra! Když už si to nepamatujete z prvního dne, tak aspoň logicky uvažujte!" křikl Brandon. ,,Aby pomáhali vílám a chránili obyčejné lidi a hodnoty magické dimenze." odpověděl David. ,,Správně!" přísně pokračoval Skye. ,,A teď mi řekněte, co byste udělali se specialisty, kteří by hrubě porušili tyto hodnoty a zabili by jednoho ze specialistů?" naštvaně se obrátil k oným specialistům. ,,Pánové Rottren a Kelvin! Jak byste je potrestali?" optal se jich. 

Ti však jen mlčeli, však ticho se nerozhostilo. všichni si začali šuškat a zjišťovat, zda někdo ví, co se stalo. ,,Ticho!!!" křikl Brandon. Následovalo asi minutové ticho. ,,Takže pánové Rottren a Kelvin se ráno vrací do Rudé fontány, kde se jejich přečinění bude řešit dál." rozbil ticho Skye. ,,Můžu mít dotaz, co provedli?" zeptal se Helie. ,,Nebyl čas ani na poradu vedení, byl jsem tak vytočený z toho, co jsem slyšel, že jsem prostě musel jednat hned!" řekl Skye jako omluvu. ,,Tihle dva plánovali, že Davidovi poškodí vzducholet." řekl Brandon, aby to urychlil. ,,Nene! Sakra proč?" nechápal Timmy.

,,Skoro do školy nechodí! Je to protekční zmrd!" použil Kelvin velmi silná slova, všechno už mu evidentně bylo jedno. ,,Přesně tak! my tam tvrdneme každej den, celej den a on si lítá bůh ví kde!" přidal se Rottren. ,,Takže abyste věděli, já se neflákám, vždyť víte, že mě oslovili sami naši učitelé, jestli se k Vám nechci přidat. Víte, že jsem ze země a tam já studuju normální střední školu, kterou teď jedeme sice online, kvůli covidu, ale i tak se ji musim věnovat. Pokaždý, když mi odpadne hodina, či nemám přímo online hodinu, jsem v rudé fontáně a doháním to pak i odpoledne. Já se fakt neflákám!" obhajoval se David. ,,Dám vědět Saladinovi a domluvím s ním, kdo pro pány přijede." řekl Timmy a odebral se do stanu. 

Specialisti dostali rozchod zpět do stanů. ,,To byla teda ale náhoda, že jste je slyšeli." zkonstatoval David nahlas a už chtěl následovat spolužáky. ,,No ona to náhoda nebyla!" upozornil Skye. ,,To Bloominka nám všechno řekla a osobně nás přijeli s Bloom varovat." dodal Brandon. ,,Nepotřebujete pomoc?" zaznělo ze tmy. jeden ze specialistů si nás všiml a zajímal se. David si nás díky němu všiml také a okamžitě vyběhl. Obejmul mě. ,,Proč pláčeš? všechno je dobrý, všechno dobře dopadlo." snažil se mě utěšit. ,,Ale ta předtucha byla strašná, já nemohla mluvit, nikdo mě neviděl, já nemohla nic dělat. A pak jsem se nikomu nemohla dovolat a holky byli zpomalený a já se bála, že to nestihnu..." mlela jsem. ,,Ale už je to dobrý." pevněji mě obejmul David, dal mi pusu na čelo a já začala cítit, že to ze mě začíná opadávat.

Příběh víly dvojí mociKde žijí příběhy. Začni objevovat