Víla v Mračné věži?

60 3 0
                                    

,,Ahoj Bloomi, co tady děláš?" otevřela mi dveře od bytu Winx Flora. ,,Potřebuju s vámi mluvit, máte na mě čas?" zeptala jsem se a Flora na souhlas přikývla a pustila mě dovnitř. Všichni jsme si sedli na pohovky a já začala. ,,Chtěla bych se vám nejdřív omluvit za ten včerejšek, vyděsilo mě, jak se na mne Icy napojila, a jak mě ovládla, a já nevěděla, co mám dělat." začala jsem skleslým hlasem a očima upřenýma na zem. ,,Není za co se omlouvat, chápeme tě, ale spíš by ses měla omluvit klukům a hlavně Davidovi, hrozně se o tebe bál." řekla Flora a já cítila, jak se červenám.

,,Dobře, já se jim pak dojdu omluvit také, ale teď bych s vámi potřebovala probrat jinou věc." pokračovala jsem. ,,Dnes brzy ráno mě navštívila Adel a prozradila mi metody, kterými můžu rychleji dostat svou moc pod kontrolu. Jedna z nich se týká schopnosti komunikace a k tomu bych potřebovala tebe Bloom." řekla jsem a podívala jsem se na Bloom. ,,O co jde?" ochotně se mě Bloom zeptala. ,,Jde o to, že se semnou budeš snažit komunikovat, zjesti, kde jsem a nebo mě k něčemu přinutit, a já musím odolávat a zvládnout komunikaci ukončit. Podle Adel je to pro mne v tuhle chvíli nejdůležitější. Pomůžeš mi?" vysvětlila jsem metodu Bloom a ona ochotně souhlasila, že mi pomůže.

,,Pak je podle Adel také velmi důležité ovládat obě složky mé moci vědomě a to, jak už mi radila, že jednou rukou budu ovládat oheň a druhou led." pokračovala jsem v přibližování. ,,Abych si posílila schopnost vědění, měla bych zavzpomínat na staré časy a připomenout si je třeba tím seriálem Winx club, na který bychom koukali společně a připomínali si historky, ale to tolik nespěchá." dodala jsem a připravovala jsem se na nejobávanější metodu, o které jsem si myslela, že ji minimálně Bloom nepovolí.

,,Taky mi poradila, ať se věnuji i magii čarodějek, tím pádem bych se měla přihlásit do Mra..." nestihla jsem ani doříct a už se ozývala Bloom: ,,To nepřichází v úvahu, čarodějky jsou kruté a víly ve své škole nesnesou!" vykřikla a ostatní Winx jí podpořili souhlasem. ,,Oni ve své škole nerady vidí víly i profesorky Zarathusta a Ediltruda." dodala Stella. ,,Při našem krátkém studiu v Mračné věži, nám to dávali hodně najevo." připomněla Musa. ,,Jediný, kdo by ti mohl pomoct, by mohla být samotná ředitelka Grifin, ale ta má jistě hodně práce a neměla by a tebe čas!" zdůraznila Laila. ,,Bloomi, vážně to není dobrý nápad." pokračovala v rozmlouvání Flora.

,,Věděla jsem, že to nepochopíte." řekla jsem sklesle a zvedla jsem se z pohovky. ,,Jenom jsem se chtěla naučit svou moc ovládat, abych zvládla případný boj s Trix." dodala jsem a chtěla jsem odejít. ,,Půjč mi tvoje hodinky a počkej chvilku!" zastavila mě Tecna a s nataženou rukou čekala na můj chytrý náramek. ,,Věř mi, ulehčí ti to život!" pobídla mě ještě jednou a já jí teda vyhověla.

Tecna si můj náramek odnesla do pokoje a něco tak s ním chvíli kutila. Všechny jsme pohledem hypnotizovali dveře od pokoje a netrpělivě jsme očekávali, co Tecna vymyslela.

Příběh víly dvojí mociKde žijí příběhy. Začni objevovat